Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на число 8 Мета: закріплювати навички табличного ділення, розв’язувати рівняння на знаходження діленого; удосконалювати вміння учнів записувати задачі з буквеними даними. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань • Один учень повідомляє розв’язання задачі 376 за допомогою виразу. • Кілька учнів повідомляють відповіді прикладів 377. 1.Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 8 ■ 4 + 1672 : 8 + 14 97 - 8 ■ 583 - 48 : 8 Розв’язати рівняння. х : 8 - 5х: 7 = 3 Картка 2 Обчислити. 8■7 + 32 - 1448 : 8 64 - 8 ■ 3 + 128 ■ (43 Розв’язати рівняння. х : 8 = 7х: 6 = 4 Картка 3 Обчислити. 8 ■ 7 - 21 + 3724 : 8 73 - 8 ■ 2 + 348 ■ (62 Розв’язати рівняння. х : 8 = 8х: 8 = 6 2. Колективна робота. • Знайти значення виразів. а в а + в а ■ в 8 4 6 5 ав а - в а : в 72 8 24 3 • Порахувати від 5 до 79. Числа, які діляться на 6 та 8, не промовляти. • Завдання 378, с. 57. Усне виконання. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку 'Завдання 379, с. 58. Усне коментоване виконання. IV. Розвиток математичних знань • Завдання 380, с. 58. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують задачу та складають план її розв’язання, користуючись вказівкою. Розв’язання задачі записують на дошці і в зошит. • Завдання 381, с. 58. Прочитавши задачу, учні розбирають її розв’язання. Письмово розв’язують іншу задачу, в якій к = 8. • Завдання 382, с. 58. Самостійне виконання. Для : 2 + 17 - 38) + 40 : 2 ■ 4 + 22 - 56)+ 34 полегшення перевірки один учень працює на закритій частині дошки. V.Перевірка домашнього завдання • Завдання 383, с. 58. По черзі учні виконують кругові приклади, коментуючи порядок дій. • Завдання 384, с. 58. Фронтальна робота над задачею. • У дитячому садку за 6 днів витратили 36 кг яблук. За скільки днів витратять 54 кг яблук? Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її та виконують самостійно. • Бабуся купила 4 ведмедики по 6 грн кожний і 8 м’ячів по 5 грн кожний. Скільки всього гривень витратила бабуся? На скільки більше заплатили за всі м’ячі, ніж за всіх ведмедиків? Ознайомившись з умовою, учні з’ясовують, що в задачі два запитання. Проаналізувавши її, приступають до розв’язання задачі на дошці та у зошитах. Додаткові завдання (на вибір) а) Обчислити. 48 : 8 ■ 4 + 3 ■ 7 + 12 : 6 24 : 4 : 3 ■ 5 + 8 ■ 5 + 50 32 : 8 ■ 5 + 7 ■ 7 - 4 ■ 4 72 : 8 : 3 + 18 : 6 ■ 4 : 2 б) На святі виступало 6 дітей — це п’ята частина класу. Скільки учнів у класі? в) Периметр чотирикутника дорівнює 14 см. Довжина трьох його сторін відома — це 2 см, 3 см, 4 см. Знайти довжину четвертої сторони. г) Зі скількох відрізків складені ці фігури? ґ) Порівняти вирази. 8 ■ 4 □ 4 ■ 85 + 5 □ 2 ■ 59 - 8 □ 8 + 9 6 ■ 2 □ 2 + 67■2 □ 7 + 2 6: 3 □ 4 - 2 V. Підсумки уроку і повідомлення домашнього зав- дання VI. Домашнє завдання Завдання 385, 386, с. 58. Підготуватися до контрольної роботи. Підсумки уроку. Знайти закономірність та назвати пропущені числа. 72, ..., 56, ..., ..., 32, ..., ... | |
| |
Переглядів: 926 | |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму |
Чорне та Азовське моря. Значення морів |
Наш вернісаж |
Всього коментарів: 0 | |