💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин

Тема: Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин

Мета: ознайомити учнів з поняттям кілометр та співвідношенням між кілометром і метром; вдосконалювати вміння перетворювати іменовані числа.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Завдання 534 (перевірити, обмінявшись зошитами).

• Один учень повідомляє розв’язання задачі 535(1), кілька учнів розв’язують задачі, які склали.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

1.Робота з картками Картка 1

Порівняти.

63 см □ 6 дм 3 см 24 см □ 2 дм 8 см

 3 м □ 30 дм 5 м □ 499 см

Накреслити відрізок довжиною 4 см 3 мм.

Картка 2 Порівняти.

57 см □ 5 дм 7 см6м □ 60 дм

39 см □ 3 дм 8 см9м□ 899 см

Накреслити відрізок довжиною 7 см 5 мм, а другий — на 2 см більший.

Картка 3

Порівняти.

84 см □ 8 дм 4 см8м□ 80 дм

42 см □ 4 дм 1 см2м□ 102 см

Накреслити один відрізок довжиною 4 см 5 мм, а другий — на 4 см 2 мм більший.

2. Колективна робота.

• Заповнити таблицю:

2 м = □ дм3 дм= □ мм

4 дм= □ см 6 м = □ см

5 см= □ мм 1 м = □ мм

• Назвати пари рівних значень величин, розташованих в різних стовпчиках.

4 м 04 см 763 см

5 м 88 см 200 см

2 м404 см

7 м 63 см 588 см

• Чи можна відміряти відрізок довжиною 25 см 6 мм лінійкою довжина якої становить 25 см? Чи можна виміряти відрізок довжиною 19 см 5 мм лінійкою, довжина якої становить 30 см?

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Завдання 536, с. 81. Фронтальна робота.

IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 537, с. 81. Фронтальна робота. Запис у зошит:

1 км = 1000 м

• Ознайомившись із змістом задачі, учні разом з учителем з’ясовують, що 20 км пішохід пройде за стільки годин, скільки разів по 4 км вміщується у 20 км.

Тобто: 20 : 4 = 5 (годин).

• Завдання 538, с. 81. Колективне виконання. Після ознайомлення із змістом учні працюють над розв’язанням.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 539, с. 81. Прокоментувавши зразок, учні виконують завдання самостійно. Один учень працює біля дошки.

• Завдання 540, с. 81. Коментоване виконання.

• Завдання 541, с. 81. Самостійне виконання по варіантах представник кожного варіанта працює на закритій частині дошки.

• Завдання 542, с. 82. Ознайомившись з умовою, проаналізувавши її, учні з’ясовують, що задачу можна розв’язати двома способами. Записують розв’язання та коментують кожен спосіб.

1-й спосіб: 9 ■ 8 - 7 ■ 8 = 16(м)

2-й спосіб: (9 - 7) ■ 8 = 16 (м)

• Завдання543, с. 83. Ознайомившись із задачами, учні знаходять вирази, за допомогою яких розв’язуються ці задачі, коментують свій вибір.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Порівняти числа і поставити знак >, < або = :

7 дм 3 см □ 37 см2 м 3 дм 1 см □ 231 см

5 дм 5 см □ 55 см6 м 20 см □ 6 м 02 см

3 дм 8 см □ 36 см4 м 9 дм 5 см □ 4 м 95 см

б) Один спортсмен стрибнув з жердиною на 500 см, а інший — на 600 см. Виразити висоту стрибків у метрах.

в) Туристи мали пройти 200 км. Після того як вони пройшли частину шляху, їм залишилось пройти ще 100 км. Скільки кілометрів вони пройшли?

г) Довжина прямокутника становить 1 дм 6 см, а ширина у 4 рази менша. Знайти суму довжин сторін цього прямокутника.

ґ) Яке з наведених чисел має добуток цифр, більший від їх суми?

112, 209, 302, 222, 210

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII.Домашнє завдання

Завдання 544, 545, с. 82, 83. Підсумки уроку.

1 км =□ м.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.10.2015)
Переглядів: 2083 | Рейтинг: 0.0/0
Різноманітність рослин
Дива природи. Редагування текстів
Твої руки. Чутливість шкіри
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма...
Конструювання. Курочка Ряба
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]