Урок 91 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2Мета: удосконалювати знання таблиць множення числа 2 і ділення на 2; розвивати вміння розв’язувати й порівнювати прості задачі на ділення. Обладнання: предметні малюнки, таблиці усних обчислень, картки для індивідуальної роботи, геометричні фігури. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Один учень називає розв’язання задачі № 678. 2) Зачитати відповіді прикладів, в яких є дія ділення № 679. 3) Зачитати відповіді прикладів, в яких є дія множення. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 14 : 2 + 18 2 · 5 – 8 2 · 6 – 10 6 : 2 + 17 12 : 3 + 0 2 · 5 + 61 Картка 2 Обчислити. (45 – 43) · 2 (64 – 52) : 2 2 · 9 – 6 34 – 23 + 16 18 : 2 + 7 (64 – 60) : 2 Картка 3 Розв’язати задачу. Олівці розклали в 6 коробок, по 2 олівці в кожну. Скільки олівців розклали у коробки? Картка 4 • Підкреслити в прикладах ділене. 12 : 2 = 6 10 : 2 = 5 16 : 2 = 8 • Обчислити вирази. 12 : 2 – а, якщо а = 4, а = 5. 2 · 5 + а, якщо а = 7, а = 18. 3. Усні обчислення 1) Гра «Збери грибочки». 14 : 2 2 · 8 10 : 2 18 : 2 2 · 6 6 : 2 2) Гра «Танграм». Якщо ви правильно обчислите приклади, то знайдете місце кожної фігури. 43 – 36 41 – 38 8 : 2 74 – 68 32 – 27 1 · 2 2 : 2 5 6 2 7 1 4 3 II. Розвиток математичних умінь 1. Виконання завдання № 680 (самостійно) 2. Перевірка роботи 3. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 682 (самостійно). 2) Перевірка роботи. 3) Розв’язання задач № 683, № 684 (колективно). 4) Розв’язання задачі № 685 (з коментуванням). 5) Самостійне розв’язання задачі № 687. 6) Перевірка роботи. 4. Порівняння виразів № 686 III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 117 № 688, № 689. | |
| |
Переглядів: 2434 | |
Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'я |
Сонце та його значення для життя на Землі |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Екскурсія в природу |
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село) |
Всього коментарів: 0 | |