Тема: Усне віднімання трицифрових чисел виду 470 - 320 Мета: ознайомити учнів із прийомом порозрядного віднімання круглих трицифрових чисел; формувати вміння використовувати вивчені прийоми обчислень при розв’язуванні задач і вправ. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання Взаємоперевірка завдання (учні обмінюються зошитами). II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками. Картка 1 1.Виконати дії: 12 + 17 + 3 120 + 1 17 + 3 120 + 10170+ 3 Картка 2 1.Виконати дії. 130 +100410 +10 200 + 200520 + 25 300 + 350190 + 10 Картка 3 1. Виконати дії. 270 +100520 + 50 640 + 60130 + 90 370 +100420 +150 2. Колективна робота. • Гра «Мовчанка». Збільшити на 10: 10 + 20 100+200 110+220 250 + 40 180 + 20 160 + 10 300 + 300 + 30 + 3 100 + 200 + 80 + 1 700 + 80 + 10 + 8 790 100 950 40880 609 130 801990 Зменшити на 10. 500 390 710 100 250 401 125 1000 811 • Виконати дії. Малюнок див. рукопис ІІ-4 • За допомогою цифр 2, 4, 6, 8 записати всі трициф-рові числа. 3. Математичний диктант. 1. Записати три будь-яких тризначних числа. 2. Зменшити кожне з них на 1. 3. Збільшити кожне з отриманих на 10. 4. Записати найменше тризначне число. 5. Записати найбільше тризначне число. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчального матеріалу 47 + 32 = 79 40+ 30 7 + 2 40 + 730 + 2709 70 + 9 = 79 IV. Сприймання і усвідомлення нового навчального матеріалу • Завдання 580, с. 89. Фронтальна робота. • Завдання 581, с. 88. Коментоване виконання. 580 - 230 = 350 5008020030 500 - 200 = 30080- 30 = 50 300 + 50 = 350 (Сотні віднімають від сотень. Десятки віднімають від десятків. Знайдені результати додають). V. Розвиток математичних знань • Завдання 582, с. 89. Коментоване розв’язання прикладів першого, другого стовпчика. Решту учні виконують самостійно. Вчитель слідкує за правильністю виконання. • Завдання 584, с. 89. Фронтальна робота над задачею. Школярі ознайомлюються зі змістом і коротким записом. Аналізують задачу, пояснюють, про що дізналися, обчисливши вирази. Висновок: від суми трьох доданків віднімемо суму двох доданків — дістанемо третій доданок. • Завдання 583, с. 89. Усне виконання. Учні можуть накреслити на дошці схеми: • Завдання 585, с. 89, 90. Ознайомившись зі змістом, учні записують і коментують запис. 1) 320 км + 150 км + 430 км = 900 км пролетів літак. 2) 430 км - 320 км = 110 км менша відстань від Києва до Сум. Додаткові завдання (на вибір) а) За місяць курям згодували 12 кг зерна, а качкам — 20 кг. Одна курка з’їдала щомісяця 2 кг зерна, а одна качка — 4 кг. Про що дізнаємося, обчисливши вирази: 20 + 1212 : 212 : 2 + 20 : 4 20 - 1220 : 412 : 2 - 20 : 4 б) Побудувати квадратиАВСБ та ЕКМО. Периметр першого квадрата становить 12 см, а другого — 8 см. в) Поставити знаки дій, щоб записи були правильними. 9 * 8 = 174 * 5 * 8 = 287 * 7 * 10 * 2 = 57 81 * 9 = 918 * 2 * 4 = 2456 * 8 * 2 * 4 = 10 г) Політ першого у світі космонавта Юрія Гагаріна розпочався о 9 год 7 хв, а закінчився о 10 год 55 хв. Скільки часу тривав політ? • Як зміниться добуток 9 ■ а, якщо число а зменшити на 3? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 586, 587, с. 90. Підсумки уроку. Пояснити розв’язання: 670 - 230; 550 - 120 . | |
| |
Переглядів: 1194 | |
Українська народна казка «Рукавичка» |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
«Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Виготовлення персонажів із казок з природних матеріалів |
Всього коментарів: 0 | |