💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Додавання трицифрових чисел виду 520 + 340

Тема: Додавання трицифрових чисел виду 520 + 340

Мета: ознайомити учнів із додаванням круглих трицифрових чисел, формувати вміння розв’язувати розширені задачі на зведення до одиниці.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Один учень, який розв’язав задачу за допомогою виразу, працює біля дошки і пояснює розв’язання задачі: □ - (□ + □ + □).

II.Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

1. Робота з картками.

Картка 1

1. Розв’язати приклади.

20 + 80130- 40

70 + 40100- 50

80 + 50340- 40

2. П’ятачок купив 300г цукерок і 400 г печива. Скільки всього солодощів купив П’ятачок?

Картка 2

1. Розв’язати приклади.

90 + 70180- 80 - 20

500 + 300140- 70 + 30

160 - 9060 + (120 - 60)

2. П’ятачок купив 400г яблук, а ківі — на 200 г більше. Знайти масу всієї покупки.

Картка 3

1. Розв’язати приклади.

500 - 300 + 40050 + 60 - 20

130 - 80 - 30100 + 400 - 300

70 + 70 - 60180- 90 - 40

2. П’ятачок купив 500 г шоколадок, 200 г морозива, а бананів — на 200 г більше, ніж морозива. Знайти масу всієї покупки.

2.Колективна робота.

• Виразити в сотнях і одиницях:

503 = □, сот. □ од. 308 = □, сот. □ од.

109 = □, сот. □ од. 901 = □, сот. □ од.

• Назвати число.

СотніДесятки Одиниці Число

**********

********* *

* *********

 *** * **

• Скласти всі можливі числа із цифр 3, 9, 0, якщо:

а) цифри у числі не повторюються;

б) цифри у запису числа можуть повторюватися.

• Розв’язати приклади.

900 - 100 - 100 800 - 100 - 1 500 - 1 - 1

400 + 100 + 100 300 + 100 + 1 300 + 1 + 1

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Завдання571, с. 87. Учні пригадують переставну властивість дії додавання і пояснюють, яким чином розв’язують приклади.

IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 572, с. 87 перенести на дошку. Вчитель пояснює, що треба знайти суму чисел 520 і 340.

Ми бачимо, що кожний доданок розклали на сотні і десятки і окремо додавали сотні і десятки. Знайдені числа додаємо — маємо відповідь. Висновок: сотні додають до сотень, десятки додають до десятків. Знайдені результати додають.

520+340 =860

500 2030040

500 + 300 = 800 20 + 40 = 60 800 + 60 = 860

• Завдання 574, с. 87. Колективне виконання.

• Завдання575, с. 87. Під час повторного опрацювання змісту один учень записує короткий запис і повідомляє розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання.

Б. — 150 р.^

С. — ? на 220 р. д. т-.

Л. — ? на 20 р.д. ^

• Завдання 576, с. 88. Проаналізувати задачу. З’ясувати план розв’язання задачі.

• Завдання 577, с. 88. Творча робота над задачею.

Додаткові завдання (на вибір)

а)Записати у сантиметрах.

2 м 22 см = □ см 4 м 10 см = □ см

7 м 63 см = □ см

8 м 07 см = □ см

б) Порівняй вирази.

9 + 650 □ 650 + 9490 - 0 □

420 - 200 □ 420 + 200490-0 □

в) Обчислити «ланцюжком».

2 ■ 2 3■ 3 4 ■ 4

+ 36+31 +56

- 22-15 -36

: 6: 5: 6

490 + 0 490 - 1

г) Цікаві задачі.

• Які знаки арифметичних дій можна поставити між цифрами 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, щоб дістати 100?

• Запиши число 100, використовуючи 6 разів одну й ту саму цифру.

• Сума трьох чисел становить 200. Перше число — 100, друге — на 40 менше, ніж перше. Знайти третє число.

VI. Повідомлення домашнього завдання і підсумки уроку

VII. Домашнє завдання

Завдання 578, 579, с. 88.

Підсумки уроку.

Прокоментувати розв’язання прикладів. 720+120610+180

Категорія: Математика | Додав: SYLER (24.10.2015)
Переглядів: 1390 | Рейтинг: 0.0/0
Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Практична ...
Догляд за кімнатними рослинами
Дива природи. Редагування текстів
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма...
Птахи
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]