Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на число 8. Задачі на різницеве порівняння двох добутків і двох часток Мета: закріплювати знання табличних випадків ділення на число 8, ознайомити учнів із задачами на різницеве порівняння двох частинок і двох добутків. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Кілька учнів повідомляють відповіді прикладів 357, на прохання вчителя пояснюють порядок дій у деяких прикладах. • Один учень повідомляє розв’язання задачі 358. 1.Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 56 : 8 ■ 324 : 8 ■ 4 16 : 8 + 12 48 : 8 - 2 Половина числа дорівнює 8. Скільки одиниць у числі? Картка 2 Обчислити. 72 : 8 + 40 : 8(32: 8) ■ (56 : 8) 24 : 8 + 16 : 8(16: 8) ■ (48 : 8) Четверта частина числа дорівнює 2. Скільки одиниць у числі? Картка 3 Обчислити. 16 : 8 + 72 : 8 + 40 : 848: 8 : 3 ■ 8 56 : 8 + 32 : 8 + 24 : 856: 8 ■ 5 + 15 П’ята частина числа дорівнює 3. Скільки одиниць у числі? 2. Колективна робота. Ділене56401632 Дільник88 8 8 8 Частка5 36 Яке число у кожному рядку є результатом таблиць множення? 6 12182025 30 28 35424956 64 24 30404856 64 •Знайти число, від якого можна 5 разів відняти число 8; 7 разів — число 6; 4 рази — число 4; 8 разів — число 5; 8 разів — число 2. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку • Завдання 359, с. 55. Усне коментоване виконання. IV. Розвиток математичних знань • Завдання 360, с. 55. Самостійне виконання по варіантах. Представник кожного варіанта працює на закритій частині дошки. Під час перевірки учневі необхідно прокоментувати порядок дій у прикладах третього стовпчика. • Завдання 361, с. 55. Ознайомившись зі змістом задачі та проаналізувавши її, учні самостійно виконують розв’язання за допомогою дій. Колективно складають вираз 8 ■ 2 + 5 ■ 3. •Завдання362, с. 55. Прочитавши умову та розглянувши стислий запис, учні пояснюють план розв’язання. Самостійно записують розв’язання за допомогою дій. Колективно складають вираз 72 : 8 - 28 : 4. • Закінчивши розв’язання другої задачі, учні порівнюють обидві задачі. • Завдання 363, с. 55. Фронтальна робота. Ознайомившись зі змістом, учні працюють за планом: 1. Назвати протилежні сторони прямокутника. 2. Виміряти довжини обох сторін пари. 3. Додати пари протилежних сторін. • Завдання 363, с. 55. Коментоване виконання. Учні з’ясовують, що до нерівності можна дібрати не одне число. Додаткові завдання (на вибір) а) Скласти вирази та знайти їх значення. • до різниці чисел 46 і 12 додати добуток чисел 8 і 3; • від суми чисел 26 і 37 відняти частку чисел • суму чисел 18 і 18 поділити на частку чисел • різницю чисел 59 і 54 помножити на добуток чисел 2 і 3. б)Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб одержати правильну нерівність? в) Цікаві задачі. • Груша дорожча від яблука у 2 рази. Що дорожче — 8 яблук чи 4 груші? • Два сини та два батьки з’їли 3 яйця. По скільки яєць з’їв кожний? Як вони їх розділили? 32 і 8; 12 і 6; 15 < * 5 7 * > 78 * 2 > 32 57 < 5 * 27 < 2 * * 1 > 81 4 * > 36 68 < * 9 г)Назвати відрізки, які бачите на малюнку: ґ) Для святкування Нового року на 48 грн. купили 8 однакових подарунків і на 32 грн. — 4 іграшки. Що дорожче — подарунок чи іграшка — і на скільки гривень? V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VI. Домашнє завдання Завдання 365, 366, с. 56. Підсумки уроку. 24 : □ = 3□ : 8 = 5 □ : 8 = 848 : □ = 6 | |
| |
Переглядів: 1619 | |
Ліплення з пластиліну. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування д... |
Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіл... |
Фантастичні образи |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
Вітальна листівка до Дня перемоги |
Всього коментарів: 0 | |