💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Знаходження невідомого діленого та розв’язання рівнянь

Тема: Знаходження невідомого діленого та розв’язання рівнянь

Мета: пояснити спосіб знаходження діленого, формувати вміння розв’язувати відповідні рівняння та задачі на кратне порівняння двох часток.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Один учень повідомляє складену ним задачу 365; інший — повідомляє її розв’язання.

• Один учень повідомляє розв’язання задачі 366.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

1.Робота з картками.

Картка 1

Обчислити.

8 ■ 3 + 148 : 2 ■ 848:8■ 7 40: 8■ 6

16 : □ = 2 □ : 8 = 4

У саду росло 35 кущів смородини і 7 кущів аґрусу. У скільки разів менше росло кущів аґрусу, ніж кущів смородини?

Картка 2 Обчислити.

8 ■ 6 - 19 + 13 48: 8■ 6 - 6

64 : 8 ■ 9 - 44 32:8- 3 + 12

На шкільній ділянці посіяли 2 кг пшениці, а зібрали 18 кг. У скільки разів більше пшениці зібрали, ніж посіяли?

Картка 3 Обчислити.

8 ■ 8 - 17 + 23 56: 8 ■ 7 + 14

72 : 8 : 3 ■ 8 24:8 ■ 6 : 2

У серпні було 24 сонячних дні, а в грудні лише 8. У скільки разів сонячних днів у грудні було менше, ніж у серпні?

2. Колективна робота.

Обчислити «ланцюжки» і додати всі відповіді.

2-9 3-44-45-4 6-6 7-8

: 3 : 6: 8-2-4-7

+6+ 16 + 30 : 2 : 8 : 7

• З кожного прикладу на множення скласти два приклади на ділення.

8 ■ 6, 4 ■ 7, 5 ■ 4.

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Завдання 367, с. 56. Коментоване виконання.

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 368, с. 56. Колективне виконання, під час якого учні з’ясовують: щоб знайти ділене, треба дільник помножити на частку.

• Завдання 369, с.56. Колективне усне виконання із застосуванням правила знаходження невідомого діленого.

• Завдання 370, с. 56. Ознайомившись зі змістом задачі, учні розбирають її розв’язання. З’ясовують, що правило знаходження невідомого діленого можна застосувати при розв’язанні даного рівняння. Самостійно складають і розв’язують подібну задачу. Перевірку учні здійснюють, обмінявшись зошитами.

• Завдання 371, с. 57. Самостійне виконання по варіантах. Представник кожного варіанта працює на закритій частині дошки. Під час перевірки необхідно пояснити, як знаходили невідоме ділене.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 372, с. 57. Прочитавши умову задачі та ознайомившись із планом розв’язання, учні самостійно записують розв’язання за допомогою дій колективно складають вираз.

• Завдання 373, с. 57. Ознайомившись зі змістом задачі, проаналізувавши її та склавши стислий запис, учні записують розв’язання задачі.

БулоПродали Залишилося

8 кг 42 кг? кг

? у 9 р. б.

• Завдання 347, с. 57. Самостійне виконання. Бажано провести взаємоперевірку.

• Завдання 375, с. 57. Коментоване виконання. Набрати 3 л води у трьохлітровий бідон та перелити в п’ятилітровий; знову набрати води в трьохлітровий — вилити 2 л. В бідоні залишився 1 л води.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Тетяна та Олена — сестри. Тетяна сказала, що в неї є два брати. Олена теж сказала, що в неї два брати. Скільки дітей у родині Тетяни та Олени?

б) Як називаються ці фігури? Периметр якої фігури менше?

в) При яких значеннях х запис 48 - х > 39 правильний?

г) Обчислити.

97 - 6■827:3 + 26

35 : 5 + 7 ■ 8 - 8 ■ 25 ■ 9 + 25

6 ■ 7 - 21 8 ■ 8 - 4- 3 + 21 : 7

24 : (45 - 39)5 ■ (83 - 79)

12 + 22 + 32 - 42 - 24

ґ) Виконати дії з іменованими числами.

4 дм 2 см + 3 дм 8 см 3 дм 5 см + 8 см

6 дм 3 см - 2 дм 4 см 5 дм 6 см + 2 дм

8 дм 4 см - 6 см7 дм - 3 см

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 376, 377, с. 57.

Підсумки уроку.

Пояснити розв’язання: х : 8 = 4.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (12.10.2015)
Переглядів: 1453 | Рейтинг: 0.0/0
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т...
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк...
Ліплення з пластиліну звірят
Створення макета предмета для казкового персонажа
Незвичайний стадіон
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]