💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Міри маси. Грам

Тема: Міри маси. Грам

Мета: ознайомити учнів з одиницею виміру маси — грамом, співвідношенням між грамом і кілограмом.

ХІД УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання

• Завдання544 (перевірити, обмінявшись зошитами).

Один учень повідомляє розв’язання задачі 545.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

1. Робота з картками.

Картка 1

Записати в метрах і сантиметрах.

400 см = □ м 294 см = □ м □ см 501 см = □ м □ см

Скласти і записати числа, використовуючи цифри 6, 1, 7.

Картка 2

Записати в метрах і сантиметрах.

600 см =□ м 375 см =□ мП см 408 см =□ мП см

Скласти і записати числа, використовуючи цифри

2, 3, 5 у порядку зменшення.

Картка 3

Записати в метрах і сантиметрах.

700 см =□ м 526 см =□ мП см 609 см =□ мП см

Скласти і записати числа у порядку збільшення, використовуючи цифри 4, 9, 7.

2. Колективна робота.

• Заповнити порожні клітинки.

2 м 5 дм = 25 □

33 мм = □ см □ мм 1 км = □ м

1 дм 8 см = □ см 3 см = □ мм 1000 м1 □

• Назвати іменовані числа у порядку зменшення.

а) 3 см, 1 км, 4 дм;

б) 2 см, 5 мм, 7 дм;

в) 6 м, 8 см, 1 км;

г) 2 дм, 6 мм, 1 км, 9 см, 5 м.

• З величин 6 см, 6 дм, 6 м вибрати ту, яка краще підходить до речення: «Дівчинка за літо підросла на

• Марина стрибнула в довжину на 2 м 8 дм 5 см, а Микола — на 3 м. Хто стрибнув далі?

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Назвати звірів в такому порядку, щоб їх маса збільшувалася (миша, лев, слон, лисиця).

• Завдання 546, с. 83. Усне виконання.

IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 547, с. 83. Коментоване виконання. Записати у зошити:

1 кг = 1000 г, 1 ц = 100 кг.

• Завдання 548, с. 83. Практична робота.

• Завдання 549, с. 83. Ознайомившись з умовою, учні самостійно розв’язують задачу.

V. Розвиток математичних знань

• Маса пиріжка становить 15 г, маса кавуна — 1 кг, маса мішка пшениці — 1 ц. Що має:

а) найменшу масу;

б) найбільшу масу?

• Завдання 550, с. 84. Прочитавши задачу та з’ясувавши план розв’язання, учні самостійно записують розв’язання з допомогою виразу.

• Завдання 551, с. 84. Ознайомившись з умовою та розглянувши вирази, учні пояснюють, що дізнаються, обчисливши їх.

• Завдання 552, с. 84. Самостійне виконання по варіантах. Представник кожного варіанта працює біля дошки.

• Завдання 553, с. 84. Коментоване виконання. Додаткові завдання (на вибір)

а)Обчислити та розшифрувати слово. к800 + 20 + 3н 600 - 1

к50 + 6 • 5л6 • 6 : 4

і500 - 100 - 200а 768 - 8

у90 - 8 • 8и4 • 6 : 8

823 760 599 200 80 26 9 3

б) Розв’язати рівняння.

х + 20 = 20070 + х = 270

х - 200 = 400 840 - х = 40

в) Довжина прямокутника становить 9 см, а ширина становить третю частину довжини. Побудувати такий прямокутник та знайти його периметр.

г) Порівняти числа і поставити знак >, < або = .

8 дм 4 смП 8 дм 5 см7 м 3 дм 1 смП 731 см

4 м 9 см □ 4 м 9 дм100 смП 10 дм

98 смП 9 дм 8 см100 ммП 1 дм

2 м 3 дмП 3 м 2 дм 100 см □ 1 м

ґ) Скільки грамів важить ручка?

Підсумки уроку. 1 кг =□ г

1 ц =□ кг.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.10.2015)
Переглядів: 1348 | Рейтинг: 0.0/0
Звук [і]. Позначення його буквами І, і
Прийоми додавання й віднімання по одному числу і частинами. Порівняння виразу...
Водойми України
Розкрій тканини. Виготовлення спіднички прямолінійної форми для ляльки
Конструювання. Курочка Ряба
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]