💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення на 9

Тема: Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення на 9

Мета: проаналізувати помилки допущені у контрольній роботі, виконати роботу над ними. Ознайомити учнів з таблицею множення на число 9.

ХІД УРОКУ

I. Характеристика результатів контрольної роботи

II. Аналіз помилок та робота над ними

• Проаналізувати помилки.

• Розв’язання завдань, схожих на ті, в яких були допущені помилки.

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Завдання 387, с. 59. Усне коментоване виконання.

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 388, с. 59. Колективне виконання. Учні записують приклади таблиці. З допомогою таблиці додавання знаходять відповіді першого прикладу, далі пригадують закономірність утворення кожної наступної відповіді, тобто додають число 9 до попереднього результату.

• Завдання 389, с. 59. Коментоване виконання прикладів першого і другого стовпчика, решта прикладів використовується самостійно. Провести взаємоперевірку.

• Завдання 390, с. 59. Ознайомившись зі змістом та проаналізувавши його учні самостійно записують розв’язання. Два учні працюють біля дошки — записують розв’язання за допомогою дій и виразів.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 391, с. 59. Прочитавши умову задачі, учні складають план розв’язання:

1) Знайти масу 3 таких гусок.

2) Знайти масу 8 індичок.

3) Знайти масу всієї птиці.

Розв’язання записують за допомогою дій та виразів.

• Завдання 392, с. 59. Фронтальна робота. Ознайомившись зі змістом завдання, учні відповідають на питання.

• Завдання 393*, с. 59. Колективне виконання. Учні пригадують, як знайти периметр квадрата, знаходять його. Потім будують квадрати.

Додаткові завдання (на вибір)

а)Обчислити, та з’ясувати, яке слово зашифроване.

45 - 8 ■ 2 з8 ■ (38 - 30) к 98 - 9 ■ 8 а

8 ■ 6 - 27 п9 ■ (49 - 45) о 9 ■ 5 - 13 р

35 36 36 21 26 32 64

б) Скласти та розв’язати задачу, користуючись стислим записом.

Дуб — 9 і ? дерев

Каштан — ? у 3 р. б. І "

в) Розв’язати рівняння.

х : 8 = 5 х ■ 4 = 28 х ■ 5 = 45 х : 7 = 7

г) Який знак потрібно поставити замість зірочки, щоб записи були правильними?

50 + 20 * 50 + 1024+15 * 32 + 16

10 + 30 * 30 + 1046+22 * 19 + 33

70 - 20 * 60 - 1037-17 * 40 - 15

64 - 30 * 37 - 1789-82 * 74 - 28

ґ) У Марини в портфелі 4 олівці — 2 зелених й 2 жовтих. Марина хоче взяти з портфеля зелений олівець. Скільки олівців вона повинна взяти, щоб серед них обов’язково був зелений?

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 394, 395, с. 60.

Підсумки уроку.

Обчислити.

9 2 9 ■ 3 9 ■ 4

9 5 9 ■ 6 9 ■ 7

9 8 9 ■ 9

Категорія: Математика | Додав: SYLER (13.10.2015)
Переглядів: 1108 | Рейтинг: 0.0/0
Природа Кримських гір
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома?
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка»
Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]