Тема: Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями мір довжини Мета: ознайомити учнів з одиницями виміру довжини, співвідношенням між різними одиницями; вправляти учнів у розв’язанні задач. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Один учень пояснює розв’язання задачі 524 за допомогою дій, другий — за допомогою виразу. • По черзі учні повідомляють відповіді прикладів 525. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками. Картка 1 Скільки в числах 243, 821, 695 одиниць кожного розряду? Скільки всього десятків у числах 200, 310? Картка 2 Скільки в числах 324, 569, 178 одиниць кожного розряду? Скільки всього десятків у числах 700, 640? Картка 3 Скільки в числах 432, 956, 718 одиниць кожного розряду? Скільки всього десятків у числах 900, 580? 2.Колективна робота. • Назвати числа, які записані в таблиці. Скільки сотень, десятків, одиниць у кожному числі? Сотні Десятки Одиниці Число 2 04 5 36 8 00 3 90 7 12 1 23 4 68 6 41 Замість крапок поставити потрібні числа. 7 сот. = ... од. 4 сот. 6 дес. = ... од. 59 дес. = ... од. • Порівняти числа. 231 □ 131 630 □ 63 дес. 540 □ 53* *58 □ *58 870 = ... дес. 300 = ... сот. 73 дес. = ... од. 594 □ 294 4 дм □ 40 см 9*3 □ 921 2 дм 3 см □ 23 см ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності 3. Математичний диктант. а) Записати числа цифрами: двісті два; п’ятсот; вісімсот тридцять чотири; чотириста шістдесят. б) Записати число, в якому: 4 од. ІІІ розряду і 7 од. ІІ розряду; 9 од. ІІІ розряду і 2 од. І розряду; 3 од. ІІІ розряду, 5 од. ІІ розряду, 6 од. І розряду. в) Записати найбільше та найменше тризначне число. г) Записати в сантиметрах: 4 дм; 2 дм, 6 см; 35 дм. ґ) Записати в дециметрах: 10 см; 30 см. IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 526, с. 79. Ознайомившись із завданням, учні записують у зошит таблицю. • Завдання 527, с. 79. Самостійне виконання. Перевірку зробити, обмінявшись зошитами. • Завдання 528, с. 80. Фронтальна робота. • Завдання529, с. 80. Самостійне виконання. Вчитель слідкує за правильністю виконання. V. Розвиток математичних знань • Завдання 530, с. 80. Самостійне виконання по варіантах. Представник кожного варіанта працює біля дошки. Прокоментувати порядок дій у прикладах другого стовпчика. • Завдання 531, с. 80. Ознайомившись зі змістом задачі, учні аналізують її, складають план розв’язання. Самостійно записують розв’язання. Для полегшення перевірки один учень працює біля дошки. • Завдання 532, с. 80. Прочитавши умову, розглянувши та прокоментувавши розв’язання, учні записують його в зошити. • Завдання 533, с. 80. Фронтальна робота. Ознайомившись з умовою, учні аналізують задачу та записують її розв’язання. 1) 18 - 2 = 16 (рибок) — порівну у двох; 2) 16 : 2 = 8 (рибок) — у другому; 3) 8 + 2 = 10 (рибок) — у першому. Додаткові завдання (на вибір) а) Вставити числа, щоб вийшли вірні записи. 3 дм ... см < 38 см6 дм3 см < ... см ... дм 4 см > 44 см8 дм6 см > ... см 7 дм 2 см < ... см9 дм ... см > 92 см б) Заповнити таблицю. 2 м =□ дм =□ см 4 м =□ дм =□ см 6 м =□ дм =□ см 8 м =□ дм =□ см в) Чи вистачить 1 м мережива, щоб обшити ним скатертину квадратної форми, якщо довжина однієї сторони скатертини становить 15 см? 25 см? г)Незнайка та Буратіно переплутали іменовані числа. Допоможіть їм виправити помилки: • Довжина мурашки дорівнює 6 м. Яке іменоване число буде правильним? • Довжина олівця дорівнює 1 м 3 дм. Виправте помилку. • Висота слона 3 см. Виправте помилку. ґ) Розв’язати рівняння. х + 100 = 400х - 200 = 300 583 - х = 83 600 + х = 640 VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 534, 535, с. 81. Підсумки уроку. 1 м = □ дм1 дм = □ мм 1 см = □ мм1 дм = □ см 1 м = □ см1 м = □ мм | |
| |
Переглядів: 1796 | |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
Птахи |
Аплікація з паперу «курчатко» |
Аплікація з кольорового паперу «святкова листівка» |
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація... |
Всього коментарів: 0 | |