УРОК 37 Тема: Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу і числаМета: розкрити зміст понять «на ...більше», «на ... менше»; закріплювати знання таблиць додавання і віднімання числа 2, понять «умова», «запитання», «розв'язання», «відповідь» задачі, вміння порівнювати вираз і число; вдосконалювати обчислювальні навички; виховувати старанність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Гра «Мовчанка» 2 Гра «Засели будиночки» 3 Розв'язування прикладів 3 + 2 + 1 = 4 + 2 + 2 = 10 - 1 = 6 - 2 - 1 = 7 - 2 - 2 = 10 - 0 = 9 - 2 + 1 = 5 + 2 - 1 = 7 - 7 = III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Гра «Чарівні фігурки» (роботаз індивідуальним матеріалом) — Покладіть на парту 4 квадратики. У нижньому ряду покладіть стільки ж кружечків. — Що можна сказати про кількість квадратиків і кружечків? (Їх порівну.) — Заберіть 1 квадратик. Скільки стало квадратиків? (3) Їх стало більше чи менше? На скільки менше? (На один) Висновок. Щоб зменшити число, необхідно відняти. — Запишемо: 4 - 1 = 3. — Покладіть на парту 5 трикутників. У нижньому ряду покладіть стільки ж квадратиків, а потім ще один. Скільки стало квадратиків? (6) Їх стало більше чи менше? На скільки більше? (На один) — Коли поклали стільки ж квадратиків та ще один, тоді кажуть, що їх на 1 більше, ніж трикутників. Висновок. Щоб збільшити число, необхідно додати. Запишемо: 5 + 1 = 6. ● Фізкультхвилинка КВІТИ Раз-два-три, виросли квіточки! До сонця потягнулися високо. Стало їм приємно і тепло! Вітерець пролітав, Гілочками похитав. Вліво похитнулись — Низько пригнулись. Вправо похитнулись — Низько пригнулись. Вітерець, тікай! Квіточки не ламай! Нехай вони ростуть, Дітям радість несуть! 2 Продовження роботи з чарівними фігурками — Покладіть на парту 5 квадратиків, а кружечків — на 1 менше. Збільшіть кількість кружечків на 1. Що можна сказати про кількість квадратиків і кружечків? (Їх порівну.) — Покладіть на парту 3 квадратики, а трикутників — на 1 більше. Зменшіть кількість трикутників на 1. Що можна сказати про кількість квадратиків і трикутників? (Їх порівну.) IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Повторення понять «умова», «запитання», «розв'язання», «відповідь» задачі. Складання і розв'язування задач за коротким записом Було — 5Було —6 Виїхало — 2 Прилетіло — 2 Залишилося — ?Стало— ? 2 Самостійна робота — Розв’яжіть ланцюжки прикладів. Перевірка робіт. ● Пальчикова гімнастика От помічники мої, Їх як прагнеш, поверни. Прагнеш едак, прагнеш так — Не образяться ніяк. 3 Коментоване розв'язування нерівностей 5 + 1 □ 6 5+ 1 □7 4 + 4 □ 34 - 4 □ 2 4 Робота з геометричним матеріалом — Знайдіть на малюнку 3 чотирикутники і 6 трикутників. V. Підсумок уроку. Рефлексія — Що означає збільшити число на 2? — Що означає зменшити число на 2? — Назвіть складові частини задачі. — Оцініть свою роботу, намалюйте у зошиті сонечко або хмаринку. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1767 | |
Заготівля і зберігання природного матеріалу. |
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми |
Культурні рослини рідного краю |
Гори України |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
Всього коментарів: 0 | |