Тема: Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин Мета: ознайомити учнів з поняттям кілометр та співвідношенням між кілометром і метром; вдосконалювати вміння перетворювати іменовані числа. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Завдання 534 (перевірити, обмінявшись зошитами). • Один учень повідомляє розв’язання задачі 535(1), кілька учнів розв’язують задачі, які склали. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками Картка 1 Порівняти. 63 см □ 6 дм 3 см 24 см □ 2 дм 8 см 3 м □ 30 дм 5 м □ 499 см Накреслити відрізок довжиною 4 см 3 мм. Картка 2 Порівняти. 57 см □ 5 дм 7 см6м □ 60 дм 39 см □ 3 дм 8 см9м□ 899 см Накреслити відрізок довжиною 7 см 5 мм, а другий — на 2 см більший. Картка 3 Порівняти. 84 см □ 8 дм 4 см8м□ 80 дм 42 см □ 4 дм 1 см2м□ 102 см Накреслити один відрізок довжиною 4 см 5 мм, а другий — на 4 см 2 мм більший. 2. Колективна робота. • Заповнити таблицю: 2 м = □ дм3 дм= □ мм 4 дм= □ см 6 м = □ см 5 см= □ мм 1 м = □ мм • Назвати пари рівних значень величин, розташованих в різних стовпчиках. 4 м 04 см 763 см 5 м 88 см 200 см 2 м404 см 7 м 63 см 588 см • Чи можна відміряти відрізок довжиною 25 см 6 мм лінійкою довжина якої становить 25 см? Чи можна виміряти відрізок довжиною 19 см 5 мм лінійкою, довжина якої становить 30 см? III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 536, с. 81. Фронтальна робота. IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 537, с. 81. Фронтальна робота. Запис у зошит: 1 км = 1000 м • Ознайомившись із змістом задачі, учні разом з учителем з’ясовують, що 20 км пішохід пройде за стільки годин, скільки разів по 4 км вміщується у 20 км. Тобто: 20 : 4 = 5 (годин). • Завдання 538, с. 81. Колективне виконання. Після ознайомлення із змістом учні працюють над розв’язанням. V. Розвиток математичних знань • Завдання 539, с. 81. Прокоментувавши зразок, учні виконують завдання самостійно. Один учень працює біля дошки. • Завдання 540, с. 81. Коментоване виконання. • Завдання 541, с. 81. Самостійне виконання по варіантах представник кожного варіанта працює на закритій частині дошки. • Завдання 542, с. 82. Ознайомившись з умовою, проаналізувавши її, учні з’ясовують, що задачу можна розв’язати двома способами. Записують розв’язання та коментують кожен спосіб. 1-й спосіб: 9 ■ 8 - 7 ■ 8 = 16(м) 2-й спосіб: (9 - 7) ■ 8 = 16 (м) • Завдання543, с. 83. Ознайомившись із задачами, учні знаходять вирази, за допомогою яких розв’язуються ці задачі, коментують свій вибір. Додаткові завдання (на вибір) а) Порівняти числа і поставити знак >, < або = : 7 дм 3 см □ 37 см2 м 3 дм 1 см □ 231 см 5 дм 5 см □ 55 см6 м 20 см □ 6 м 02 см 3 дм 8 см □ 36 см4 м 9 дм 5 см □ 4 м 95 см б) Один спортсмен стрибнув з жердиною на 500 см, а інший — на 600 см. Виразити висоту стрибків у метрах. в) Туристи мали пройти 200 км. Після того як вони пройшли частину шляху, їм залишилось пройти ще 100 км. Скільки кілометрів вони пройшли? г) Довжина прямокутника становить 1 дм 6 см, а ширина у 4 рази менша. Знайти суму довжин сторін цього прямокутника. ґ) Яке з наведених чисел має добуток цифр, більший від їх суми? 112, 209, 302, 222, 210 VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII.Домашнє завдання Завдання 544, 545, с. 82, 83. Підсумки уроку. 1 км =□ м. | |
| |
Переглядів: 2083 | |
Різноманітність рослин |
Дива природи. Редагування текстів |
Твої руки. Чутливість шкіри |
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма... |
Конструювання. Курочка Ряба |
Всього коментарів: 0 | |