💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Знаходження невідомого дільника. Розв’язання рівнянь і задач на дві і три дії

Тема: Знаходження невідомого дільника. Розв’язання рівнянь і задач на дві і три дії

Мета: пояснити спосіб знаходження невідомого дільника; вправ-ляти учнів у розв’язанні рівнянь та задач на дві і три дії.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Записати на дошці та прокоментувати вираз до задачі 403.

• Пояснити розв’язання задачі 404.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

1. Робота з картками.

Картка 1

Обчислити.

48 : 6■333 + 9 ■ 5

32 : 4■987 - 9■3

Розв’язати рівняння. х ■ 5 = 30х : 8 = 6

Картка 2 Обчислити.

72 : 8 ■ 5 + 2614: 7 + 8 ■ 9

63 : 7 ■ 3 - 27 35: 5 - 2 ■ 2

Розв’язати рівняння. х ■ 8 = 64х : 8 = 7

Картка 3

Обчислити.

54 : 6 ■ 6 + 1738: 8 + 9 ■ 3 - 4 ■ 6

45 : 5 ■ 9 - 43 42: 7 - 3 ■ 2 + 6 ■ 5

Розв’язати рівняння. х ■ 7 = 49х : 8 = 5

2. Колективна робота.

• Обчислити «ланцюжок».

+ 2-6:3:2-9:6:3-9

(2НСь^Сн>0*Сн>0^0-^0->

•9:6-3 +1:5

• Заповнити таблицю.

а2 3 4 5 6 7 8 9

а + а

а ■ 2

• Завдання 405, с. 61.

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

3. Математичний диктант

а) Ділене 64, дільник 8. Знайти частку.

б) Знайти частку чисел 36 і 6.

в) Множники 4 і 7. Знайти добуток.

г) Знайти добуток чисел 5 і 5.

ґ) При множенні якого числа на 3 виходить 9?

д) На яке число треба помножити 2, щоб отримати 8?

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 406, с. 61. Ознайомившись зі змістом завдання, учні відповідають на поставлені запитання. Роблять висновок: щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку.

• Завдання 407, с. 61. Коментоване виконання. Учні застосовують спосіб знаходження невідомого дільника.

• Завдання 408, с. 61. Перший рядок учні виконують коментовано, другий — самостійно. Перевірку виконати, обмінявшись зошитами.

• Завдання409, с. 61. Колективна робота над складанням рівняння.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 410, с. 61. Прочитавши умову задачі, учні складають план її розв’язання. Записують розв’язання за допомогою дій, а потім — за допомогою виразу.

• Завдання 411, с. 61. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її, якщо виникає потреба, складають стислий запис. Розв’язання записують діями, а потім складають вираз і обчислюють його.

• Завдання412, с. 61, 62. Коментоване виконання

першого завдання. Решта завдань виконується самостійно. Один учень працює на закритій частині дошки.

• Завдання 413*, с. 62. Фронтальна робота.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Порівняти значення виразів.

72 : 8 □ 8 ■ 92 ■ 4 □ 64 : 88 ■ 7 □ 8 ■ 5 + 7

36 : 4 □ 36 : 618 : 3 □ 12 : 2 48 : 8 □ 42 : 7

б) Для дитячого садка купили 8 машинок по 4 грн. кожна та 6 м’яких іграшок по 7 грн. кожна. Скільки грошей витратили на всю покупку?

в) Серед чисел 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 знайти ті, при яких нерівність а ■ 9 > 64 буде правильною.

г) Від крапки С до крапки А ведуть декілька шляхів. Який шлях найкоротший, а який найдовший — верхній, середній чи нижній?

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 414, 415, с. 62.

Підсумки уроку.

Колективно розв’язати рівняння.

36 : х = 928 : х = 4.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (14.10.2015)
Переглядів: 1375 | Рейтинг: 0.0/0
Птахи
Фантастичні образи
В. Гринько «Сім» (лічилка). А. Костецький «Все починається з мами». Прислів&#...
Запитання до природи. Чим снідає їжачок?
Що можна навчитись самому
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]