УРОК 93 Тема: Повторення вивченого. Доповнення задачі. Порівняння іменованих чиселМета: закріпити вивчений матеріал; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пам'ять, мислення; виховувати уважність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба — Розв’яжіть приклади, у яких зменшуване дорівнює 20. 19 + 1 = 27 - 20 =20 - 0 = 24- 4 = 20 - 10 =20 + 3 = 13 - 3 = 20- 1 = 2 Робота за індивідуальними картками Картка № 1 а) 10 + 3 - 5 =14 + 1 - 6 = 12 - 1 - 5 =9 + 3 - 2 = б) У Сашка було 14 к., він витратив 7 к. Скільки грошей у нього залишилося? Картка № 2 а) 10 + 5 - 6 = 12 + 1 - 5 = 13 - 1 - 2 = 4 + 7 - 5 = б) У Мишка було 15 к., він витратив 7 к. Скільки грошей залишилося в Мишка? 3 Математичний диктант • Чому дорівнює сума чисел 8 і 5? • Зменшуване 13, від’ємник 6. Знайдіть різницю. • Число 9 збільшити на 3. • Число 14 зменшити на 5. • На скільки 11 більше від 6? • Діти посадили 15 рядів буряка, а моркви — на 1 ряд більше. Скільки рядів моркви посадили діти? • Бабуся купила 2 десятка яєць, а мама — 4 десятка. На скільки десятків яєць менше купила бабуся, ніж мама? Взаємоперевірка робіт. 4 Розв'язування прикладів на додавання і віднімання з переходом через десяток Діти розв’язують приклади в зошитах, правильні відповіді з’єднують на дошці відрізками. 9 + 4 = 11 — 9 = 8 + 3 = 12 - 3 = 11 - 10 = 9+ 5 = 13 - 6 =12 - 6 = 9 + 3 = 9+ 6 = 9 + 1=11 - 6 = 12 - 4 =18 - 2 = 110 15 9 • 14 • 5 20*7 16 ● Фізкультхвилинка Виростем великими — Яблук нарвемо. В кошики великі Ми їх складемо. (Стрибки на пальцях ніг, руки вгору.) (Імітаціярухів зривання яблук обома руками.) (Розвести руки в сторони.) (Присісти, імітація складання яблук.) III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Доповнення і розв'язування задачі У Катрусі було 10 к. Вона купила олівець. Скільки грошей залишилось у Катрусі? Учні добирають різні варіанти ціни олівця, доповнюють умову задачі і розв’язують її усно. 2 Конкурс «Кращий математик» Івась наловив 8 окунів, а Петрик — 4 окуні. Хто з хлопчиків наловив більше риби і на скільки більше? Повторення умови задачі за запитаннями вчителя. Самостійне розв’язування і запис у зошиті. — Яку дію використали? Чому? 3 Порівняння іменованих чисел. Запис у зошиті з коментуванням 1 дм 6 см Ц 2 дм 18 дм \^\ 1 дм 8 см 10 см Д 2 дм 8 см 14 см \^\ 2 дм 7 дм Ц 7 см2 дм \^\ 20 см ● Пальчикова гімнастика Пальці міцно ми стискаєм, А потім їх розтискаєм, Розтираємо долоньки І поплескаємо трошки. Раз, два, три, чотири, п’ять, Будем далі працювать. 4 Гра «Допоможи Незнайкові» (робота в групах) 12 - 6 + 9 = 1814 + 1 - 5 = 10 6 - 3 + 9 = 12 11 - 8 + 7 = 12 17 - 7 + 8 = 196 + 7 + 1 = 15 IV. Підсумок уроку. Рефлексія Ми сьогодні віднімали, Ми сьогодні додавали, Всі задачки розв’язали; Все зуміли! Все змогли! Ми сьогодні — молодці! Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1226 | |
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль... |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н... |
Київ — столиця України |
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови» |
Всього коментарів: 0 | |