Тема: Запис і читання трицифрових чисел. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел Мета: закріплення письмової і усної нумерації трицифрових чисел, вправляти учнів у додаванні і відніманні, пов’язаних з нумерацією чисел. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Повідомити, чому дорівнюють невідомі числа. • Зачитати відповіді прикладів. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 200 + 100600-400 300 + 200900-100 400 + 300800-500 За сім пиріжків заплатили 42 коп. Скільки таких пиріжків можна купити на 30 коп. Картка 2 Обчислити. 300 - 100800-200 500 + 100700 -300 200 + 400500+200 28 айстр розмістили порівну в 4 вази, а 54 троянди в 6 ваз. На скільки більше в одній вазі було троянд, ніж айстр? Картка 3 Обчислити. 900 - 700 - 100500- 200 + 300 600 + 200 + 100800- 400 + 200 300 + 100 + 100200- 100 + 500 За 8 альбомів заплатили 64 коп., а за 5 блокнотів 35 коп. Що дорожче — альбом чи блокнот і на скільки копійок? 2. Колективна робота. СотніДесятки Одиниці Число • Числа, які записані у таблиці, назвати у порядку їх зменшення. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку • Завдання 506, с. 76. Усне виконання. IV. Розвиток математичних знань • Завдання 507, с. 76. Порівняння чисел. • Завдання 508, 509, с. 76. Самостійне виконання. • Завдання 510, с. 76. Коментоване виконання. • Завдання511, с. 76. Фронтальна робота над змістом і стислим записом задачі. Розв’язання записати самостійно. • Завдання 512, с. 77. Колективне виконання. 3. Самостійна робота. І варіант Додаткове завдання (на вибір) а) Склади вирази і знайди їх значення. • До суми чисел 25 і 19 додати 5. • До числа 61 додати суму чисел 9 і 27. • Від суми чисел 34 і 52 відняти 36. • Від числа 77 відняти суму чисел 34 і 14. б) Після того, як Ігор купив журнал за 35 грн. і книгу за 27 грн., у нього залишилось 13 грн. Скільки грошей було в Ігоря спочатку? в) Хлопчики збирали в лісі гриби. Найбільше зібрав Олексій. Про кількість грибів він сказав так: «Якщо це число зменшити у 6 разів і одержаний результат зменшити на 6, то дістанемо 6». Скільки грибів зібрав Олексій? г) Знайти значення виразів с + а • 5; с + а : 2, якщо с = 46, а = 8. V.Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання 300 + 100 200 + 20 500 + 1 400 + 30 + 2 900 - 100 + 1 100 + 100 + 100 ІІ варіант 400 +100 300 + 30 600 + 1 200 + 40 + 3 800 - 100 + 1 200 + 200 + 200 VI.Домашнє завдання Завдання 514, 515, с. 77. Підсумки уроку. Записати числа у порядку: а) спадання: 86,887,569,99,266; б) зростання: 341, 584, 43, 189, 836, 87. | |
| |
Переглядів: 961 | |
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль... |
Різноманітність рослин |
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик |
Збирання квітів різних видів місцевих рослин. Виготовлення квіткової абетки |
З Елзіком по планеті |
Всього коментарів: 0 | |