💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці

Тема: Додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці

Мета: вдосконалювати вміння учнів додавати і віднімати круглі сотні й круглі десятки та розв’язувати задачі на три дії.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• «Ланцюжком» учні повідомляють відповіді прикладів 562.

• Один учень пояснює розв’язання задачі 563.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

1. Робота з картками.

Картка 1

Обчислити.

200 + 300 820 + 90

Розв’язати рівняння.

40 + х = 100 260 - х = 200 Картка 2 Обчислити.

400 + 200 + 100 30 + 80 + 10 Розв’язати рівняння. х + 300 = 600 440 - х = 40

Картка 3

Обчислити.

600 + 300 + 100 40 + 70 + 20 Розв’язати рівняння. х + 500 = 1000 820 - х = 800

2. Колективна робота.

• Замінити кожні з чисел 54, 29, 88 сумою розрядних доданків.

• Назвати числа, які подано в таблицях.

 540 - 40 - 100 920 - 900 - 100

 280 - 80 + 100 840 - 800 +200

Сотні Десятки Одиниці Сотні Десятки Одиниці

 ** * ***2 41

*** * 5 67

****** 7 83

 ************9 99

• Назвати всі трицифрові числа, розмістивши їх у порядку збільшення.

15, 9, 534, 81, 100, 1, 24, 243, 833, 900, 26, 684.

3.Математичний диктант.

Записати потрібні числа: сотень ..., десятків ..., одиниць ...

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку

• Завдання 564, с. 15. Колективне виконання.

IV. Розвиток математичних знань

• Завдання 565, с. 86. Коментоване виконання першого рядка, самостійне виконання другого рядка.

Перевірку виконати, обмінявшись зошитами.

• Завдання 566, с. 86. Ознайомившись з умовою, коротким записом та розібравши план розв’язання, учні самостійно записують розв’язання.

• Завдання 567, с. 86. Прочитавши задачу та прокоментувавши її, учні пояснюють, про що дізнавалися за допомогою кожної дії.

• Завдання568, с. 86, 87. Ознайомившись з умовою задачі, учні з’ясовують план розв’язання, самостійно записують розв’язання.

Додаткові завдання (на вибір)

а)Продовжити ряд так, щоб у ньому було 8 чисел.

117, 122, 127, ...293,287, 281, ...

б) Розв’язати приклади найзручнішим способом.

(20 + 8) + (30 + 2) (50+3)+(10 + 6)

(90 + 8) - (40 + 1) (80+9)- (60 + 4)

в) Знайти невідоме число.

400 - х = 200х - 320 = 300

х + 200 = 250600+ х=800

г) Знайти прямі кути трикутників і записати їх назву.

• В їдальні чергували Марина, Микола та Максим. Двоє з них накривали на столи. Назвати, які пари чергових можуть бути.

V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VI. Домашнє завдання

Завдання 569, 570, с. 87.

Підсумки уроку.

Розв’язати приклади з коментуванням.

200 + 300 140 - 50

800 - 400 640 - 40

Категорія: Математика | Додав: SYLER (23.10.2015)
Переглядів: 2072 | Рейтинг: 0.0/0
Дива природи. Редагування текстів
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 19
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка»
Природа в місті (селі) та його околицях
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]