Показано матеріалів: 821-830
Урок № 2. Троїсті музики
|
Урок № 1. Музика мого народу (вступний урок до теми)
|
УРОК 16 Тема. У переддень літніх канікул Мета: передбачити можливі ситуації на канікулах і вчити учнів правильно в них поводитися; розвивати вміння аналізувати пропоновані ситуації; прищеплювати бажання бути вихованим у життєвих ситуаціях. Обладнання: аркуші паперу,кольорові олівці,фішки,символічні медалі або емблеми, малюнки до теми. |
УРОК 15 Тема. Секрети вихованої людини. Лицарський турнір Мета: узагальнити знання учнів про секрети вихованої людини, про правила поведінки вдома, у школі, в громадських місцях; спонукати до піклування про рідних, близьких, оточуючих; виховувати любов та пошану до оточуючих людей. Обладнання: плакат із девізом, два м’ячі, дві скакалки, дві квітки ромашки, малюнок лицаря на колінах, на вершечку списа якого є стрічка з написом: «Лицарський турнір». |
УРОК 14 Тема. Екологія в нашому домі. «Оберігати природу — значить оберігати Батьківщину» (М. Пришвін) Мета: розширювати знання учнів про вплив людини на природу; формувати переконання в тому, що людина має оберігати природні багатства; розвивати інтерес до проблем збереження природи; виховувати учнів активними учасниками екологічного руху. Обладнання: карта України, глобус, ілюстрації із зображенням природних краєвидів, плакати «Земля у небезпеці», книжкова виставка «Планета Земля — наш дім». |
УРОК 13 Тема. Ти живеш серед людей. Етикет в музеї та бібліотеці, кінотеатрі, на концерті, театрі, у храмі Мета: ознайомити з правилами поводження в музеї, театрі, у храмі; привчати до виконання основних правил етикету; виховувати повагу до оточуючих. Обладнання: малюнки, плакати з правилами, книги, Біблія, репродукції картин. |
УРОК 12 Тема. Етикет особливих випадків. Особливості поведінки під час спілкування з незнайомими людьми. Особливості поведінки під час догляду за хворими, перебування в поліклініці, лікарні. Поведінка в дні смутку і печалі. Тактовність. Як висловлювати співчуття, втішати? Мета: вчити особливостям поведінки із незнайомими людьми; знайомити з особливостями поведінки під час догляду за хворими, перебування в поліклініці, лікарні, поведінки в дні смутку і печалі; розвивати вміння висловлювати співчуття, втішати; виховувати культуру поведінки в різних життєвих ситуаціях. Обладнання: малюнки до теми, пам’ятки, тести. |
УРОК 11 Тема. Культура одягу. Спеціальний одяг. Одяг різного стилю Мета: формувати переконання в тому, що одягатися необхідно відповідно до подій, місця, куди вирушаєш; формувати розуміння слів мода, краса, стиль, розвивати вміння добирати одяг; виховувати бажання одягатися і виглядати відповідно до норм етикету, а також виховувати почуття міри. Обладнання: тексти оповідань, загадки, вишиті рушники, сорочки. |
УРОК 10 Тема. Етика спілкування. Моральні основи спілкування: повага, співчуття, любов. Культура мовлення. ТИ чи ВИ. Фотографія душі (культура листування). Як звертатися. Етикетні формули Мета: вчити уважно слухати співбесідника, не перебиваючи його, не втручатися у розмову дорослих; формувати культуру листування; розвивати бажання підтримувати розмову із різними людьми; виховувати культурного співрозмовника. Обладнання: конверти. |
УРОК 9 Тема. Етикет ввічливої людини. Поняття етикету. Поведінка ввічливої людини Мета: дати поняття етикету; обґрунтувати значення етикету для кожної людини; спонукати до вироблення власних суджень та оцінок; на основі практичних дій довести пріоритет старшого. Обладнання: фініка світлофора, таблиця «Правил ввічливої людини», серія малюнків на тему «Що таке добре, що таке погано». |