Урок 109 Тема: Мало хотіти, треба вміти. М. Носов «Як Незнайко був музикантом»Мета: розвивати навички правильного, свідомого та виразного читання, розвивати вміння оцінювати вчинки дійових осіб; збагачувати словниковий запас школярів; виховувати спостережливість. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Робота над скоромовкою Лобик гладенький, лапки ласкаві, Клава на лаві і котик на лаві. Котик Лапанчик муркоче на лаві, Лагідно казку розказує Клаві. 2 Робота над чистомовкою Шу-шу-шу — чистомовки я пишу. Ят-ят-ят — їх пишу для всіх малят. Ки-ки-ки — їх говорять залюбки. Ло-ло-ло — щоб чисте мовлення було. Ла-ла-ла — Алла дівчинка мала. Ли-ли-ли — в гості ми до неї йшли. Ло-ло-ло — в Алли тісто підійшло. Ла-ла-ла — пирогів вона спекла. Лє-лє-лє — чаю Аллочка наллє. Лі-лі-лі — ось лимони на столі. Лю-лю-лю — дуже кисле не люблю. 3 Гра «Який звук змінився?» Життя — шиття; шерсть — жерсть; дошивати — доживати; тушити — тужити; шаль — жаль. III. Перевірка домашнього завдання Конкурс на краще оповідання про цікавий випадок, що трапився із песиком або кошеням. IV. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні ми прочитаємо уривок з книги «Пригоди Незнайка і його друзів», яку написав російський письменник Микола Носов. її герої — маленькі кумедні чоловічки-коротульки, імена яких указують на їхні характери і захоплення. Вправа «Мікрофон» — Спробуйте пояснити значення імен коротульок: Знайко — (бо він...), Тюбик — ., Гусля — ., Квітик — ., Поспішайко — ., Якосьбудько — . . — Незнайко випробовував себе у різних справах. Одного разу він захотів стати музикантом. Вправа «Передбачення» — Як ви вважаєте, що з цього вийшло? (Учні висловлюють свої припущення) V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання уривку з книги миколи носова «пригоди незнайка і його друзів» 1 Слухання частини твору (читає вчитель) — Послухайте частину казки і скажіть, у кого Незнайко вчився грати. — На якому інструменті грав Незнайко? 2 Словникова робота Поцигикав — тут: поводив по струнах. Оксамитова — зшита з оксамиту — тканини з густим коротким ворсом. 3 Повторне читання частини казки учнями мовчки — Ким вирішив стати Незнайко? — До кого він звернувся по допомогу? — Як Незнайко вибирав інструмент? — Чому йому сподобалася саме труба? — Що робила труба в Незнайка? 4 Читання казки до кінця — До кого пішов Незнайко у гості? — Чи сподобалася малюкам гра Незнайка? 5 Читання оповідання за особами — Як поставилися до гри Незнайка сусіди? — Чому Незнайко перестав грати на трубі? — Як Незнайко пояснив ставлення слухачів до своєї гри? — Чого він не зрозумів? — Про що свідчать слова Незнайка: «А навіщо мені вчитися? Я й так умію!»? 6 Робота в групах Вибрати уривок з казки, розіграти за прочитаним сценку. VI. Підсумок уроку — Який настрій панував на сьогоднішньому уроці? — Коли було найвеселіше? — Чому Незнайко так і не став музикантом? — Чого вчить нас цей твір? VII. Домашнє завдання Читати виразно казку. | |
| |
Переглядів: 3517 | |
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр... |
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик |
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми |
Листяні та хвойні рослини |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Всього коментарів: 0 | |