💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

І почнеться все спочатку, все спочатку по порядку. Олена Пчілка «Безконечна пісенька». І. Світличний «Безконечник»

Урок 56

Тема: І почнеться все спочатку, все спочатку по порядку. Олена Пчілка «Безконечна пісенька». І. Світличний «Безконечник»

Мета: ознайомити учнів із віршами-безконечниками, з особливістю цих творів; удосконалювати техніку свідомого, виразного читання, вміння аналізувати прочитані твори; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до художнього слова.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

 1 Прочитай, зрозумій!

Хто розплутає слова?

За струмком дзюрчить село,

Небо

В сонечко зійшло,

У ставку сплеснувся шпак,

У садку співа щупак,

Вистрибнув на півня пліт,

Кукурікнув сірий кіт,

Сіла квітка На бджолу,

Дуб старий Спиляв пилу.

Хто ж

Розплутає слова?!

Ви

Не зможете бува?

В. Шаройко

 2 Читай, відповідай швидко: хто це, або що це?

Свіже, прохолодне, чисте — ... (повітря).

Пекуче, палюче, гаряче — . (сонце).

Справжній, вірний, щирий — . (друг).

Чисте, безхмарне, блакитне — ... (небо).

 3 Робота над скоромовкою

Тишком-нишком Вийшла мишка із нори,

В шкряботушки ніс і вушка догори.

III. Перевірка домашнього завдання

Гра «Дуель»

Учні одне одному ставлять запитання за змістом прочитаних небувалиць.

IV. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми ознайомимося із незвичайними віршами.

Прочитайте, як називаються такі вірші, беручи до уваги тільки великі букви.

птБхсЕпоЗлсКмвОпнНанЕрвЧшасНонИслКмвИ

(Безконечники)

Гра «Мікрофон»

— Якими мають бути такі вірші?

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

 1 Опрацювання вірша Олени Пчілки «Безконечна пісенька»

— Хто є автором твору?

— Що вам відомо про Олену Пчілку? (Мама Лесі Українки)

1) Гра «Бджілки».

Напівголосне читання твору учнями, кожен — у своєму темпі.

— Про кого пісенька?

2) Словникова робота.

Ясла, ясельця — місце, куди закладають корм для худоби.

3) Читання пісеньки учнями «ланцюжком».

— Продовжте пісеньку.

Фізкультхвилинка

 2 Опрацювання вірша Івана Світличного «Безконечник»

1)Гра «Рибки».

мовчазне читання учнями тексту, кожен — у своєму темпі, при цьому діти можуть ворушити губами.

— Чи сподобався вам віршик?

2) Словникова робота.

Решетувати — просіювати через решето, очищуючи від домішок.

3) Читання вірша учнями «ланцюжком».

— Хто є дійовими особами вірша?

— Як можна назвати вірш? (Казка)

— Що в ньому казкового?

— Як можна назвати півнів? (Косарі)

— Курей? (Сівачі)

— Що зроблять із пшона? (Наварять каші)

— Для кого наварять каші із пшона? (Для жовторотої дітлашні)

— Як поет називає курчат? (Жовторота дітлашня)

— Хто виросте із курчат? (Кури та півні)

4) Гра «Дощик».

Діти читають вірш хором:

 • накрапає дощ (тихо);

 • дощ пускається сильніше (голосніше);

 • злива (голосно);

 • дощ слабшає (тихіше);

 • дощ перестав (читання припиняється).

5) Гра «Голосування ногами».

Діти стають у дві шеренги: права шеренга — «я вважаю, що твердження правильне»; ліва шеренга — «я вважаю, що твердження неправильне».

— Я читатиму речення, деколи навмисне замінивши слово чи вираз, а ви швидко шукайте його в тексті. Якщо речення правильне, то тупотить ногами права шеренга, неправильне — тупає ногами ліва шеренга та називає правильну відповідь.

6) Гра «Торнадо».

Починати читати повільно, поступово збільшуючи швидкість читання.

VI. Підсумок уроку

— З якими віршами ознайомилися на сьогоднішньому уроці?

— Чим цікаві безконечники?

— Зачитайте рядки, які сподобалися найбільше.

VII. Домашнє завдання

Виразно читати вірші-безконечники, проілюструвати один з них.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (08.01.2014)
Переглядів: 5834 | Рейтинг: 0.0/0
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації
Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори...
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни...
«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]