У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 451-460
Сторінки: «« 1 2 ... 44 45 46 47 48 ... 105 106 »»

УРОК 12

Тема. Що таке гірські породи. Що таке корисні копалини. Гірські породи потребують охорони

Мета: формувати елементарні поняття гірські породи, корисні копалини, рудні, нерудні, уявлення про значення гірських порід у природі і цінність для людей; формувати уявлення про участь дітей у збереженні й охороні корисних копалин, уміння розрізняти тверді, рідкі, газоподібні гірські породи, розрізняти окремі горючі, рудні, нерудні корисні копалини; виховувати естетичне сприймання об’єктів природи (класи гірських порід), прагнення до збереження корисних копалин та усвідомлену потребу робити це; гордість за природні багатства своєї країни.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 10422 | Додав: SYLER

УРОК 11 — УРОК ДОБРОТИ

Тема. Вода має бути чистою

Мета: формувати уявлення про значення води в природі, про цінність її для людини, про шляхи забруднення і способи охорони від забруднення, про участь дітей в охороні та збереженні води; формувати вміння висловлювати цінні судження; удосконалювати вміння працювати в групах, спостерігати, порівнювати, робити висновки, бачити зміни в природі та вміти їх пояснювати; розвивати усне та писемне зв’язне мовлення; виховувати естетичне сприймання природи, прагнення берегти природу, охороняти її, зокрема воду.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4594 | Додав: SYLER

УРОК 10

Тема. Перетворення води. Кругообіг води в природі

Мета: формувати уявлення про умови перетворення води з одного стану в інший, про властивості снігу, льоду, про кругообіг води в природі; вміння застосовувати засвоєні знання в подібній і новій ситуаціях; удосконалювати вміння спостерігати за об’єктами і явищами природи, робити висновки, бачити і милуватись красою навколишнього світу; виховувати прагнення вивчати і берегти природу.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4247 | Додав: SYLER

УРОК 9

Тема. Без води немає життя. Властивості води — рідини. Вода — розчинник

Мета: закріпити і розширити уявлення про значення води в природі, про три стани води і її властивості; формувати елементарні поняття: розчинна у воді речовина, розчинник, розчин, нерозчинна у воді речовина; формувати вміння робити розчини, самостійно виконувати досліди, робити висновки; виховувати пізнавальний інтерес, самостійність, організованість і відповідальність за виконану роботу.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4025 | Додав: SYLER

УРОК 8

Тема. Повітря. Збережемо чистим повітря

Мета: формувати уміння чітко, правильно, точно висловлювати свої думки; формувати уявлення про джерела забруднення повітря та шляхи збереження його чистоти; продовжити формувати вміння порівнювати, робити висновки, застосовувати знання у новій ситуації; виховувати прагнення охороняти чистоту повітря з метою збереження власного здоров’я і навколишньої природи.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3615 | Додав: SYLER

УРОК 7

Тема. Повітря навколо нас. Властивості повітря. З чого складається повітря

Мета: розширити і поглибити уявлення дітей про значення і місцезнаходження повітря на Землі, про властивості повітря, його склад, джерела забруднення; формувати вміння виконувати досліди, спостерігати за ходом і результатами досліду, робити висновки, міркувати за аналогією; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення природи, здатність спілкуватись у процесі спільної діяльності.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4344 | Додав: SYLER

УРОК 6

Тема уроку. Термометр. Як користуватися термометром?

Мета уроку: сформулювати поняття термометр, уявлення про властивості рідин розширюватись під час нагрівання та стискуватись під час охолодження; формувати вміння користуватись термометром; цілеспрямовано сприймати перебіг і результати дослідів, доводити власну думку; виховувати зосередженість і уважність під час виконання практичної роботи.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3234 | Додав: SYLER

УРОК 5

Тема уроку. Сонячне світло і тепло

Мета уроку: розширити уявлення про сонячні промені, особливості їх падіння на поверхню Землі, про висоту Сонця на небосхилі, про значення світла і тепла в природі; формувати вміння вимірювати довжину тіні від гномона, встановлювати залежність між висотою Сонця на небосхилі й довжиною тіні від гномона, між висотою Сонця і кількістю тепла, яке воно посилає на Землю; формувати уміння порівнювати, спостерігати і встановлювати причиново-наслідкові зв’язки в природі; виховувати бажання пізнавати природу, бачити її красу та охороняти й примножувати природні багатства.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1841 | Додав: SYLER

УРОК 4

Тема уроку. Тіла. Речовини. Молекули

Мета уроку: формувати поняття тіла, речовини, молекули; вміння розрізняти тіла і речовини в природі; формувати вміння виконувати досліди за інструкцією; виховувати зосередженість та охайність під час виконання дослідів; виховувати почуття любові до краси природи; розвивати вміння спостерігати, узагальнювати і робити висновки із спостереження.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3081 | Додав: SYLER

УРОК 3

Тема уроку. Якою буває природа. Спостереження за предметами і явищами природи

Мета уроку: уміти розрізняти предмети живої і неживої природи; розширити уявлення про те, що загрожує природі, про шляхи збереження природних багатств і правила поведінки в природі; формувати вміння спостерігати за неживою і живою природою; виховувати в учнів прагнення берегти, примножувати, охороняти природу; виховувати почуття прекрасного, уміння бачити і відчувати красу навколишньої природи.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2870 | Додав: SYLER