💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на число 8. Задачі на різницеве порівняння двох добутків і двох часток

Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на число 8. Задачі на різницеве порівняння двох добутків і двох часток

Мета: закріплювати знання табличних випадків ділення на число 8, ознайомити учнів із задачами на різницеве порівняння двох частинок і двох добутків.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

 • Кілька учнів повідомляють відповіді прикладів

357, на прохання вчителя пояснюють порядок дій

у деяких прикладах.

• Один учень повідомляє розв’язання задачі 358.

1.Робота з картками.

Картка 1 Обчислити.

56 : 8 ■ 324 : 8 ■ 4

16 : 8 + 12 48 : 8 - 2

Половина числа дорівнює 8. Скільки одиниць у числі?

Картка 2 Обчислити.

72 : 8 + 40 : 8(32: 8) ■ (56 : 8)

24 : 8 + 16 : 8(16: 8) ■ (48 : 8)

Четверта частина числа дорівнює 2. Скільки одиниць у числі?

Картка 3 Обчислити.

16 : 8 + 72 : 8 + 40 : 848: 8 : 3 ■ 8

56 : 8 + 32 : 8 + 24 : 856: 8 ■ 5 + 15

П’ята частина числа дорівнює 3. Скільки одиниць у числі?

2. Колективна робота.

 Ділене56401632

 Дільник88 8 8 8

 Частка5 36

Яке число у кожному рядку є результатом таблиць

множення?

6 12182025 30

28 35424956 64

24 30404856 64

•Знайти число, від якого можна 5 разів відняти число 8; 7 разів — число 6; 4 рази — число 4; 8 разів — число 5; 8 разів — число 2.

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку

• Завдання 359, с. 55. Усне коментоване виконання.

IV. Розвиток математичних знань

• Завдання 360, с. 55. Самостійне виконання по варіантах. Представник кожного варіанта працює на закритій частині дошки. Під час перевірки учневі

необхідно прокоментувати порядок дій у прикладах третього стовпчика.

• Завдання 361, с. 55. Ознайомившись зі змістом задачі та проаналізувавши її, учні самостійно виконують розв’язання за допомогою дій. Колективно складають вираз 8 ■ 2 + 5 ■ 3.

•Завдання362, с. 55. Прочитавши умову та розглянувши стислий запис, учні пояснюють план розв’язання. Самостійно записують розв’язання за допомогою дій. Колективно складають вираз 72 : 8 - 28 : 4.

• Закінчивши розв’язання другої задачі, учні порівнюють обидві задачі.

• Завдання 363, с. 55. Фронтальна робота. Ознайомившись зі змістом, учні працюють за планом:

1. Назвати протилежні сторони прямокутника.

2. Виміряти довжини обох сторін пари.

3. Додати пари протилежних сторін.

• Завдання 363, с. 55. Коментоване виконання. Учні з’ясовують, що до нерівності можна дібрати не одне число.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Скласти вирази та знайти їх значення.

• до різниці чисел 46 і 12 додати добуток чисел

8 і 3;

• від суми чисел 26 і 37 відняти частку чисел

• суму чисел 18 і 18 поділити на частку чисел

• різницю чисел 59 і 54 помножити на добуток чисел 2 і 3.

б)Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб одержати правильну нерівність?

в) Цікаві задачі.

• Груша дорожча від яблука у 2 рази. Що дорожче — 8 яблук чи 4 груші?

• Два сини та два батьки з’їли 3 яйця. По скільки яєць з’їв кожний? Як вони їх розділили?

32 і 8;

12 і 6;

15 < * 5 7 * > 78 * 2 > 32 57 < 5 *

27 < 2 * * 1 > 81 4 * > 36 68 < * 9

г)Назвати відрізки, які бачите на малюнку:

ґ) Для святкування Нового року на 48 грн. купили 8 однакових подарунків і на 32 грн. — 4 іграшки. Що дорожче — подарунок чи іграшка — і на скільки гривень?

V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VI. Домашнє завдання

Завдання 365, 366, с. 56.

Підсумки уроку.

24 : □ = 3□ : 8 = 5

□ : 8 = 848 : □ = 6

Категорія: Математика | Додав: SYLER (11.10.2015)
Переглядів: 1619 | Рейтинг: 0.0/0
Ліплення з пластиліну. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування д...
Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіл...
Фантастичні образи
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк...
Вітальна листівка до Дня перемоги
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]