Тема: Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел Мета: пояснити запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці додавання розрядних чисел. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Повідомити довжину другого відрізка (завдання 496). • Прочитати умову і відповідь кожного прикладу завдання 497. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 56 763592 + — + — 24 293768 Скільки всього копійок? 1 грн. 13 коп. = □ коп. 2 грн. 47 коп. = □ коп. 8 грн. = □ коп. Картка 2 Обчислити. 37 528691 + + _ — 26 381957 Скільки всього копійок? 2 грн. 04 коп. = □ коп. 4 грн. = □ коп. 9 грн. 18 коп. = □ коп. Картка 3 Обчислити. 92 567744 _ + _ + 73 253837 Скільки всього копійок? 3 грн. 08 коп. = □ коп. 7 грн. 50 коп. = □ коп. 8 грн. = □ коп. 2. Колективна робота. • Полічити сотнями від 500 до 1000, від 900 до 400. Числа 500, 30, 5 600,20 200, 7 800, 40, 9 700, 1 Сума ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 498, с. 75. Учні зачитують числа, з’ясовуючи, яке з чисел найбільше. Яке найменше? • Завдання 499, с. 75. Усне виконання. Висновок: якщо в числах кількість сотень однакова, то більшим є те, в якого більше десятків; якщо кількість десятків однакова, то більшим є те, в якого більше одиниць. IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 500, с. 75. Учні будують нумераційну таблицю в зошиті і записують в ній числа. • Завдання 501, с. 75. Вчитель пояснює додавання і віднімання третього розряду (круглих сотень) у порівнянні з діями над одноцифровими числами та круглими десятками. • Обчислити кругові приклади (самостійно): 800 - 200700+ 200100 + 100 900 - 100400- 100500 + 200 600 - 500200+ 300300 + 300 V. Розвиток математичних знань • Завдання 502, с. 76. Фронтальна робота над задачею. Учні пояснюють, що дізналися за допомогою кожного виразу. • Завдання 503, с. 76. Самостійне розв’язання задачі в зошитах. Додаткові завдання (на вибір) • На лаву сіли казкові дівчатка. Дюймовочка займає 1 см, Білосніжка — 5 см, а Мальвіна — 6 см. Чи помістяться вони всі, якщо довжина лави становить 14 дм? • Скільки прямокутників на малюнку? А скільки квадратів? Назвати їх. • Обвести фігуру, не відриваючи олівця від паперу і не проводячи двічі по одній лінії. • Розв’язати рівняння. 8 ■ х = 48 х ■ 4 = 24 х + 47 = 98 х : 9 = 8 25 + х = 86 х - 38 = 25 72 - х = 16 21 : х = 3 • Мама купила 36 кг капусти. Дев’яту частину капусти вона витратила на салат, а решту засолила. Скільки кілограмів капусти засолила мама? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 504, 505, с. 76. Підсумки уроку. Записати числа 8 сот. 2 дес. 5 од. 3 сот. 6 дес. 4 сот. 7 од. | |
| |
Переглядів: 957 | |
Різноманітність рослин |
Способи згинання паперу |
Ліплення з пластиліну (гриби) |
Значення природи для життя людини |
Дива природи. Редагування текстів |
Всього коментарів: 0 | |