Показано матеріалів: 841-850
Урок 31 Тема. Твори про тварин. Джек Лондон «Рудий вовк» Мета: ознайомити учнів із цікавою життєвою пригодою, описаною у творі Джека Лондона, висвітлюючи гідну поведінку осіб, причетних до неї; удосконалювати навички літературного аналізу твору; виховувати бережливе ставлення до природи. Обладнання: мапа світу; портрет Д. Лондона; малюнок вовка; картки для словникової роботи; книги «Поклик предків», «Біле ікло»; підручник; робочий зошит. |
Урок 30 Тема. Твори про тварин. Джеймс Олівер Кервуд «Гризлі» Мета: дати короткі відомості про життя і творчість американського письменника Д. 0. Кервуда; викликати інтерес до його творів; розвивати навички виразного читання, вміння послідовно переказувати, оцінювати вчинки персонажів; виховувати любов до природи, спостережливість, допитливість. Обладнання: мапа світу; портрет Д. Кервуда; малюнок ведмедя; ілюстрації природи Америки; підручник; робочий зошит. |
Уроки 27-28 Тема. Твори про тварин. Ерік Найт «Лессі повертається додому» Мета: формувати в учнів уявлення про особистість англо-американського письменника Еріка Найта; розширювати і поглиблювати уявлення дітей про цікаве та незвичайне у живій природі; формувати уміння стисло переказувати, збагачувати словниковий запас школярів; навчити відшукувати в тексті влучні слова і вирази, які характеризують дійових осіб; виховувати любов до тварин. Обладнання: мапа світу; портрет Еріка Найта; книга для читання з природознавства (цікавинки); картки зі словами; підручник; робочий зошит. |
Урок 27 Тема. Твори про тварин. Нарлз Робертс «Дитя океану», «Дівчинка і ведмежатко» Мета: дати короткі відомості про життя і творчість відомого канадського письменника Чарльза Дугласа Робертса; викликати інтерес до його творів про життя тварин; розкрити причиново-наслідкові зв'язки дружніх стосунків людини і звіра; вчити із розумінням ставитися до братів наших менших; вдосконалювати уміння швидко орієнтуватися у тексті, ділити його на частини, складати малюнковий план; виховувати спостережливість, чуйність, любов до тварин. Обладнання: мапа світу; портрет Чарльза Робертса; книги про тварин; ілюстрації; підручник; робочий зошит. |
Урок 26 Тема. Агнія Варто «Весняна прогулянка», «Митько-лінько» Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом російської поетеси; формувати вміння аналізувати віршовані твори; вчити учнів захоплюватися красою природи; розвивати уяву, фантазію, зв'язне мовлення; формувати бажання обирати краще з літературних джерел для самовиховання. Обладнання: мапа світу; портрет А. Варто; картки для словникової роботи; тест; підручник; робочий зошит. |
Урок 25 Тема. Ян Бжехва «Яйце», «Мурашка» Мета: продовжити ознайомлення дітей із жанром вірша; дати уявлення про відомого польського лоета, прозаїка й перекладача Яна Бжехву; розвинути способи і види читання, вміння передавати в інтонації слова героїв, оцінювати їх вчинки, виявляти мотиви їх поведінки; виховувати любов до природи. Обладнання: мапа світу; портрет Яна Бжехви; ілюстрації до віршів; підручник; робочий зошит. |
Урок 24 Тема. Шандор Петефі «Знову осінь завітала», «Останні квіти»; Жак Превер «Зимова пісенька»; Ованес Туманян «Березень», «Весняне запрошення» Мета: розказати учням про особливості пейзажної лірики; вчити правильно, виразно читати поетичні твори, зв'язано висловлювати свої думки; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати творчу уяву, виховувати спостережливість, любов до природи. Обладнання: мапа світу; портрети Шандора Петефі, Жака Превера, Ованеса Туманяна; підручник; робочий зошит. |
Уроки 22-23 Тема. Повість-казка. Лаймен Френк Баум «Чарівник країни Оз»; «Мудрець країни Оз». Підсумок за розділом Мета: ознайомити учнів з особистістю американського письменника — основоположника американської літературної казки; зацікавити учнів його творчістю, змістом казки; вчити зіставляти епізоди тексту з ілюстраціями, знаходити зачин, основну частину, кінцівку тексту; виховувати уважність. Обладнання: мапа світу; портрет Л. Ф. Баума; тести; картки для перевірки знань; підручник; робочий зошит. |
Урок 21 Тема. Повість-казка. Джеймс Метью Баррі «Пітер Пен і Венді» Мета: дати короткі відомості про життя і творчість відомого англійського письменника Джеймса Метью Баррі; сприяти зацікавленню його творами; розвивати навички виразного читання; розширювати словниковий запас; розвивати вміння характеризувати дійових осіб, стисло відтворювати послідовність подій, формулювати провідну ідею твору; виховувати уважність. Обладнання: мапа світу; портрет Джеймса Метью Баррі, виставка книг Джеймса Баррі, ілюстрації до казки «Пітер Пен і Венді»; картки-«блискавки»; підручник; робочий зошит. |
Урок 20 Тема. Повість-казка. Сельма Лагерлеф «Чудесна мандрівка Нільса Гольгерсона з дикими гусьми» Мета: дати короткі відомості про життя і творчість шведської письменниці С. Лагерлеф; викликати інтерес до її творів; розвивати навички виразного читання, вміння послідовно переказувати, оцінювати вчинки персонажів; виховувати любов до краю, де народився. Обладнання: мапа світу; портрет С. Лагерлеф; ілюстрації до казки; підручник; робочий зошит. |