💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих десятків з переходом через десяток

Тема: Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих десятків з переходом через десяток

Мета: ознайомити учнів із усним додаванням і відніманням круглих сотень та круглих десятків з переходом через десяток. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі.

ХІД УРОКУ

I. Сприймання та усвідомлення учнями нового нав-

чального матеріалу

Підготовча робота.

• Математичний диктант.

1) Запиши число, в якому:

7 сот. 8 дес. 2 од.; 5 сот.; 6 дес. 1 од.; 3 сот. 9 од.; 2 сот. 4 дес.

2) Запиши число, в якому:

2 од. ІІІ розряду, 7 од. ІІ розряду і 3 од. І розряду;

8 од. ІІІ розряду і 4 од. ІІ розряду;

1 од. ІІІ розряду і 9 од. І розряду.

3) Запиши числа цифрами:

триста сорок вісім; двісті один; чотириста двадцять; тисяча.

(Відповіді: 782, 500, 61, 309, 240, 273, 840, 109, 348, 201, 420, 1000).

• Завдання 554, с. 84. Учні виконують за зразком.

Пояснення нового матеріалу.

• Завдання 555, с. 84. Вчитель переносить запис на дошку і пояснює кожний спосіб.

• Завдання 556, с. 84. Коментоване розв’язання перших двох стовпчиків, третій стовпчик — один учень розв’язує біля дошки, решта — у зошитах.

II. Розвиток математичних знань

• Завдання 557, с. 84. Самостійне виконання по варіантах з наступною детальною перевіркою.

• Завдання 558, с. 85. Під час опрацювання умови задачі один учень робить стислий запис та пояснює розв’язання.

К. — 500 г ^ І ?

М. — ? на 300 г м .) ’

1) 500 - 300 = 200 (г) — масло

2) 500 + 200 = 700 (г) — маса всієї покупки

3) 500 + (500 - 300 ) = 700 (г)

• Завдання 559, с. 85. Колективна робота над задачею. Школярі міркують про те, що можна дізнатися за цими даними:

1) На скільки літрів води менше (або більше) у першому бідоні, ніж у другому?

2) Скільки літрів води залишиться у двох бідонах?

• Опрацьовуючи задачу, вчитель робить стислий запис до задачі і пояснює розв’язання:

Муріша }1000 г ^На ? більше

Далі учні розв’язують задачу самостійно, вчитель перевіряє правильність виконання.

• Завдання560, с. 85. Колективне виконання. Учні пригадують, що таке кут, вершина кута і показують вершину і сторони прямого кута. Далі будують у зошитах прямий кут з допомогою косинця.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Переписати числа у порядку збільшення.

734, 531,300,124,699,1000,800.

890, 101, 222, 474, 389, 980, 981.

б) Порівняти і постав потрібний знак <, > або = 843 □ 834700 □ 699200□ 200

426 □ 624501 □ 502324□ 243

в) Виконати дії.

700 - 300140 - 70

600 - 100 - 3004 м + 2 м + 3 м

400 + 20070 + 50

400 + 200 - 5008 м - 6 м - 1 м

900 - 40080 + 60

150 - (20 + 70)7 м + 3 дм

200 + 300180 - 90

180 - 90 - 503 м + 4 см

г) Тимко задумав число, додав до нього 400 і одержав 900. Яке число задумав Тимко?

ґ) Борис також задумав число, відняв від нього 600 і одержав 400. Яке число задумав Борис?

ІІІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

IV.Домашнє завдання

Завдання 562, 563, с. 85. Підсумки уроку.

Розв’яжіть приклади.

400 + 300 500 - 100

120 - 7050 + 80

 680 - 80 740 - 700

Категорія: Математика | Додав: SYLER (23.10.2015)
Переглядів: 1883 | Рейтинг: 0.0/0
Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Практична ...
Українська народна казка «Рукавичка»
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання
Способи згинання паперу
Конструювання. Курочка Ряба
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]