У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 431-440
Сторінки: «« 1 2 ... 42 43 44 45 46 ... 105 106 »»

УРОК 32

Тема уроку. Скелет — опора тіла людини. Як бути струнким. Як людина рухається? Чому треба тренуватися?

Мета уроку: формувати уявлення про м’язи організму, елементарні поняття: скелет людини, постава правильна, робота м’язів, тренування м’язів; формувати уміння розрізняти основні частини скелета на своєму тілі, правильно сидіти за партою, запобігати викривленню хребта і кісток; знаходити м’язи у своєму тілі, правильно стежити за своєю поставою; формувати вміння застосовувати знання у практичній діяльності, логічно мислити, правильно висловлюватися; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я, займатися фізичною працею, спортом.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1713 | Додав: SYLER

УРОК 31

Тема уроку. Людина — частина природи. Організм людини. Шкіра — захисник організму. Бережи шкіру

Мета уроку: формувати уявлення про ознаки людини як живого організму, про відмінні ознаки людини, про орган як частину тіла людини; формувати елементарні поняття про шкіру як захисний бар’єр організму, гігієну шкіри; формувати вміння надавати першу допомогу при невеликих ушкодженнях шкіри, дотримуватися правил гігієни, загартовувати шкіру; удосконалювати вміння виконувати практичну роботу з метою вивчення об’єктів природи або перевірки висловлених суджень, узагальнювати, робити висновки: виховувати спостережливість, допитливість, бережливе ставлення до свого здоров’я і здоров’я інших людей.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3313 | Додав: SYLER

УРОК 30 — ПІДСУМКОВИЙ, 90 ХВИЛИН

Тема. Знаємо і вміємо, прославляємо і захищаємо

Мета: узагальнити і закріпити знання і вміння дітей про рослини і тварин, виділяти головне з усіх знань, робити висновки; формувати вміння висловлювати свої судження, встановлювати взаємозв’язки між об’єктами природи; розвивати уяву, зв’язне мовлення, уміння працювати в групі; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення природи, почуття любові і захоплення, прагнення пояснити бачене, сприйняте в природі, захистити все живе.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1254 | Додав: SYLER

УРОК 29

Тема. Гриби. Бактерії

Мета: формувати уявлення про різноманітність грибів у природі, про їх значення у природі і цінність для людей, їх охорону; про бактерії як живі організми, про профілактику захворювань, що спричиняються мікроорганізмами.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1790 | Додав: SYLER

УРОК 28

Тема. Як дикі тварини захищаються. Охорона тварин

Мета: закріплювати уявлення про ознаки пристосування тварин до захисту від ворогів у природі; формувати уявлення про причини зникнення тварин, про шляхи охорони і збереження тварин у природі; формувати вміння розрізняти ознаки пристосування окремих тварин до захисту від ворогів.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 1744 | Додав: SYLER

УРОК 27

Тема. Довкілля тварин. Як тварини добувають корм

Форма проведення уроку: 20 хвилин уроку — екскурсія, урок серед природи на екологічній стежині.

Мета: формувати поняття довкілля тварин, необхідні умови для життя рослиноїдних, хижих і всеїдних тварин, уявлення про ознаки пристосування тварин до добування корму в природі; формувати вміння розрізняти ознаки пристосування окремих тварин до добування корму.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2739 | Додав: SYLER

УРОК 26

Тема. Як розмножуються тварини

Мета: формувати уявлення про особливості розмноження комах, риб, земноводних, плазунів, птахів, звірів; формувати вміння міркувати за аналогією, логічно будувати свою розповідь, працювати з текстом і малюнками підручника; виховувати пізнавальний інтерес до природи, відчувати моральну відповідальність за збереження природи.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3094 | Додав: SYLER

УРОК 25

Тема. Чим живляться тварини. Ланцюги живлення

Мета: формувати поняття рослиноїдна, хижа і всеїдна тварини, вміння розрізняти тварин за способом живлення; поглибити поняття ланцюги живлення у природі; закріпити вміння складати найпростіші ланцюги живлення; формувати вміння аналізувати об’єкти природи, встановлювати взаємозв’язки між ними; виховувати бережливе ставлення до тварин на підставі осмислення цих взаємозв’язків.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 5550 | Додав: SYLER

УРОК 24

Тема. Різноманітність тварин у природі

Мета: розширити поняття звірі, птахи, комахи; сформувати елементарні поняття риби, земноводні, плазуни, вміння розрізняти тварин цих груп; сформувати вміння визначати істотні ознаки тварин, знаходити зайвий об’єкт серед їх сукупності, класифікувати, розвивати уяву; виховувати допитливість, пізнавальний інтерес, прагнення дітей до самовираження і самореалізації у пізнавальній діяльності.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 2338 | Додав: SYLER

УРОК 23

Тема уроку. Тварини в природі. Як розрізняють тварин. Тварини — живі організми

Мета уроку: формувати уявлення про значення тварин у природі і цінність їх для людей, про види тварин, про особливі ознаки тварин; уміння розрізняти тварин одного виду і кількох видів; формувати вміння міркувати за аналогією, порівнювати; виховувати оцінне ставлення до власних вчинків та вчинків інших людей у ставленні до природи.

3 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3696 | Додав: SYLER