💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини

Тема: Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини

Мета: ознайомити учнів з одиницями виміру довжини, співвідношенням між різними одиницями; вправляти учнів у розв’язанні задач.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Один учень пояснює розв’язання задачі 524 за допомогою дій, другий — за допомогою виразу.

• По черзі учні повідомляють відповіді прикладів 525.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

1.Робота з картками.

Картка 1

Скільки в числах 243, 821, 695 одиниць кожного розряду?

Скільки всього десятків у числах 200, 310?

Картка 2

Скільки в числах 324, 569, 178 одиниць кожного розряду?

Скільки всього десятків у числах 700, 640?

Картка 3

Скільки в числах 432, 956, 718 одиниць кожного розряду?

Скільки всього десятків у числах 900, 580?

2.Колективна робота.

• Назвати числа, які записані в таблиці. Скільки сотень, десятків, одиниць у кожному числі?

Сотні Десятки Одиниці Число

2 04

5 36

8 00

3 90

7 12

1 23

4 68

6 41

Замість крапок поставити потрібні числа.

7 сот. = ... од.

4 сот. 6 дес. = ... од. 59 дес. = ... од.

• Порівняти числа. 231 □ 131 630 □ 63 дес.

540 □ 53*

*58 □ *58

870 = ... дес.

300 = ... сот.

73 дес. = ... од.

594 □ 294 4 дм □ 40 см 9*3 □ 921 2 дм 3 см □ 23 см

ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

Мотивація навчальної діяльності

3. Математичний диктант.

а) Записати числа цифрами: двісті два; п’ятсот; вісімсот тридцять чотири; чотириста шістдесят.

б) Записати число, в якому:

4 од. ІІІ розряду і 7 од. ІІ розряду; 9 од. ІІІ розряду і 2 од. І розряду; 3 од. ІІІ розряду, 5 од. ІІ розряду, 6 од. І розряду.

в) Записати найбільше та найменше тризначне число.

г) Записати в сантиметрах: 4 дм; 2 дм, 6 см; 35 дм.

ґ) Записати в дециметрах: 10 см; 30 см.

IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 526, с. 79. Ознайомившись із завданням, учні записують у зошит таблицю.

• Завдання 527, с. 79. Самостійне виконання. Перевірку зробити, обмінявшись зошитами.

• Завдання 528, с. 80. Фронтальна робота.

• Завдання529, с. 80. Самостійне виконання. Вчитель слідкує за правильністю виконання.

V. Розвиток математичних знань

• Завдання 530, с. 80. Самостійне виконання по варіантах. Представник кожного варіанта працює біля дошки. Прокоментувати порядок дій у прикладах другого стовпчика.

• Завдання 531, с. 80. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її, складають план розв’язання. Самостійно записують розв’язання. Для полегшення перевірки один учень працює біля дошки.

• Завдання 532, с. 80. Прочитавши умову, розглянувши та прокоментувавши розв’язання, учні записують його в зошити.

• Завдання 533, с. 80. Фронтальна робота. Ознайомившись з умовою, учні аналізують задачу та записують її розв’язання.

1) 18 - 2 = 16 (рибок) — порівну у двох;

2) 16 : 2 = 8 (рибок) — у другому;

3) 8 + 2 = 10 (рибок) — у першому.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Вставити числа, щоб вийшли вірні записи.

3 дм ... см < 38 см6 дм3 см < ... см

... дм 4 см > 44 см8 дм6 см > ... см

7 дм 2 см < ... см9 дм ... см > 92 см

б) Заповнити таблицю.

2 м =□ дм =□ см

4 м =□ дм =□ см

6 м =□ дм =□ см

8 м =□ дм =□ см

в) Чи вистачить 1 м мережива, щоб обшити ним скатертину квадратної форми, якщо довжина однієї

сторони скатертини становить 15 см? 25 см?

г)Незнайка та Буратіно переплутали іменовані числа. Допоможіть їм виправити помилки:

• Довжина мурашки дорівнює 6 м. Яке іменоване число буде правильним?

• Довжина олівця дорівнює 1 м 3 дм. Виправте помилку.

• Висота слона 3 см. Виправте помилку. ґ) Розв’язати рівняння.

х + 100 = 400х - 200 = 300

583 - х = 83 600 + х = 640

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 534, 535, с. 81.

Підсумки уроку.

1 м = □ дм1 дм = □ мм

1 см = □ мм1 дм = □ см

1 м = □ см1 м = □ мм

Категорія: Математика | Додав: SYLER (21.10.2015)
Переглядів: 1796 | Рейтинг: 0.0/0
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання
Птахи
Аплікація з паперу «курчатко»
Аплікація з кольорового паперу «святкова листівка»
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]