Показано матеріалів: 181-190
Тема: Різні способи усного віднімання круглих трицифрових чисел Мета: узагальнити різні способи усного віднімання круглих трицифрових чисел. Формувати вміння розв’язувати розширені задачі на знаходження третього доданка. |
Тема: Різні способи усного додавання круглих трицифрових чисел Мета: узагальнити різні способи усного додавання круглих трициф-рових чисел. Формувати вміння розв’язувати задачі на зведення до одиниці. |
Тема: Додавання і віднімання виду 430 + 500; 430 + 50; 760 - 40; 760 - 400 Мета: формувати вміння застосовувати загальні правила додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Закріплювати вміння розв’язувати задачі. |
Тема: Усне віднімання трицифрових чисел виду 470 - 320 Мета: ознайомити учнів із прийомом порозрядного віднімання круглих трицифрових чисел; формувати вміння використовувати вивчені прийоми обчислень при розв’язуванні задач і вправ. |
Тема: Додавання трицифрових чисел виду 520 + 340 Мета: ознайомити учнів із додаванням круглих трицифрових чисел, формувати вміння розв’язувати розширені задачі на зведення до одиниці. |
Тема: Додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці Мета: вдосконалювати вміння учнів додавати і віднімати круглі сотні й круглі десятки та розв’язувати задачі на три дії. |
Тема: Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих десятків з переходом через десяток Мета: ознайомити учнів із усним додаванням і відніманням круглих сотень та круглих десятків з переходом через десяток. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі. |
Тема: Міри маси. Грам Мета: ознайомити учнів з одиницею виміру маси — грамом, співвідношенням між грамом і кілограмом. |
Тема: Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин Мета: ознайомити учнів з поняттям кілометр та співвідношенням між кілометром і метром; вдосконалювати вміння перетворювати іменовані числа. |
Тема: Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини Мета: ознайомити учнів з одиницями виміру довжини, співвідношенням між різними одиницями; вправляти учнів у розв’язанні задач. |