Урок 73 Тема: Які бувають музеї. «Державний музей іграшки» (за Л. Гладун). Ю. Ко-зинська «Що Іванко хоче знати?». Підсумок за темоюМета: удосконалювати техніку читання учнів; вчити їх розуміти текст, виділяти головне; збагачувати активний словник школярів; розвивати допитливість, бажання пізнавати нове; виховувати інтерес до знань. Хід Уроку I. Організаційний момент Пролунав і стих дзвінок. Починається урок. Всі за парти посідайте, Працювати починайте. II. Мовленнєва розминка 1 Робота над скоромовкою Уві сні Орест Зліз на Еверест. Поможіть Оресту Злізти з Евересту! Бо йому вже скоро Треба йти до школи. 2 Гра «Зоряна година» 1) Із букв слова сторінка складіть інші слова. (Сто, сіно, ранка, рік, нора, кір, рот, кіно, стінка, ріка, кріт, нірка.) 2) Замініть твердий звук на м’який, щоб утворилося нове слово. Лук (люк); лапа (ляпа); мий (мій); лис (ліс); кит (кіт); витер (вітер); син (сінь). 3 Вправи для розвитку артикуляції • Цокання язиком у ротовій порожнині. • «Маятник» — ротик відкритий в усмішці, язик рухається від лівої до правої щоки. • Як дзижчить комарик? • Надуваємо щоки. • П’ємо чай із блюдця. • Дуємо на кульбабу. III. Перевірка домашнього завдання Гра «Обличчям до обличчя» Учні повертаються одне до одного і в парах стисло переказують оповідання. IV. Повідомлення теми і мети уроку — Чи доводилося вам бувати в музеї? — У якому саме? — Що ви там бачили? Розкажіть. — Прочитайте слова. — Назвіть предмети одним словом. Лькаял, отол, м’икчя, икбиук, камаинш. (Лялька, лото, м’ячик, кубики, машинка) — Сьогодні ми ознайомимося з незвичайним музеєм. Допоможе нам у цьому текст Людмили Гладун «Державний музей іграшки». V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1 Опрацювання оповідання Людмили Гладун «Державний музей іграшки» 1) Читання тексту вчителем. — Що таке музей? — Про який музей ви дізналися? 2) Словникова робота. Читання «луною» за вчителем слів: колекції, порцеляновим, брязкальця, торохтельця, з цікавістю, віруваннями, вбранні. «Довідкове бюро» Порцелянове — виготовлене з білої кераміки, з якої зазвичай виготовляють тонкий посуд. Трансформер — тут: іграшка, зовнішній вигляд якої можна змінювати шляхом переміщення її окремих частин. 3) Читання тексту учнями «ланцюжком» за абзацами. — Скільки років колекції іграшок? — Яка іграшка найстарша? 4) Гра «Читає Незнайко». Учитель читає, замінюючи деякі слова, припускаючись помилок. Учні виправляють їх, зачитуючи правильний варіант із підручника. — Знайдіть і прочитайте опис іграшок, які зробили народні майстри. — Які іграшки є гордістю музею? — Які іграшки є відкриттям для сучасних школярів? 5)Гра «Мікрофон» — Розкажіть про свою улюблену іграшку, не називаючи її, а ми відгадаємо. 2 Опрацювання вірша Юлії Козинської «Що Іванко хоче знати?» 1)Самостійне читання тексту учнями. — Про яку рису характеру хлопчика йдеться у вірші? — Де Іванко знаходить відповіді на свої «чому»? — На які з питань, що цікавлять Іванка, ви можете відповісти? — А які «чому» виникають у вас? — Чи погоджуєтеся ви із висновком авторки вірша? VI. підсумок за темою Відповіді на запитання, вміщені в кінці розділу. VII. Підсумок уроку — Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці? — Які нові слова запам’ятали? — Який твір із вивченого розділу вам сподобався найбільше? VIII. Домашнє завдання — Дізнайтеся у своїх рідних, якими іграшками вони гралися в дитинстві. Чи збереглися вони? Складіть розповідь про свою улюблену іграшку. Намалюйте її. | |
| |
Переглядів: 4030 | |
А. Григорук «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим». М. Коцюбинський «Артист».... |
Вибір друзів. Уміння товаришувати й спілкуватися в класі та сім'ї. Практи... |
Чорне та Азовське моря. Значення морів |
Ми вивчаємо клавіатуру |
П. Тичина «Де не глянь — колоски». Т. Коломієць «Хліб» |
Всього коментарів: 0 | |