💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Повторення вивченого. Доповнення задачі. Порівняння іменованих чисел

УРОК 93

Тема: Повторення вивченого. Доповнення задачі. Порівняння іменованих чисел

Мета: закріпити вивчений матеріал; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пам'ять, мислення; виховувати уважність.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Усна лічба

— Розв’яжіть приклади, у яких зменшуване дорівнює 20.

19 + 1 = 27 - 20 =20 - 0 = 24- 4 =

20 - 10 =20 + 3 = 13 - 3 = 20- 1 =

 2 Робота за індивідуальними картками

Картка № 1

а) 10 + 3 - 5 =14 + 1 - 6 =

 12 - 1 - 5 =9 + 3 - 2 =

б) У Сашка було 14 к., він витратив 7 к. Скільки грошей у нього залишилося?

Картка № 2

а) 10 + 5 - 6 = 12 + 1 - 5 = 13 - 1 - 2 = 4 + 7 - 5 =

б) У Мишка було 15 к., він витратив 7 к. Скільки грошей залишилося в Мишка?

3 Математичний диктант

• Чому дорівнює сума чисел 8 і 5?

• Зменшуване 13, від’ємник 6. Знайдіть різницю.

• Число 9 збільшити на 3.

• Число 14 зменшити на 5.

• На скільки 11 більше від 6?

• Діти посадили 15 рядів буряка, а моркви — на 1 ряд більше. Скільки рядів моркви посадили діти?

• Бабуся купила 2 десятка яєць, а мама — 4 десятка. На скільки десятків яєць менше купила бабуся, ніж мама?

 Взаємоперевірка робіт.

4 Розв'язування прикладів на додавання і віднімання з переходом через десяток

Діти розв’язують приклади в зошитах, правильні відповіді з’єднують на дошці відрізками.

9 + 4 = 11 — 9 =

8 + 3 = 12 - 3 =

11 - 10 = 9+ 5 =

13 - 6 =12 - 6 =

9 + 3 = 9+ 6 =

9 + 1=11 - 6 =

12 - 4 =18 - 2 =

110

15

 9

• 14 • 5

 20*7

16

● Фізкультхвилинка

 Виростем великими — Яблук нарвемо.

 В кошики великі Ми їх складемо.

(Стрибки на пальцях ніг, руки вгору.) (Імітаціярухів зривання яблук обома руками.) (Розвести руки в сторони.)

(Присісти, імітація складання яблук.)

III. Закріплення вивченого матеріалу

 1 Доповнення і розв'язування задачі

У Катрусі було 10 к. Вона купила олівець. Скільки грошей залишилось у Катрусі?

Учні добирають різні варіанти ціни олівця, доповнюють умову задачі і розв’язують її усно.

 2 Конкурс «Кращий математик»

Івась наловив 8 окунів, а Петрик — 4 окуні. Хто з хлопчиків наловив більше риби і на скільки більше?

Повторення умови задачі за запитаннями вчителя.

Самостійне розв’язування і запис у зошиті.

— Яку дію використали? Чому?

 3 Порівняння іменованих чисел. Запис у зошиті з коментуванням

1 дм 6 см Ц 2 дм 18 дм \^\ 1 дм 8 см 10 см Д 2 дм 8 см

14 см \^\ 2 дм 7 дм Ц 7 см2 дм \^\ 20 см

 ● Пальчикова гімнастика

 Пальці міцно ми стискаєм,

 А потім їх розтискаєм,

 Розтираємо долоньки І поплескаємо трошки.

 Раз, два, три, чотири, п’ять,

 Будем далі працювать.

 4 Гра «Допоможи Незнайкові» (робота в групах)

12 - 6 + 9 = 1814 + 1 - 5 = 10

6 - 3 + 9 = 12 11 - 8 + 7 = 12

17 - 7 + 8 = 196 + 7 + 1 = 15

IV. Підсумок уроку. Рефлексія

 Ми сьогодні віднімали, Ми сьогодні додавали, Всі задачки розв’язали; Все зуміли! Все змогли! Ми сьогодні — молодці!



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 1226 | Рейтинг: 0.0/0
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль...
Природні та рукотворні об'єкти (тіла)
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н...
Київ — столиця України
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]