💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Знаходження невідомого дільника. Розв’язання рівнянь і задач на дві і три дії

Тема: Знаходження невідомого дільника. Розв’язання рівнянь і задач на дві і три дії

Мета: пояснити спосіб знаходження невідомого дільника; вправ-ляти учнів у розв’язанні рівнянь та задач на дві і три дії.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Записати на дошці та прокоментувати вираз до задачі 403.

• Пояснити розв’язання задачі 404.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

1. Робота з картками.

Картка 1

Обчислити.

48 : 6■333 + 9 ■ 5

32 : 4■987 - 9■3

Розв’язати рівняння. х ■ 5 = 30х : 8 = 6

Картка 2 Обчислити.

72 : 8 ■ 5 + 2614: 7 + 8 ■ 9

63 : 7 ■ 3 - 27 35: 5 - 2 ■ 2

Розв’язати рівняння. х ■ 8 = 64х : 8 = 7

Картка 3

Обчислити.

54 : 6 ■ 6 + 1738: 8 + 9 ■ 3 - 4 ■ 6

45 : 5 ■ 9 - 43 42: 7 - 3 ■ 2 + 6 ■ 5

Розв’язати рівняння. х ■ 7 = 49х : 8 = 5

2. Колективна робота.

• Обчислити «ланцюжок».

+ 2-6:3:2-9:6:3-9

(2НСь^Сн>0*Сн>0^0-^0->

•9:6-3 +1:5

• Заповнити таблицю.

а2 3 4 5 6 7 8 9

а + а

а ■ 2

• Завдання 405, с. 61.

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

3. Математичний диктант

а) Ділене 64, дільник 8. Знайти частку.

б) Знайти частку чисел 36 і 6.

в) Множники 4 і 7. Знайти добуток.

г) Знайти добуток чисел 5 і 5.

ґ) При множенні якого числа на 3 виходить 9?

д) На яке число треба помножити 2, щоб отримати 8?

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 406, с. 61. Ознайомившись зі змістом завдання, учні відповідають на поставлені запитання. Роблять висновок: щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку.

• Завдання 407, с. 61. Коментоване виконання. Учні застосовують спосіб знаходження невідомого дільника.

• Завдання 408, с. 61. Перший рядок учні виконують коментовано, другий — самостійно. Перевірку виконати, обмінявшись зошитами.

• Завдання409, с. 61. Колективна робота над складанням рівняння.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 410, с. 61. Прочитавши умову задачі, учні складають план її розв’язання. Записують розв’язання за допомогою дій, а потім — за допомогою виразу.

• Завдання 411, с. 61. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її, якщо виникає потреба, складають стислий запис. Розв’язання записують діями, а потім складають вираз і обчислюють його.

• Завдання412, с. 61, 62. Коментоване виконання

першого завдання. Решта завдань виконується самостійно. Один учень працює на закритій частині дошки.

• Завдання 413*, с. 62. Фронтальна робота.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Порівняти значення виразів.

72 : 8 □ 8 ■ 92 ■ 4 □ 64 : 88 ■ 7 □ 8 ■ 5 + 7

36 : 4 □ 36 : 618 : 3 □ 12 : 2 48 : 8 □ 42 : 7

б) Для дитячого садка купили 8 машинок по 4 грн. кожна та 6 м’яких іграшок по 7 грн. кожна. Скільки грошей витратили на всю покупку?

в) Серед чисел 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 знайти ті, при яких нерівність а ■ 9 > 64 буде правильною.

г) Від крапки С до крапки А ведуть декілька шляхів. Який шлях найкоротший, а який найдовший — верхній, середній чи нижній?

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 414, 415, с. 62.

Підсумки уроку.

Колективно розв’язати рівняння.

36 : х = 928 : х = 4.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (14.10.2015)
Переглядів: 1401 | Рейтинг: 0.0/0
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр...
Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць додавання і віднімання. Задача,...
Особливості зображення складної форми на основі простих форм. Порівняння розм...
Конструювання зі смужок паперу. Конструювання виробів зі смужок паперу
Таблиця віднімання числа 7. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Розп...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]