💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 112
Показано матеріалів: 91-100
Сторінки: «« 1 2 ... 8 9 10 11 12 »»


Урок 24. Урок-узагальнення за темою

Матеріал до уроку: В. Сухомлинський «Сергійкова квітка»; «Чи уважно ти читав?»; «Пригадайте, поміркуйте».

Мета: формувати уявлення про справжню красу; розвивати уважність до тексту; розширити знання про авторів творів з прочитаної теми.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1645 | Додав: SYLER

Урок 22-23. Людина серед природи

Матеріал до уроку: Н. Забіла «Журавлик»; Леся Українка «Мамо, іде вже зима»; О. Олесь «Довго хмарами небо покрите було»; М. Рильський «Дівчина».

Мета: розвивати естетичні почуття дітей, розуміння стану людей, що чутливі до природи; збагачувати образне мислення й мовлення.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1545 | Додав: SYLER

Урок 20. Образ дівчинки, для якої ліс, наче рідний дім

Матеріал до уроку: О. Донченко «Лісовою стежкою».

Мета: розвивати уміння знаходити у тексті описи, роздуми; характеризувати головну героїню з опорою на текст і малюнок; удосконалювати уміння складати план і стисло переказувати прочитане; розвивати фантазію дітей; виховувати любов до природи.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1731 | Додав: SYLER

Урок 21. Пригода з друзями-дослідниками

Матеріал до уроку: Л. Буцень «Наше відкриття».

Мета: розвивати вміння характеризувати дійових осіб; знаходити у тексті описи, роздуми, припущення; вчити розповідати за малюнками; розвивати почуття гумору.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1591 | Додав: SYLER

Урок 18-19. Чи розуміємо ми природу?

Матеріал до уроку: г. Черінь «Чи ми з природою єдині...»; І. Драч «В товаристві джмеля»; Д. Білоус «Пісенька до куличка»; К. Перелісна «Песик і хлопці».

Мета: розвивати образне бачення поетичних картин, уміння простежувати взаємозв’язок людини з природою, знаходити спільне й відмінне в його зображенні в різних віршах; удосконалювати вміння читати діалоги; знаходити рими.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1243 | Додав: SYLER

Урок 17. Хто танцює й грає восени?

Матеріал до уроку: К. Перелісна «Осінні танці»; М. Сингаївський «Осінні танці».

Мета: розвивати образне мислення; удосконалювати уміння виразно читати, розповідати за малюнками; виховувати почуття любові до рідної природи.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1741 | Додав: SYLER

Урок 16. Осінні мотиви в поезії ліни костенко

Матеріал до уроку: Ліна Костенко «Вже брами літа замикає осінь», «Соловейко застудився», «Шипшина важко віддає плоди».

Мета: розширювати знання учнів про творчість поетів; розвивати образне мислення, уяву дітей; збагачувати мовлення образними висловами; виховувати ставлення до природи як до найважливішої цінності.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2380 | Додав: SYLER

Урок 15. Поетичні картини ранньої і пізньої осені. Введення в тему «Цікава книга природи»

Матеріал уроку: В. Сухомлинський «Скільки барв кругом розмито», К. Перелісна «Золота Осінь».

Мета: розвивати образне мислення й мовлення; вчити визначати тему і настрій твору; передавати під час читання настрій твору і почуття мовця; удосконалювати вміння порівнювати вірші.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1683 | Додав: SYLER

Урок 14. Подружіться з книжкою!

Матеріал до уроку: В. Сухомлинський «Спляча книга»; «Бібліотека — затишний дім для зустрічі читачів з книгою»; «Чи уважно ти читав?»

Мета: розширити знання про бібліотеку, збагачувати мовлення дітей «бібліотечними словами», орієнтуватися в структурі тексту; розвивати пам’ять, уміння розповідати за малюнками.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2043 | Додав: SYLER

Урок 13. Хто більше читає, той більше знає

Матеріал до уроку: В. Лучук «Книголюба»; С. Жупанин «Я — бібліотекар».

Мета: виховувати бажання читати; розширювати читацький кругозір; знання про письменників; розвивати уміння виразно читати; порівнювати, уявляти образи дійових осіб.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1686 | Додав: SYLER