Показано матеріалів: 441-450
|
УРОК 22 — 90 ХВИЛИН, ПІДСУМКОВИЙ УРОК Тема уроку. Чи можуть рослини захищатись? Охорона рослин. Рослини — частина живої природи Мета уроку: формувати уявлення про ознаки пристосування рослин від винищення тваринами і людьми, про причини зникнення рослин у природі та шляхи їх збереження; формувати вміння використовувати знання у новій ситуації, спілкуватися в сумісній діяльності; удосконалювати навички свідомого читання і зв’язного мовлення; виховувати здатність сприймати красу природи, потребу її охороняти й примножувати. |
|
УРОК 21 Тема уроку. Довкілля рослин. Як рослини пристосувалися до різних умов життя Мета уроку: формувати елементарні поняття довкілля рослини, необхідні умови росту і розвитку рослини; уявлення про окремі ознаки пристосування рослин до спеки, нестачі вологи, надміру вологи, нестачі світла; формувати вміння розрізняти ознаки пристосування окремих рослин до різних умов життя; удосконалювати вміння спостерігати за явищами природи, встановлювати взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи; виховувати спостережливість, допитливість, прагнення пояснити сприйняття в природі, доводити свою думку. |
|
УРОК 20 Тема уроку. Розмноження квіткових рослин. Як виростити нову рослину з насінини. Як виростити нову рослину без насіння Мета уроку: формувати уявлення про розмноження квіткових рослин, умови проростання насіння, умови росту і розвитку рослин, способи розмноження рослин іншими органами — листком, частинами стебла, кореневими паростками; формувати вміння пророщувати насіння, розмножувати кімнатні рослини різними способами; бачити проблему і формулювати її у формі запитання, цілеспрямовано сприймати об’єкт або його частину, узагальнювати сприйняте; виховувати спостережливість, самостійність мислення, само- і взаємоповагу під час спільної діяльності. |
|
УРОК 19 Тема уроку. Різноманітність рослин у природі Мета уроку: сформувати уявлення про різноманітність рослинного світу, про водорості, мохи, хвощі, папороті, хвойні рослини, квіткові рослини; формувати вміння розрізняти окремі рослини цих груп, розуміти цінність їх у природі; удосконалювати вміння узагальнювати, робити висновки, оцінювати результати діяльності (самооцінювання і взаємооцінювання); виховувати взаємоповагу у спільній діяльності, здатність до самовираження кожного учня, прагнення пізнавати і шанувати природу. |
|
УРОК 18 Тема. Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Якими бувають дерева, кущі, трав’янисті рослини Мета: закріпити поняття дерево, кущ, трав’яниста рослина, розширити поняття листяні дерева і кущі, хвойні дерева і кущі; сформувати поняття: однорічна трав’яниста рослина, дворічна трав’яниста рослина і багаторічна трав’яниста рослина; сформувати у дітей уміння розрізняти дерева, кущі і трав’янисті рослини, хвойні і листяні дерева і кущі, однорічні, дворічні і багаторічні трав’янисті рослини. |
|
УРОК 17 Тема. Будова рослини. Рослини — живі організми Мета: поглибити поняття орган рослини; сформувати уявлення про значення кожного органу для рослини, про особливості живлення і дихання рослин й уміння розрізняти органи рослини, називати їх; формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свою думку, здійснювати взаємоконтроль; виховувати критичність і доказовість міркування, естетичне сприймання рослин, моральну відповідальність за збереження рослинного світу; удосконалювати навички спостерігати, порівнювати, робити висновки. |
|
УРОК 16 Тема. Зелене диво землі. Як розрізняють рослини Мета: формувати уявлення про значення рослин у природі та цінність рослин для людей, про види рослин; формувати вміння розрізняти рослини одного виду і кількох видів; удосконалювати вміння спостерігати, порівнювати і робити висновки, розвивати уяву, прагнення більше знати про навколишній світ; сприяти вихованню почуття захопленого сприйняття навколишнього світу, милування красою і прагнення захистити та примножити об’єкти живої природи. |
|
УРОК 15 (90 ХВИЛИН) Тема. Нежива природа Мета: закріпити і розширити уявлення про предмети неживої природи, уміння виділяти їх з-поміж інших; формувати вміння застосовувати засвоєні знання у певних ситуаціях, висловлювати цінні судження, підводити окремий предмет під поняття; удосконалювати вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки; навички виразного читання, правильного сприймання поетичних творів та відповідних почуттів, що викликаються ними. |
|
УРОК 14. Тема. Охорона ґрунту (20 хвилин — серед природи) Мета: формувати уявлення про значення ґрунту в природі і цінність його для людей, про шляхи забруднення і руйнування ґрунту, про охорону і збереження ґрунту; формувати уміння установлювати взаємозв’язки і залежності в природі; удосконалювати вміння спостерігати за явищами природи, встановлювати причини змін, бачити прекрасне, милуватись ним; виховувати бережливе ставлення до землі, прагнення охороняти і шанувати землю. |
|
УРОК 13 Тема. Що таке ґрунт. З чого складається ґрунт Мета: формувати поняття ґрунт, уявлення про перегній, склад ґрунту; удосконалювати вміння спостерігати, узагальнювати, самостійно робити висновки, висловлювати думку; виховувати допитливість, доказовість мислення, повагу до думки іншої людини. |