Тема: Аналіз контрольної роботи. Лічба в межах 199. Попереднє і наступне числа до поданого числа Мета: проаналізувати помилки, допущені у контрольній роботі; виконати роботу над ними. Ознайомити учнів з усною нумерацією чисел другої сотні. ХІД УРОКУ I. Характеристика результатів контрольної роботи II. Аналіз помилок та робота над ними • Проаналізувати помилки. • Розв’язати завдання, подібні до тих, в яких були допущені помилки. III. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання458, с. 68. Колективне виконання. Учні засвоюють, що 10 десятків паличок становлять 1 сотню паличок: 10 дес. = 1, с. = 100. • Завдання 459, с. 68. Колективне виконання. Учні, користуючись малюнком, вголос разом рахують від 100 до 110; від 130 до 140. • Завдання460, с. 68. Розглянувши малюнки, учні з’ясовують, що спочатку зображено двоцифрові числа, які складаються з пучків — десятків та паличок, а потім — трицифрові числа, які складаються з пучка — сотні, пучків — десятків та паличок. Називають числа: 11, 20, 21; 111, 120, 121. • Завдання 461, с. 69. Ознайомившись з нумераційною таблицею, учні читають числа, відповідають на питання. • Завдання 462, с. 69. Прочитавши рівності, учні пригадують, що коли до числа додати одиницю, то отримаєш наступне число, а якщо відняти від числа одиницю, то отримаєш попереднє число. • Завдання 463, с. 69. Самостійне виконання. Виконати взаємоперевірку. • Завдання 464, с. 69. Коментоване виконання. Учні І варіанта записують числа, які передують кожному з поданих, а учні ІІ варіанта — числа, які йдуть за ними. IV. Розвиток математичних знань • Завдання 465, с. 70. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її. З’ясовують план розв’язання. Самостійно записують розв’язання за допомогою дій або виразу. Під час перевірки вчитель звертає увагу на складання виразу. Завдання 466, с. 70. Самостійне виконання по варіантах. Представник кожного варіанту працює біля дошки. Під час перевірки вчитель пропонує в деяких прикладах пояснити порядок дій. Додаткові завдання (на вибір) а) Заповнити пропущені числа. 100 = 99 +□100= 90 +□100= 35 +□ 100 = 95 +□100= 50 +□100= 46 +□ б) Продовжити ряд чисел. 98 99 100 в) Записати «сусідів»числа. ... 100 ..., ... 108 ..., ... 119 ..., ... 133 ... . г) Перше число 6, а друге — у 8 разів більше, ніж перше. На скільки одиниць перше число менше, ніж друге? ґ) Сергій розклав на столі цукерки на відстані 2 см одна від одної. Скільки цукерок він розклав протягом 10 см? V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання. VI. Домашнє завдання Завдання 467, 468, с. 70. Підсумки уроку. Назвати число та його «сусідів». | |
| |
Переглядів: 743 | |
В. Сухомлинський «Оленчин горобчик». О. Зима «Дві білки і лисиця». «Сонячна п... |
Л. Костенко «Ліс на світанку», «Березовий листочок», «Берізка по коліна у вод... |
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання |
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори... |
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль... |
Всього коментарів: 0 | |