💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Різні способи усного віднімання круглих трицифрових чисел

Тема: Різні способи усного віднімання круглих трицифрових чисел

Мета: узагальнити різні способи усного віднімання круглих трицифрових чисел. Формувати вміння розв’язувати розширені задачі на знаходження третього доданка.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Два учні записують розв’язання задачі 602 різними способами.

• Учень розказує і пояснює розв’язання оберненої задачі до задачі 603 (1).

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

1.Робота з картками.

Картка 1

1.Сума трьох чисел становить 200. Перше число — 100, друге — на 40 менше, ніж перше. Знайти третє число.

2.Вставити пропущені числа.

6 дм 3 см = □ см 600 см = □ м 4 м 37 см = □ см Картка 2

1. Сума трьох чисел становить 690. Перше число — 240, друге — на 120 більше, ніж перше. Знайти третє число.

2. Вставити пропущені числа.

3 м 8 дм = □ дм700 см = □ м

2 дм 6 см = □ см1 см 2 мм = □ мм

Картка 3

1. Сума трьох чисел становить 920. Сума першого і другого чисел — 490, а другого і третього — 670. Знайти кожне число.

2. Вставити пропущені числа.

4 м = □ см5 дм = □ см

98 см = □ дм □ см 3 см 1 мм = □ мм

2.Колективна робота.

• Граф-схеми.

120

420 , ^ 400 250

(Відповідь: 600)

(Відповідь: 100)

• Продовжити ряд чисел до 500.

375, 380, 385, ...

• З кожної пари чисел назвати більше число.

137 і 138, 333 і 332, 260 і 206, 500 і 50, 647 і 645.

• Обчислити.

46 дес. + 23 дес. 37 дес. + 52 дес.

100 + 200 + 300200 + 200 + 200

28 дес. + 41 дес. 62 дес. + 33 дес.

ІІІ.Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

3. Математичний диктант.

Записати розв’язання задач у вигляді прикладів.

1. Маса коня і лошати становить 880 кг. Маса лошати — 80 кг. Яка маса коня?

2. У парку посадили 130 беріз, а каштанів — на 30 менше. Скільки посадили каштанів?

3. У школі навчається 950 учнів. З них 450 — хлопчики. Скільки дівчаток навчається в школі?

4. До їдальні завезли овочі. За день витратили 140 кг, залишилося ще 330 кг. Скільки кілограмів овочів завезли?

IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 605, с. 93. Приклади переписати на дошку.

Учні з незначною допомогою вчителя пояснюють кожний спосіб обчислення:

860 - 250 = (860 - 200) - 50 = 660 - 50 = 610 — послідовне віднімання: спочатку від круглого числа віднімають сотні, а потім десятки;

860 - 250 = (800 - 200) + (60 - 50) = 600 + 10 = 610 — порозрядне віднімання трицифрових чисел;

860 - 250 = 86 дес. - 25 дес. = 61 дес. = 610 — заміна круглих трицифрових чисел десятками.

• Розв’язати приклади, прокоментувати.

480 - 360930 - 720840 - 420

670 - 530790 - 580560 - 260

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 604. Самостійне виконання.

• Завдання 606. Під час повторного читання задачі учень записує короткий запис.

I М. — 80 кг 990 кг { Б. — 420 кг

І К. - ?^на ? б.

Школярі аналізують задачу, складають план її розв’язання та розв’язують задачу колективно.

• Завдання 607, с. 93. Колективне ознайомлення зі змістом, складання стислого запису. Складання

плану розв’язування задачі. Самостійне розв’язува-ня задачі.

• Завдання 608. Коментоване розв’язування прикладів з перевіркою додавання.

• Завдання 609*, с. 94. Колективна робота над задачею. Складання стислого запису і планування розв’язання задачі.

ШвидкістьЧасВідстань

? км/год 2 год 10 км

? на 1 км/год менше 3 год ?

Додаткові завдання (на вибір)

• Діти розпитували одне одного, скільки кому років. Виявилось, що Мишко молодший від Іванка, але старший від Петрика. Іванко молодший від Бориса, а Денис молодший від Петрика. Хто з дітей найстарший? Хто наймолодший?

• Розшифрувати:

500 + 100 У730 - 210Б470 - 70А

420 - 20 А690 - 350С690 - 600П

340 + 230 Ж500 - 200Х200 + 300У

670 + 200 І840 - 40Е300 - 200М

520 400 570 400 800 600

700 340 90 870 300 500

• Виконати дії:

12 дм - 2 дм8дм-2 дм 4 см

5 м 40 см + 2 м 20 см3м50 см - 2 м 50 см

40 дм - 3 дм2м30 см - 30 см

• Периметр квадрата становить 24 см. Чому дорівнює його сторона?

• Використовуючи дані числа, склади і запиши приклади з відповіддю «4»: 1, 3, 4, 8, 12, 16, 32.

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

Завдання 610, 611, с. 94..

Підсумки уроку.

Прокоментувати розв’язання прикладів. 670 - 330540- 210

Категорія: Математика | Додав: SYLER (26.10.2015)
Переглядів: 1358 | Рейтинг: 0.0/0
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві...
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та не­безпечні місця на шкільно...
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 19
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]