Тема: Міри маси. Грам Мета: ознайомити учнів з одиницею виміру маси — грамом, співвідношенням між грамом і кілограмом. ХІД УРОКУ 1. Перевірка домашнього завдання • Завдання544 (перевірити, обмінявшись зошитами). Один учень повідомляє розв’язання задачі 545. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 Записати в метрах і сантиметрах. 400 см = □ м 294 см = □ м □ см 501 см = □ м □ см Скласти і записати числа, використовуючи цифри 6, 1, 7. Картка 2 Записати в метрах і сантиметрах. 600 см =□ м 375 см =□ мП см 408 см =□ мП см Скласти і записати числа, використовуючи цифри 2, 3, 5 у порядку зменшення. Картка 3 Записати в метрах і сантиметрах. 700 см =□ м 526 см =□ мП см 609 см =□ мП см Скласти і записати числа у порядку збільшення, використовуючи цифри 4, 9, 7. 2. Колективна робота. • Заповнити порожні клітинки. 2 м 5 дм = 25 □ 33 мм = □ см □ мм 1 км = □ м 1 дм 8 см = □ см 3 см = □ мм 1000 м1 □ • Назвати іменовані числа у порядку зменшення. а) 3 см, 1 км, 4 дм; б) 2 см, 5 мм, 7 дм; в) 6 м, 8 см, 1 км; г) 2 дм, 6 мм, 1 км, 9 см, 5 м. • З величин 6 см, 6 дм, 6 м вибрати ту, яка краще підходить до речення: «Дівчинка за літо підросла на • Марина стрибнула в довжину на 2 м 8 дм 5 см, а Микола — на 3 м. Хто стрибнув далі? III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Назвати звірів в такому порядку, щоб їх маса збільшувалася (миша, лев, слон, лисиця). • Завдання 546, с. 83. Усне виконання. IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 547, с. 83. Коментоване виконання. Записати у зошити: 1 кг = 1000 г, 1 ц = 100 кг. • Завдання 548, с. 83. Практична робота. • Завдання 549, с. 83. Ознайомившись з умовою, учні самостійно розв’язують задачу. V. Розвиток математичних знань • Маса пиріжка становить 15 г, маса кавуна — 1 кг, маса мішка пшениці — 1 ц. Що має: а) найменшу масу; б) найбільшу масу? • Завдання 550, с. 84. Прочитавши задачу та з’ясувавши план розв’язання, учні самостійно записують розв’язання з допомогою виразу. • Завдання 551, с. 84. Ознайомившись з умовою та розглянувши вирази, учні пояснюють, що дізнаються, обчисливши їх. • Завдання 552, с. 84. Самостійне виконання по варіантах. Представник кожного варіанта працює біля дошки. • Завдання 553, с. 84. Коментоване виконання. Додаткові завдання (на вибір) а)Обчислити та розшифрувати слово. к800 + 20 + 3н 600 - 1 к50 + 6 • 5л6 • 6 : 4 і500 - 100 - 200а 768 - 8 у90 - 8 • 8и4 • 6 : 8 823 760 599 200 80 26 9 3 б) Розв’язати рівняння. х + 20 = 20070 + х = 270 х - 200 = 400 840 - х = 40 в) Довжина прямокутника становить 9 см, а ширина становить третю частину довжини. Побудувати такий прямокутник та знайти його периметр. г) Порівняти числа і поставити знак >, < або = . 8 дм 4 смП 8 дм 5 см7 м 3 дм 1 смП 731 см 4 м 9 см □ 4 м 9 дм100 смП 10 дм 98 смП 9 дм 8 см100 ммП 1 дм 2 м 3 дмП 3 м 2 дм 100 см □ 1 м ґ) Скільки грамів важить ручка? Підсумки уроку. 1 кг =□ г 1 ц =□ кг. | |
| |
Переглядів: 1315 | |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Дикі та свійські тварини |
Збирання квітів різних видів місцевих рослин. Виготовлення квіткової абетки |
«Приховала». О. Орач «Вчуся у мами». П. Осадчук «Я навчаюся у тата». «Наш Анд... |
Всього коментарів: 0 | |