Тема: Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення на 9 Мета: проаналізувати помилки допущені у контрольній роботі, виконати роботу над ними. Ознайомити учнів з таблицею множення на число 9. ХІД УРОКУ I. Характеристика результатів контрольної роботи II. Аналіз помилок та робота над ними • Проаналізувати помилки. • Розв’язання завдань, схожих на ті, в яких були допущені помилки. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 387, с. 59. Усне коментоване виконання. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 388, с. 59. Колективне виконання. Учні записують приклади таблиці. З допомогою таблиці додавання знаходять відповіді першого прикладу, далі пригадують закономірність утворення кожної наступної відповіді, тобто додають число 9 до попереднього результату. • Завдання 389, с. 59. Коментоване виконання прикладів першого і другого стовпчика, решта прикладів використовується самостійно. Провести взаємоперевірку. • Завдання 390, с. 59. Ознайомившись зі змістом та проаналізувавши його учні самостійно записують розв’язання. Два учні працюють біля дошки — записують розв’язання за допомогою дій и виразів. V. Розвиток математичних знань • Завдання 391, с. 59. Прочитавши умову задачі, учні складають план розв’язання: 1) Знайти масу 3 таких гусок. 2) Знайти масу 8 індичок. 3) Знайти масу всієї птиці. Розв’язання записують за допомогою дій та виразів. • Завдання 392, с. 59. Фронтальна робота. Ознайомившись зі змістом завдання, учні відповідають на питання. • Завдання 393*, с. 59. Колективне виконання. Учні пригадують, як знайти периметр квадрата, знаходять його. Потім будують квадрати. Додаткові завдання (на вибір) а)Обчислити, та з’ясувати, яке слово зашифроване. 45 - 8 ■ 2 з8 ■ (38 - 30) к 98 - 9 ■ 8 а 8 ■ 6 - 27 п9 ■ (49 - 45) о 9 ■ 5 - 13 р 35 36 36 21 26 32 64 б) Скласти та розв’язати задачу, користуючись стислим записом. Дуб — 9 і ? дерев Каштан — ? у 3 р. б. І " в) Розв’язати рівняння. х : 8 = 5 х ■ 4 = 28 х ■ 5 = 45 х : 7 = 7 г) Який знак потрібно поставити замість зірочки, щоб записи були правильними? 50 + 20 * 50 + 1024+15 * 32 + 16 10 + 30 * 30 + 1046+22 * 19 + 33 70 - 20 * 60 - 1037-17 * 40 - 15 64 - 30 * 37 - 1789-82 * 74 - 28 ґ) У Марини в портфелі 4 олівці — 2 зелених й 2 жовтих. Марина хоче взяти з портфеля зелений олівець. Скільки олівців вона повинна взяти, щоб серед них обов’язково був зелений? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 394, 395, с. 60. Підсумки уроку. Обчислити. 9 2 9 ■ 3 9 ■ 4 9 5 9 ■ 6 9 ■ 7 9 8 9 ■ 9 | |
| |
Переглядів: 1108 | |
Природа Кримських гір |
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома? |
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка» |
Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі |
Всього коментарів: 0 | |