У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 421-430
Сторінки: «« 1 2 ... 41 42 43 44 45 ... 105 106 »»

Урок 6

Тема. Слова ввічливості

Мета: вчити учнів вживати у своєму мовленні слова та вислови ввічливості, формувати культуру мовлення, розвивати зв'язне мовлення, вміння будувати діалоги, виховувати шанобливе ставлення до мови, до співрозмовника.

3 Клас | Рідна мова | Переглядів: 1873 | Додав: SYLER

Урок 5

Тема. Культура мовлення

Мета: формувати в учнів уявлення про основні правила культури спілкування, культуру мовлення; розвивати навички мовного етикету; розвивати зв'язне мовлення, виховувати повагу до людей і до самих себе.

3 Клас | Рідна мова | Переглядів: 1831 | Додав: SYLER

Урок 4

Тема. Особливості писемного мовлення

Мета: розширювати уявлення учнів про писемне мовлення та вимоги до нього; розвивати навички каліграфічного письма, усного зв'язного мовлення; виховувати культуру писемного мовлення.

3 Клас | Рідна мова | Переглядів: 1416 | Додав: SYLER

Урок 3

Тема. Усне мовлення, його основні особливості

Мета: ознайомити учнів з особливостями усного мовлення, його допоміжними засобами, вимогами до нього; збагачувати словни- ковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення; виховувати культуру усного мовлення.

3 Клас | Рідна мова | Переглядів: 1704 | Додав: SYLER

Урок 2

Тема. Наша рідна мова. Мова інших народів. Близькоспоріднені мови

Мета: формувати в учнів уявлення про рідну мову як мову українського народу; поглиблювати знання про спорідненість української мови з іншими мовами; закріплювати каліграфічні навички; розвивати мовлення учнів; виховувати любов та повагу до рідної мови.

3 Клас | Рідна мова | Переглядів: 1706 | Додав: SYLER

Урок 1

Тема. Мова й мовлення. Мова як найважливіший засіб людського спілкування. Рідна мова, мова державна. Український алфавіт

Мета: ознайомити учнів з новим підручником «Рідна мова»; роз- ширювати уявлення учнів про мову як засіб людського спілкування; закріпити знання назв букв українського алфавіту; розкрити його прак- тичне значення для укладання словників; розвивати усне мовлення; вміння розташовувати слова в алфавітному порядку; збагачувати слов- никовий запас учнів; виховувати почуття любові до рідної мови.

3 Клас | Рідна мова | Переглядів: 2113 | Додав: SYLER

УРОК 36 — ПІДСУМКОВИЙ, 90 ХВИЛИН

Тема уроку. У природі все взаємопов’язано

Мета уроку: систематизувати й узагальнювати знання про неживу і живу природу; встановити взаємозв’язки й залежності між компонентами неживої природи, живої природи, між неживою і живою природою; удосконалювати вміння встановлювати причино-наслідкові зв’язки, узагальнювати, застосовувати засвоєні знання, спілкуватись з опонентами; розвивати зв’язне мовлення, навички виразного і свідомого читання; виховувати бережливе ставлення до природи, бажання охороняти і примножувати її багатства, гордість за красу і багатство природи своєї країни.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3389 | Додав: SYLER

УРОК 35

Тема уроку. Мозок і нерви. Як людина сприймає

Мета уроку: формувати елементарні поняття нервова система, органи чуття людини; уявлення про роботу нервової системи і органів чуття, про шляхи збереження нервової системи і правила збереження органів чуття; формувати вміння розрізняти на своєму тілі ті місця, де знаходяться головний і спинний мозок, нерви; розрізняти органи чуття, дотримуватися режиму дня; чергувати розумову працю з фізичною та відпочинком; формувати вміння встановлювати взаємозв’язки між усіма органами тіла людини, доводити судження «Організм — єдине ціле», «Нервова система об’єднує організм в єдине ціле»; виховувати допитливість, пізнавальний інтерес до власного організму, прагнення берегти власне здоров’я, розуміння його цінності для людини, залежності життя людини від стану здоров’я.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1851 | Додав: SYLER

УРОК 34

Тема уроку. Для чого і як людина дихає. Для чого людині органи кровообігу. Бережи органи дихання, органи кровообігу

Мета уроку: формувати елементарні поняття про органи дихання, органи кровообігу, пульс; уявлення про газообмін в легенях, про необхідність чистого повітря для дихання, про звички, які шкодять органам дихання, про шляхи збереження органів дихання здоровими; формувати уявлення про кругообіг крові в організмі, про шляхи збереження органів кровообігу здоровими; удосконалювати вміння висловлювати судження, встановлювати взаємозв’язки і залежності між органом і умовами його функціонування; розвивати уяву; формувати вміння моделювати взаємозв’язки між органом і умовами його функціонування; виховувати охайність, допитливість, пізнавальний інтерес до вивчення свого організму; розуміння необхідності берегти власне здоров’я, прагнення знати, як берегти серце, судини і вміти це робити, доброзичливо ставитися до інших людей.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1699 | Додав: SYLER

УРОК 33 (20 ХВИЛИН УРОКУ — В ЇДАЛЬНІ)

Тема уроку. Як відбувається живлення людини. Бережи органи травлення

Мета уроку: формувати елементарні поняття: травлення, органи травлення, рослинна їжа, тваринна їжа, уявлення про взаємозв’язок органів однієї системи, про гігієну харчування і догляд за зубами; формувати вміння розрізняти на своєму тілі місця, де розміщені органи травлення; доглядати зуби, правильно харчуватися; формувати вміння самостійно виконувати практичну роботу, встановлювати функціональні зв’язки (будова органу — його функція); удосконалювати вміння узагальнювати і робити висновки; виховувати бережливе ставлення до свого організму, прагнення берегти здоров’я.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1243 | Додав: SYLER