Тема: Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих десятків з переходом через десяток Мета: ознайомити учнів із усним додаванням і відніманням круглих сотень та круглих десятків з переходом через десяток. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі. ХІД УРОКУ I. Сприймання та усвідомлення учнями нового нав- чального матеріалу Підготовча робота. • Математичний диктант. 1) Запиши число, в якому: 7 сот. 8 дес. 2 од.; 5 сот.; 6 дес. 1 од.; 3 сот. 9 од.; 2 сот. 4 дес. 2) Запиши число, в якому: 2 од. ІІІ розряду, 7 од. ІІ розряду і 3 од. І розряду; 8 од. ІІІ розряду і 4 од. ІІ розряду; 1 од. ІІІ розряду і 9 од. І розряду. 3) Запиши числа цифрами: триста сорок вісім; двісті один; чотириста двадцять; тисяча. (Відповіді: 782, 500, 61, 309, 240, 273, 840, 109, 348, 201, 420, 1000). • Завдання 554, с. 84. Учні виконують за зразком. Пояснення нового матеріалу. • Завдання 555, с. 84. Вчитель переносить запис на дошку і пояснює кожний спосіб. • Завдання 556, с. 84. Коментоване розв’язання перших двох стовпчиків, третій стовпчик — один учень розв’язує біля дошки, решта — у зошитах. II. Розвиток математичних знань • Завдання 557, с. 84. Самостійне виконання по варіантах з наступною детальною перевіркою. • Завдання 558, с. 85. Під час опрацювання умови задачі один учень робить стислий запис та пояснює розв’язання. К. — 500 г ^ І ? М. — ? на 300 г м .) ’ 1) 500 - 300 = 200 (г) — масло 2) 500 + 200 = 700 (г) — маса всієї покупки 3) 500 + (500 - 300 ) = 700 (г) • Завдання 559, с. 85. Колективна робота над задачею. Школярі міркують про те, що можна дізнатися за цими даними: 1) На скільки літрів води менше (або більше) у першому бідоні, ніж у другому? 2) Скільки літрів води залишиться у двох бідонах? • Опрацьовуючи задачу, вчитель робить стислий запис до задачі і пояснює розв’язання: Муріша }1000 г ^На ? більше Далі учні розв’язують задачу самостійно, вчитель перевіряє правильність виконання. • Завдання560, с. 85. Колективне виконання. Учні пригадують, що таке кут, вершина кута і показують вершину і сторони прямого кута. Далі будують у зошитах прямий кут з допомогою косинця. Додаткові завдання (на вибір) а) Переписати числа у порядку збільшення. 734, 531,300,124,699,1000,800. 890, 101, 222, 474, 389, 980, 981. б) Порівняти і постав потрібний знак <, > або = 843 □ 834700 □ 699200□ 200 426 □ 624501 □ 502324□ 243 в) Виконати дії. 700 - 300140 - 70 600 - 100 - 3004 м + 2 м + 3 м 400 + 20070 + 50 400 + 200 - 5008 м - 6 м - 1 м 900 - 40080 + 60 150 - (20 + 70)7 м + 3 дм 200 + 300180 - 90 180 - 90 - 503 м + 4 см г) Тимко задумав число, додав до нього 400 і одержав 900. Яке число задумав Тимко? ґ) Борис також задумав число, відняв від нього 600 і одержав 400. Яке число задумав Борис? ІІІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання IV.Домашнє завдання Завдання 562, 563, с. 85. Підсумки уроку. Розв’яжіть приклади. 400 + 300 500 - 100 120 - 7050 + 80 680 - 80 740 - 700 | |
| |
Переглядів: 1883 | |
Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Практична ... |
Українська народна казка «Рукавичка» |
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання |
Способи згинання паперу |
Конструювання. Курочка Ряба |
Всього коментарів: 0 | |