Тема: Додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці Мета: вдосконалювати вміння учнів додавати і віднімати круглі сотні й круглі десятки та розв’язувати задачі на три дії. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • «Ланцюжком» учні повідомляють відповіді прикладів 562. • Один учень пояснює розв’язання задачі 563. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 200 + 300 820 + 90 Розв’язати рівняння. 40 + х = 100 260 - х = 200 Картка 2 Обчислити. 400 + 200 + 100 30 + 80 + 10 Розв’язати рівняння. х + 300 = 600 440 - х = 40 Картка 3 Обчислити. 600 + 300 + 100 40 + 70 + 20 Розв’язати рівняння. х + 500 = 1000 820 - х = 800 2. Колективна робота. • Замінити кожні з чисел 54, 29, 88 сумою розрядних доданків. • Назвати числа, які подано в таблицях. 540 - 40 - 100 920 - 900 - 100 280 - 80 + 100 840 - 800 +200 Сотні Десятки Одиниці Сотні Десятки Одиниці ** * ***2 41 *** * 5 67 ****** 7 83 ************9 99 • Назвати всі трицифрові числа, розмістивши їх у порядку збільшення. 15, 9, 534, 81, 100, 1, 24, 243, 833, 900, 26, 684. 3.Математичний диктант. Записати потрібні числа: сотень ..., десятків ..., одиниць ... III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку • Завдання 564, с. 15. Колективне виконання. IV. Розвиток математичних знань • Завдання 565, с. 86. Коментоване виконання першого рядка, самостійне виконання другого рядка. Перевірку виконати, обмінявшись зошитами. • Завдання 566, с. 86. Ознайомившись з умовою, коротким записом та розібравши план розв’язання, учні самостійно записують розв’язання. • Завдання 567, с. 86. Прочитавши задачу та прокоментувавши її, учні пояснюють, про що дізнавалися за допомогою кожної дії. • Завдання568, с. 86, 87. Ознайомившись з умовою задачі, учні з’ясовують план розв’язання, самостійно записують розв’язання. Додаткові завдання (на вибір) а)Продовжити ряд так, щоб у ньому було 8 чисел. 117, 122, 127, ...293,287, 281, ... б) Розв’язати приклади найзручнішим способом. (20 + 8) + (30 + 2) (50+3)+(10 + 6) (90 + 8) - (40 + 1) (80+9)- (60 + 4) в) Знайти невідоме число. 400 - х = 200х - 320 = 300 х + 200 = 250600+ х=800 г) Знайти прямі кути трикутників і записати їх назву. • В їдальні чергували Марина, Микола та Максим. Двоє з них накривали на столи. Назвати, які пари чергових можуть бути. V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VI. Домашнє завдання Завдання 569, 570, с. 87. Підсумки уроку. Розв’язати приклади з коментуванням. 200 + 300 140 - 50 800 - 400 640 - 40 | |
| |
Переглядів: 2072 | |
Дива природи. Редагування текстів |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 19 |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка» |
Природа в місті (селі) та його околицях |
Всього коментарів: 0 | |