Урок 56 Тема: І почнеться все спочатку, все спочатку по порядку. Олена Пчілка «Безконечна пісенька». І. Світличний «Безконечник»Мета: ознайомити учнів із віршами-безконечниками, з особливістю цих творів; удосконалювати техніку свідомого, виразного читання, вміння аналізувати прочитані твори; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до художнього слова. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1 Прочитай, зрозумій! Хто розплутає слова? За струмком дзюрчить село, Небо В сонечко зійшло, У ставку сплеснувся шпак, У садку співа щупак, Вистрибнув на півня пліт, Кукурікнув сірий кіт, Сіла квітка На бджолу, Дуб старий Спиляв пилу. Хто ж Розплутає слова?! Ви Не зможете бува? В. Шаройко 2 Читай, відповідай швидко: хто це, або що це? Свіже, прохолодне, чисте — ... (повітря). Пекуче, палюче, гаряче — . (сонце). Справжній, вірний, щирий — . (друг). Чисте, безхмарне, блакитне — ... (небо). 3 Робота над скоромовкою Тишком-нишком Вийшла мишка із нори, В шкряботушки ніс і вушка догори. III. Перевірка домашнього завдання Гра «Дуель» Учні одне одному ставлять запитання за змістом прочитаних небувалиць. IV. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми ознайомимося із незвичайними віршами. Прочитайте, як називаються такі вірші, беручи до уваги тільки великі букви. птБхсЕпоЗлсКмвОпнНанЕрвЧшасНонИслКмвИ (Безконечники) Гра «Мікрофон» — Якими мають бути такі вірші? V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1 Опрацювання вірша Олени Пчілки «Безконечна пісенька» — Хто є автором твору? — Що вам відомо про Олену Пчілку? (Мама Лесі Українки) 1) Гра «Бджілки». Напівголосне читання твору учнями, кожен — у своєму темпі. — Про кого пісенька? 2) Словникова робота. Ясла, ясельця — місце, куди закладають корм для худоби. 3) Читання пісеньки учнями «ланцюжком». — Продовжте пісеньку. Фізкультхвилинка 2 Опрацювання вірша Івана Світличного «Безконечник» 1)Гра «Рибки». мовчазне читання учнями тексту, кожен — у своєму темпі, при цьому діти можуть ворушити губами. — Чи сподобався вам віршик? 2) Словникова робота. Решетувати — просіювати через решето, очищуючи від домішок. 3) Читання вірша учнями «ланцюжком». — Хто є дійовими особами вірша? — Як можна назвати вірш? (Казка) — Що в ньому казкового? — Як можна назвати півнів? (Косарі) — Курей? (Сівачі) — Що зроблять із пшона? (Наварять каші) — Для кого наварять каші із пшона? (Для жовторотої дітлашні) — Як поет називає курчат? (Жовторота дітлашня) — Хто виросте із курчат? (Кури та півні) 4) Гра «Дощик». Діти читають вірш хором: • накрапає дощ (тихо); • дощ пускається сильніше (голосніше); • злива (голосно); • дощ слабшає (тихіше); • дощ перестав (читання припиняється). 5) Гра «Голосування ногами». Діти стають у дві шеренги: права шеренга — «я вважаю, що твердження правильне»; ліва шеренга — «я вважаю, що твердження неправильне». — Я читатиму речення, деколи навмисне замінивши слово чи вираз, а ви швидко шукайте його в тексті. Якщо речення правильне, то тупотить ногами права шеренга, неправильне — тупає ногами ліва шеренга та називає правильну відповідь. 6) Гра «Торнадо». Починати читати повільно, поступово збільшуючи швидкість читання. VI. Підсумок уроку — З якими віршами ознайомилися на сьогоднішньому уроці? — Чим цікаві безконечники? — Зачитайте рядки, які сподобалися найбільше. VII. Домашнє завдання Виразно читати вірші-безконечники, проілюструвати один з них. | |
| |
Переглядів: 5834 | |
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації |
Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи |
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори... |
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни... |
«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком |
Всього коментарів: 0 | |