Показано матеріалів: 851-860
Урок 19 Тема. Повість-казка. Памела Треверс «Мері Попліне» Мета: ознайомити учнів з особистістю видатної англійської письменниці; викликати інтерес до її книжок; удосконалювати читацькі навички, уміння складати план і стисло переказувати; збагачувати словниковий запас синонімами; домогтись усвідомлення головної думки казки. Обладнання: мапа світу; портрет Памели Траверс; аудіозаписи пісень фільму «Мері Попліне, до побачення!»; підручник; робочий зошит. |
Урок 18 Тема. Повість-казка. Джоель Чендлер Харріс «Братець Лис і братець Кролик» Мета: сформувати в учнів первинні уявлення про особистість видатного американського письменника; розширювати словниковий запас; розвивати вміння характеризувати дійових осіб, стисло відтворювати послідовність подій, формулювати головну думку твору; розвивати почупя гумору. Обладнання: мапа світу; портрет Джоеля Чендлера Харріса; ілюстрації до казки; сценічні маски; підручник; робочий зошит. |
Урок 17 Тема. Повість-казка. Клайв Стейплз Льюїс «Хроніки Нарнії. Небіж чаклуна» Мета: дати уявлення учням про повість-казку, про її відмінність від літературних кізок; сформувати первинні уявлення про особистість видатного англійського письменника; розширювати словниковий запас; розвивати вміння характеризувати дійових осіб, стисло відтворювати послідовність подій, формулювати головну думку твору; виховувати інтерес до читання. Обладнання: мапа світу; портрет письменника; підручник; робочий зошит. |
Урок 16 Тема. Підсумок за розділом «Скоро казка мовиться...» Мета: систематизувати знання й уміння учнів, отримані під час вивчення творів розділу; розвивати мислення; мовлення; пам'ять; виховувати інтерес до читання. Обладнання: робочий зошит. |
Урок 15 Тема. Літературна казка. Газарос Агаян «Манук-хан» Мета: ознайомити учнів із вірменським письменником та його казкою; вчити пояснювати й обґрунтовувати вчинки героїв та їх мотиви, з'ясовувати своє та авторське ставлення до них; розуміти зміст прислів'їв, коментувати, у якій життєвій ситуації доцільно вживати кожне з них; виховувати інтерес до читання. Обладнання: мапа світу; картки для контролю техніки читання; підручник; робочий зошит. |
Урок 14 Тема. Літературна казка. Онеліо Хорхе Кардосо «Як краб навчився літати» Мета: ознайомити дітей з кубинським письменником Онеліо Хорхе Кардосо та його казкою; вчити висловлювати ставлення до прочитаного; виховувати любов і повагу до людей праці; спонукати учнів йти за своєю мрією. Обладнання: мапа світу; картки для контролю техніки читання; підручник; робочий зошит. |
Урок 13 Тема. Літературна казка. Бернар Дадьє «Павук і дзеркало» Мета: ознайомити учнів з батьківщиною Бернара Дадьє — республікою Кот-д'Івуар, що знаходиться в Західній Африці, з оригінальною і самобутньою культурою негритянського племені банту; вчити висловлювати міркування щодо прочитаного; розвивати творчу уяву; формувати особистість. Обладнання: мапа світу; таблиці; картки для контролю техніки читання; підручник; робочий зошит. |
Урок 12 Тема. Літературна казка. Мурад ас-Сібаї «Цвіркун та праця» Мета: ознайомити учнів з казкою сирійського письменника; вчити цінити такі загальнолюдські чесноти, як духовність, шляхетність, індивідуальність; стверджувати думки про цінність творчої праці; складати усні анотації про зміст того чи іншого твору; виховувати кращі людські чесноти. Обладнання: мапа світу; картки для контролю техніки читання; підручник; робочий зошит. |
Урок 11 Тема. Літературна казка. Джеймс Крюс «Мій прадідусь, герой і я» Мета: ознайомити учнів з казкою Д. Крюса; удосконалювати навички правильного і виразного читання, літературного аналізу твору, вміння самостійно працювати; формувати оцінні судження; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати повагу до старших; зацікавити дітей творами літератури. Обладнання: мапа світу; картки для контролю техніки читання; підручник; робочий зошит. |
Урок 10 Тема. Літературна казка. Елінор Фарджон «Два брати» Мета: ознайомити учнів з казкою Е. Фарджон; розвивати вміння визначити тему й основну думку твору, розуміти основний смисл описаних фактів, подій, висловлювати міркування щодо прочитаного, складати зв'язні усні анотації про зміст твору; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до рідних людей. Обладнання: мапа світу; картки для контролю техніки читання; підручник; робочий зошит. |