💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці

Тема: Додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці

Мета: вдосконалювати вміння учнів додавати і віднімати круглі сотні й круглі десятки та розв’язувати задачі на три дії.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• «Ланцюжком» учні повідомляють відповіді прикладів 562.

• Один учень пояснює розв’язання задачі 563.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

1. Робота з картками.

Картка 1

Обчислити.

200 + 300 820 + 90

Розв’язати рівняння.

40 + х = 100 260 - х = 200 Картка 2 Обчислити.

400 + 200 + 100 30 + 80 + 10 Розв’язати рівняння. х + 300 = 600 440 - х = 40

Картка 3

Обчислити.

600 + 300 + 100 40 + 70 + 20 Розв’язати рівняння. х + 500 = 1000 820 - х = 800

2. Колективна робота.

• Замінити кожні з чисел 54, 29, 88 сумою розрядних доданків.

• Назвати числа, які подано в таблицях.

 540 - 40 - 100 920 - 900 - 100

 280 - 80 + 100 840 - 800 +200

Сотні Десятки Одиниці Сотні Десятки Одиниці

 ** * ***2 41

*** * 5 67

****** 7 83

 ************9 99

• Назвати всі трицифрові числа, розмістивши їх у порядку збільшення.

15, 9, 534, 81, 100, 1, 24, 243, 833, 900, 26, 684.

3.Математичний диктант.

Записати потрібні числа: сотень ..., десятків ..., одиниць ...

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку

• Завдання 564, с. 15. Колективне виконання.

IV. Розвиток математичних знань

• Завдання 565, с. 86. Коментоване виконання першого рядка, самостійне виконання другого рядка.

Перевірку виконати, обмінявшись зошитами.

• Завдання 566, с. 86. Ознайомившись з умовою, коротким записом та розібравши план розв’язання, учні самостійно записують розв’язання.

• Завдання 567, с. 86. Прочитавши задачу та прокоментувавши її, учні пояснюють, про що дізнавалися за допомогою кожної дії.

• Завдання568, с. 86, 87. Ознайомившись з умовою задачі, учні з’ясовують план розв’язання, самостійно записують розв’язання.

Додаткові завдання (на вибір)

а)Продовжити ряд так, щоб у ньому було 8 чисел.

117, 122, 127, ...293,287, 281, ...

б) Розв’язати приклади найзручнішим способом.

(20 + 8) + (30 + 2) (50+3)+(10 + 6)

(90 + 8) - (40 + 1) (80+9)- (60 + 4)

в) Знайти невідоме число.

400 - х = 200х - 320 = 300

х + 200 = 250600+ х=800

г) Знайти прямі кути трикутників і записати їх назву.

• В їдальні чергували Марина, Микола та Максим. Двоє з них накривали на столи. Назвати, які пари чергових можуть бути.

V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VI. Домашнє завдання

Завдання 569, 570, с. 87.

Підсумки уроку.

Розв’язати приклади з коментуванням.

200 + 300 140 - 50

800 - 400 640 - 40

Категорія: Математика | Додав: SYLER (23.10.2015)
Переглядів: 2099 | Рейтинг: 0.0/0
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел. Розв’язання задач
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип...
Виражальні можливості силуетної форми. Виготовлення силуетних форм за допомог...
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]