Урок 19 Тема. Повість-казка. Памела Треверс «Мері Попліне» Мета: ознайомити учнів з особистістю видатної англійської письменниці; викликати інтерес до її книжок; удосконалювати читацькі навички, уміння складати план і стисло переказувати; збагачувати словниковий запас синонімами; домогтись усвідомлення головної думки казки. Обладнання: мапа світу; портрет Памели Траверс; аудіозаписи пісень фільму «Мері Попліне, до побачення!»; підручник; робочий зошит. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мотивація навчальної діяльності — Жила собі добра королева Фантазія. Все було чудово в її королівстві. Але якось помітила вона, що люди почали менше мріяти, перестали бачити у житті красиве й радісне. Вони ставали дедалі сумнішими, недобрими, замкнутішими. І вирішила Фантазія врятувати людей. Послала вона до них свою найменшу донечку — Казку і повеліла їй йти до дітей. І ось казка поспішила до нас. III. Повідомлення теми й мети уроку — Сьогодні ми з вами ознайомимось з творчістю Памели Треверс та опрацюємо повість-казку «Мері Поппінс». IV. Робота над новим матеріалом 1 Розповідь учителя про англійську письменницю Памелу Треверс — Ім’я Памели Треверс відоме дітям багатьох країн. Усесвітньої слави письменниця зажила після написання книги про дивовижну Мері Поппінс, нянечку, яка є мрією кожної дитини. Дива, які творить Мері, нагадують казкові та міфічні чудеса. 2 Опрацювання статті підручника про Памелу Треверс — А зараз ви маєте самостійно прочитати статтю про письменницю. — Яке справжнє ім’я письменниці? — Як розпочалося її доросле життя? — На який період припадає розквіт таланту письменниці? — Що писала П. Треверс? — Яка її книга була найбільш популярною? 3 Читання казки (уривків) учителем і підготовленими учнями (комбіновано) 4 Інтерактивна форма роботи «Мозковий штурм» — Чому старші діти сім’ї Бенкс з тривогою чекали нової няні? — Чим уразила їх поява Мері Поппінс? 5 Словникова робота Валізка — сумка, у якій перевозять речі. Передпокій — кімната перед спальнею. Ґречно — добре, чемно. 6 Повторне читання тексту «ланцюжком» 7 Вибіркове читання — Яка була погода? Прочитайте опис. — Якою була зовнішність Мері Поппінс? — Про що це свідчить? 8 Стислий переказ казки V. Узагальнення й систематизація знань — Який епізод твору запам’ятався найбільше? — Висловте своє ставлення до прочитаного. — Що саме сподобалося? Чому? Що не сподобалось? — Чого вчить ця повість? VI. Підсумок уроку. Слухання аудіозаписів пісень з фільму «Мері Поппінс, до побачення!». | |
| |
Переглядів: 1690 | |
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль... |
Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 9 |
Дикі та свійські тварини |
Всього коментарів: 0 | |