Показано матеріалів: 201-210
Тема: Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на число 9 Мета: вправляти учнів у застосуванні таблиці ділення на число 9 під час розв’язання прикладів і задач. |
Тема: Таблиця ділення на число 9 Мета: ознайомити учнів з таблицею ділення на число 9 та формувати навички швидких обчислень табличних випадків під рас розв’язання прикладів і задач. |
Тема: Засвоєння таблиць множення і ділення під час розв’язання прикладів і задач Мета: вправляти учнів у засвоєнні табличних випадків множення і ділення під час розв’язання прикладів, задач, рівнянь. |
Тема: Знаходження невідомого дільника. Розв’язання рівнянь і задач на дві і три дії Мета: пояснити спосіб знаходження невідомого дільника; вправ-ляти учнів у розв’язанні рівнянь та задач на дві і три дії. |
Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення на число 9 Мета: закріплювати знання табличних випадків множення на число 9; вправляти учнів у складанні й розв’язуванні рівнянь; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на дві дії. |
Тема: Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення на 9 Мета: проаналізувати помилки допущені у контрольній роботі, виконати роботу над ними. Ознайомити учнів з таблицею множення на число 9. |
Тема: Контрольна робота. Обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі, рівняння Мета: перевірити обчислювальні навички учнів, вміння розв’язувати задачі, рівняння. |
Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на число 8 Мета: закріплювати навички табличного ділення, розв’язувати рівняння на знаходження діленого; удосконалювати вміння учнів записувати задачі з буквеними даними. |
Тема: Знаходження невідомого діленого та розв’язання рівнянь Мета: пояснити спосіб знаходження діленого, формувати вміння розв’язувати відповідні рівняння та задачі на кратне порівняння двох часток. |
Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на число 8. Задачі на різницеве порівняння двох добутків і двох часток Мета: закріплювати знання табличних випадків ділення на число 8, ознайомити учнів із задачами на різницеве порівняння двох частинок і двох добутків. |