💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Додавання трицифрових чисел виду 520 + 340

Тема: Додавання трицифрових чисел виду 520 + 340

Мета: ознайомити учнів із додаванням круглих трицифрових чисел, формувати вміння розв’язувати розширені задачі на зведення до одиниці.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Один учень, який розв’язав задачу за допомогою виразу, працює біля дошки і пояснює розв’язання задачі: □ - (□ + □ + □).

II.Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань

1. Робота з картками.

Картка 1

1. Розв’язати приклади.

20 + 80130- 40

70 + 40100- 50

80 + 50340- 40

2. П’ятачок купив 300г цукерок і 400 г печива. Скільки всього солодощів купив П’ятачок?

Картка 2

1. Розв’язати приклади.

90 + 70180- 80 - 20

500 + 300140- 70 + 30

160 - 9060 + (120 - 60)

2. П’ятачок купив 400г яблук, а ківі — на 200 г більше. Знайти масу всієї покупки.

Картка 3

1. Розв’язати приклади.

500 - 300 + 40050 + 60 - 20

130 - 80 - 30100 + 400 - 300

70 + 70 - 60180- 90 - 40

2. П’ятачок купив 500 г шоколадок, 200 г морозива, а бананів — на 200 г більше, ніж морозива. Знайти масу всієї покупки.

2.Колективна робота.

• Виразити в сотнях і одиницях:

503 = □, сот. □ од. 308 = □, сот. □ од.

109 = □, сот. □ од. 901 = □, сот. □ од.

• Назвати число.

СотніДесятки Одиниці Число

**********

********* *

* *********

 *** * **

• Скласти всі можливі числа із цифр 3, 9, 0, якщо:

а) цифри у числі не повторюються;

б) цифри у запису числа можуть повторюватися.

• Розв’язати приклади.

900 - 100 - 100 800 - 100 - 1 500 - 1 - 1

400 + 100 + 100 300 + 100 + 1 300 + 1 + 1

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Завдання571, с. 87. Учні пригадують переставну властивість дії додавання і пояснюють, яким чином розв’язують приклади.

IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання 572, с. 87 перенести на дошку. Вчитель пояснює, що треба знайти суму чисел 520 і 340.

Ми бачимо, що кожний доданок розклали на сотні і десятки і окремо додавали сотні і десятки. Знайдені числа додаємо — маємо відповідь. Висновок: сотні додають до сотень, десятки додають до десятків. Знайдені результати додають.

520+340 =860

500 2030040

500 + 300 = 800 20 + 40 = 60 800 + 60 = 860

• Завдання 574, с. 87. Колективне виконання.

• Завдання575, с. 87. Під час повторного опрацювання змісту один учень записує короткий запис і повідомляє розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання.

Б. — 150 р.^

С. — ? на 220 р. д. т-.

Л. — ? на 20 р.д. ^

• Завдання 576, с. 88. Проаналізувати задачу. З’ясувати план розв’язання задачі.

• Завдання 577, с. 88. Творча робота над задачею.

Додаткові завдання (на вибір)

а)Записати у сантиметрах.

2 м 22 см = □ см 4 м 10 см = □ см

7 м 63 см = □ см

8 м 07 см = □ см

б) Порівняй вирази.

9 + 650 □ 650 + 9490 - 0 □

420 - 200 □ 420 + 200490-0 □

в) Обчислити «ланцюжком».

2 ■ 2 3■ 3 4 ■ 4

+ 36+31 +56

- 22-15 -36

: 6: 5: 6

490 + 0 490 - 1

г) Цікаві задачі.

• Які знаки арифметичних дій можна поставити між цифрами 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, щоб дістати 100?

• Запиши число 100, використовуючи 6 разів одну й ту саму цифру.

• Сума трьох чисел становить 200. Перше число — 100, друге — на 40 менше, ніж перше. Знайти третє число.

VI. Повідомлення домашнього завдання і підсумки уроку

VII. Домашнє завдання

Завдання 578, 579, с. 88.

Підсумки уроку.

Прокоментувати розв’язання прикладів. 720+120610+180

Категорія: Математика | Додав: SYLER (24.10.2015)
Переглядів: 1434 | Рейтинг: 0.0/0
Елементарне поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Практична...
Спостереження та досліди
Урок-фантазія "У гості до Осені". Письмо прямих паличок із заокругл...
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]