Показано матеріалів: 451-460
|
УРОК 12 Тема. Що таке гірські породи. Що таке корисні копалини. Гірські породи потребують охорони Мета: формувати елементарні поняття гірські породи, корисні копалини, рудні, нерудні, уявлення про значення гірських порід у природі і цінність для людей; формувати уявлення про участь дітей у збереженні й охороні корисних копалин, уміння розрізняти тверді, рідкі, газоподібні гірські породи, розрізняти окремі горючі, рудні, нерудні корисні копалини; виховувати естетичне сприймання об’єктів природи (класи гірських порід), прагнення до збереження корисних копалин та усвідомлену потребу робити це; гордість за природні багатства своєї країни. |
|
УРОК 11 — УРОК ДОБРОТИ Тема. Вода має бути чистою Мета: формувати уявлення про значення води в природі, про цінність її для людини, про шляхи забруднення і способи охорони від забруднення, про участь дітей в охороні та збереженні води; формувати вміння висловлювати цінні судження; удосконалювати вміння працювати в групах, спостерігати, порівнювати, робити висновки, бачити зміни в природі та вміти їх пояснювати; розвивати усне та писемне зв’язне мовлення; виховувати естетичне сприймання природи, прагнення берегти природу, охороняти її, зокрема воду. |
|
УРОК 10 Тема. Перетворення води. Кругообіг води в природі Мета: формувати уявлення про умови перетворення води з одного стану в інший, про властивості снігу, льоду, про кругообіг води в природі; вміння застосовувати засвоєні знання в подібній і новій ситуаціях; удосконалювати вміння спостерігати за об’єктами і явищами природи, робити висновки, бачити і милуватись красою навколишнього світу; виховувати прагнення вивчати і берегти природу. |
|
УРОК 9 Тема. Без води немає життя. Властивості води — рідини. Вода — розчинник Мета: закріпити і розширити уявлення про значення води в природі, про три стани води і її властивості; формувати елементарні поняття: розчинна у воді речовина, розчинник, розчин, нерозчинна у воді речовина; формувати вміння робити розчини, самостійно виконувати досліди, робити висновки; виховувати пізнавальний інтерес, самостійність, організованість і відповідальність за виконану роботу. |
|
УРОК 8 Тема. Повітря. Збережемо чистим повітря Мета: формувати уміння чітко, правильно, точно висловлювати свої думки; формувати уявлення про джерела забруднення повітря та шляхи збереження його чистоти; продовжити формувати вміння порівнювати, робити висновки, застосовувати знання у новій ситуації; виховувати прагнення охороняти чистоту повітря з метою збереження власного здоров’я і навколишньої природи. |
|
УРОК 7 Тема. Повітря навколо нас. Властивості повітря. З чого складається повітря Мета: розширити і поглибити уявлення дітей про значення і місцезнаходження повітря на Землі, про властивості повітря, його склад, джерела забруднення; формувати вміння виконувати досліди, спостерігати за ходом і результатами досліду, робити висновки, міркувати за аналогією; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення природи, здатність спілкуватись у процесі спільної діяльності. |
|
УРОК 6 Тема уроку. Термометр. Як користуватися термометром? Мета уроку: сформулювати поняття термометр, уявлення про властивості рідин розширюватись під час нагрівання та стискуватись під час охолодження; формувати вміння користуватись термометром; цілеспрямовано сприймати перебіг і результати дослідів, доводити власну думку; виховувати зосередженість і уважність під час виконання практичної роботи. |
|
УРОК 5 Тема уроку. Сонячне світло і тепло Мета уроку: розширити уявлення про сонячні промені, особливості їх падіння на поверхню Землі, про висоту Сонця на небосхилі, про значення світла і тепла в природі; формувати вміння вимірювати довжину тіні від гномона, встановлювати залежність між висотою Сонця на небосхилі й довжиною тіні від гномона, між висотою Сонця і кількістю тепла, яке воно посилає на Землю; формувати уміння порівнювати, спостерігати і встановлювати причиново-наслідкові зв’язки в природі; виховувати бажання пізнавати природу, бачити її красу та охороняти й примножувати природні багатства. |
|
УРОК 4 Тема уроку. Тіла. Речовини. Молекули Мета уроку: формувати поняття тіла, речовини, молекули; вміння розрізняти тіла і речовини в природі; формувати вміння виконувати досліди за інструкцією; виховувати зосередженість та охайність під час виконання дослідів; виховувати почуття любові до краси природи; розвивати вміння спостерігати, узагальнювати і робити висновки із спостереження. |
|
УРОК 3 Тема уроку. Якою буває природа. Спостереження за предметами і явищами природи Мета уроку: уміти розрізняти предмети живої і неживої природи; розширити уявлення про те, що загрожує природі, про шляхи збереження природних багатств і правила поведінки в природі; формувати вміння спостерігати за неживою і живою природою; виховувати в учнів прагнення берегти, примножувати, охороняти природу; виховувати почуття прекрасного, уміння бачити і відчувати красу навколишньої природи. |