Урок 92 Тема: Дива в садочку-зеленочку. Л. Костенко «Бузиновий цар»Мета: формувати в учнів уміння сприймати зміст твору, визначати його головну думку; працювати над введенням нових слів у мовлення учнів; удосконалювати читацькі навички; розвивати увагу, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Робота над скоромовкою Поросятко тупориле Із курчатком говорило. Говорило: — Пройдем двором. Пройдем двором — Поговорим! — Розказало поросятко, Як в городі зрило грядку. Г. Бойко 2 Гра «Добавлянка» Серед лісу, де пеньочок, Із землі росте. (грибочок). Мають діток всі звірята. У пташечок є теж малята! У відгадки будем грати І тваринок називати. У ведмедів. (ведмежата). А у білок. (білченята). В качки семеро . (качат). А у курки сім. (курчат). В мишок дітки. (мишенята). А у пташок. (пташенята). В корівки... (телятко). А у коника. (лошатко). III. Перевірка домашнього завдання Презентація учнями своїх ілюстрацій до казки. IV. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні до нас на Урок завітав цар, та не звичайний, а бузиновий. — Що таке бузина? — Бузина — це кущ. Має білі китиці дрібних квітів, які перетворюються на дрібненькі чорні намистинки — плоди. Бузину використовують для лікування кашлю. (Учитель демонструє малюнок куща бузини.) — Чого ж завітав до нас Бузиновий цар? А хоче він перевірити, чи знаєте ви, які плодові дерева ростуть у садках. Робота в групах Учні об’єднуються у три групи і протягом трьох хвилин записують якомога більше назв дерев, що ростуть у садах. Командири груп зачитують відповіді учнів. — А тепер послухайте розповідь Бузинового царя про дива, які відбуваються вночі у садочку-зеленочку. V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання казки ліни костенко «Бузиновий цар» 1 Виразне читання казки вчителем — Між ким відбувається розмова? 2 Словникова робота Читання слів «луною» за вчителем: шарудить, пелехаті, невсипущі, світяться, усміхається, у віночку, воїнство. «Довідкове бюро» Пелехаті — густі, довгі, скуйовджені, розтріпані, нечесані. Косми — волосся, коси. Хапуни — ті, що хапають, ловлять. Підданці — ті, що живуть у царстві, служать чи працюють у царя. Дудка-джоломія — тут: чарівна сопілочка. Серпанок — тут: легка прозора тканина. Опанча — верхній святковий одяг у вигляді широкого плаща. 3 Гра «Рибки». Самостійне мовчазне читання твору учнями — Де живе Бузиновий цар? — Які дива творяться у садочку-зеленочку? Прочитайте. — Яким уявляє Бузинового царя бабуся? — А яким — дитина? 4 Гра «Добери риму» — Доберіть з тексту казки слова, які римуються. 5 Гра «З'єднай слово — назву предмета з його ознакою» Садизалізні космитемні очірізні кігтіпелехаті VI. Підсумок уроку Гра «Продовж речення» • Сьогодні на Урок до нас завітав. • Я уявляю його. VII. Домашнє завдання Виразно читати казку. Намалювати Бузинового царя. | |
| |
Переглядів: 9452 | |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда |
Природа в місті (селі) та його околицях |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
«Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка |
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт |
Всього коментарів: 0 | |