Тема: Додавання трицифрових чисел виду 520 + 340 Мета: ознайомити учнів із додаванням круглих трицифрових чисел, формувати вміння розв’язувати розширені задачі на зведення до одиниці. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Один учень, який розв’язав задачу за допомогою виразу, працює біля дошки і пояснює розв’язання задачі: □ - (□ + □ + □). II.Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 1. Розв’язати приклади. 20 + 80130- 40 70 + 40100- 50 80 + 50340- 40 2. П’ятачок купив 300г цукерок і 400 г печива. Скільки всього солодощів купив П’ятачок? Картка 2 1. Розв’язати приклади. 90 + 70180- 80 - 20 500 + 300140- 70 + 30 160 - 9060 + (120 - 60) 2. П’ятачок купив 400г яблук, а ківі — на 200 г більше. Знайти масу всієї покупки. Картка 3 1. Розв’язати приклади. 500 - 300 + 40050 + 60 - 20 130 - 80 - 30100 + 400 - 300 70 + 70 - 60180- 90 - 40 2. П’ятачок купив 500 г шоколадок, 200 г морозива, а бананів — на 200 г більше, ніж морозива. Знайти масу всієї покупки. 2.Колективна робота. • Виразити в сотнях і одиницях: 503 = □, сот. □ од. 308 = □, сот. □ од. 109 = □, сот. □ од. 901 = □, сот. □ од. • Назвати число. СотніДесятки Одиниці Число ********** ********* * * ********* *** * ** • Скласти всі можливі числа із цифр 3, 9, 0, якщо: а) цифри у числі не повторюються; б) цифри у запису числа можуть повторюватися. • Розв’язати приклади. 900 - 100 - 100 800 - 100 - 1 500 - 1 - 1 400 + 100 + 100 300 + 100 + 1 300 + 1 + 1 III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання571, с. 87. Учні пригадують переставну властивість дії додавання і пояснюють, яким чином розв’язують приклади. IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 572, с. 87 перенести на дошку. Вчитель пояснює, що треба знайти суму чисел 520 і 340. Ми бачимо, що кожний доданок розклали на сотні і десятки і окремо додавали сотні і десятки. Знайдені числа додаємо — маємо відповідь. Висновок: сотні додають до сотень, десятки додають до десятків. Знайдені результати додають. 520+340 =860 500 2030040 500 + 300 = 800 20 + 40 = 60 800 + 60 = 860 • Завдання 574, с. 87. Колективне виконання. • Завдання575, с. 87. Під час повторного опрацювання змісту один учень записує короткий запис і повідомляє розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Б. — 150 р.^ С. — ? на 220 р. д. т-. Л. — ? на 20 р.д. ^ • Завдання 576, с. 88. Проаналізувати задачу. З’ясувати план розв’язання задачі. • Завдання 577, с. 88. Творча робота над задачею. Додаткові завдання (на вибір) а)Записати у сантиметрах. 2 м 22 см = □ см 4 м 10 см = □ см 7 м 63 см = □ см 8 м 07 см = □ см б) Порівняй вирази. 9 + 650 □ 650 + 9490 - 0 □ 420 - 200 □ 420 + 200490-0 □ в) Обчислити «ланцюжком». 2 ■ 2 3■ 3 4 ■ 4 + 36+31 +56 - 22-15 -36 : 6: 5: 6 490 + 0 490 - 1 г) Цікаві задачі. • Які знаки арифметичних дій можна поставити між цифрами 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, щоб дістати 100? • Запиши число 100, використовуючи 6 разів одну й ту саму цифру. • Сума трьох чисел становить 200. Перше число — 100, друге — на 40 менше, ніж перше. Знайти третє число. VI. Повідомлення домашнього завдання і підсумки уроку VII. Домашнє завдання Завдання 578, 579, с. 88. Підсумки уроку. Прокоментувати розв’язання прикладів. 720+120610+180 | |
| |
Переглядів: 1390 | |
Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Практична ... |
Догляд за кімнатними рослинами |
Дива природи. Редагування текстів |
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма... |
Птахи |
Всього коментарів: 0 | |