Показано матеріалів: 191-200
Тема: Визначення числа сотень і десятків у трицифровому числі. Віднімання від трицифрового числа одиниць будь-якого розряду Мета: навчити учнів у трицифровому числі визначати число сотень, десятків; вправляти учнів у випадках додавання і віднімання, пов’язаних з нумерацією трицифрових чисел. |
Тема: Запис і читання трицифрових чисел. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел Мета: закріплення письмової і усної нумерації трицифрових чисел, вправляти учнів у додаванні і відніманні, пов’язаних з нумерацією чисел. |
Тема: Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел Мета: пояснити запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці додавання розрядних чисел. |
Тема: Читання трицифрових чисел, записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел Мета: закріплювати знання натурального ряду чисел у межах 1000 і розрядний склад трицифрових чисел. |
Тема: Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків і одиниць. Назви розрядних чисел. Мета: закріпити знання про розрядні числа і розрядний склад трицифрових чисел. |
Тема: Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду Мета: ознайомити учнів з утворенням і назвою числа 200 та інших розрядних трицифрових чисел. |
Тема: Аналіз контрольної роботи. Лічба в межах 199. Попереднє і наступне числа до поданого числа Мета: проаналізувати помилки, допущені у контрольній роботі; виконати роботу над ними. Ознайомити учнів з усною нумерацією чисел другої сотні. |
Тема: Контрольна робота. Обчислювальні навички, знання порядку дій, вміння розв’язувати задачі, рівняння Мета: перевірити обчислювальні навички учнів, знання порядку дій, вміння розв’язувати задачі, рівняння. |
Тема: Переставна властивість дії множення. Розв’язання нерівностей Мета: ознайомити учнів з переставною властивістю дії множення; вдосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі та нерівності. |
Тема: Розв’язання рівнянь. Задачі на зведення до одиниці Мета: удосконалювати навички швидких обчислень під час розв’язання прикладів і рівнянь та розв’язання задач зазначеного виду. |