Тема: Визначення числа сотень і десятків у трицифровому числі. Віднімання від трицифрового числа одиниць будь-якого розряду Мета: навчити учнів у трицифровому числі визначати число сотень, десятків; вправляти учнів у випадках додавання і віднімання, пов’язаних з нумерацією трицифрових чисел. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Один учень повідомляє, чому дорівнює ширина прямокутника та його периметр у завданні 514. • По черзі учні повідомляють відповіді прикладів 515. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками. Картка 1 Записати як суму розрядних доданків кожне з чисел: 356,590,708. Порівняти числа. 224 □ 223471□682 596 □ 683901□900 347 □ 743800□799 Картка 2 Записати як суму розрядних доданків кожне з чисел: 247, 480, 603. Порівняти числа. 391 □ 392566□666 526 □ 637792□602 431 □ 221999□ 1000 Картка 3 Записати як суму розрядних додатків кожне з чисел: 125, 860, 904. Порівняти числа. 100 □ 1000472□ 775 631 □ 791834□933 354 □ 453263□588 2.Колективна робота. Назвати числа, які подані в таблиці. Сотні Десятки Одиниці • Назвати всі трицифрові числа. 1000, 333, 27, 5, 620, 891, 10, 406, 372. • Знайти закономірність і продовжити ряд чисел. а) 240, 252, 264, ..., ..., ..., ..., ...; б) 390, 370, 350, ..., ..., ..., ..., ...; в) 466, 467, 469, 472, ..., ..., ..., ... . • Завдання 516, с. 77. Усне виконання. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку • Завдання 517, с. 77. Математичний диктант. IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання518, с. 77, 78. Ознайомившись із завданням, користуючись зразком та поясненнями вчителя, учні відповідають на питання. Пригадують, що одиниці пишуть на першому місці, якщо лічити справа наліво (їх називають одиницями першого розряду); десятки — на другому (одиниці другого розряду); сотні — на третьому (одиниці третього розряду). • Завдання519, с. 78. Розглянувши таблицю, учні визначають, скільки всього десятків у числах. • Завдання 520, с. 78. Колективне виконання. • Завдання 521, с. 78. Фронтальна робота. Розглянувши зразок, учні з’ясовують випадки віднімання від трицифрового числа його розрядних одиниць. Коментовано розв’язують перший стовпчик, другий — самостійно. V. Розвиток математичних знань • Завдання522, с. 79. Ознайомившись зі змістом, учні аналізують задачу. Розв’язання записують діями. Над виразом працюють колективно. • Завдання 523*, с. 79. Прочитавши задачу, проаналізувавши умову та користуючись схемою задачі, учні записують її розв’язання. 1) 2 + 6 = 8 (ос.) — всього дітей. 2) 8 : 2 = 4 (ос.) — дорослих. 3) 8 + 4 = 12 (ос.) — всього дітей і дорослих. Додаткові завдання (на вибір) а) Які трицифрові числа можна скласти із цифр 5, 3, 1, якщо: • цифри у запису числа повторюються? • цифри у запису числа не повторюються? б) Записати всі числа, розміщені між числами 738 і 748. в) Чим подібні і чим відрізняються числа кожної пари? 121 і 120400і 40 520 і 502309і 708. г) Розв’язати кругові приклади. 700 + 20 19 + 1719- 700 20 + 80720 - 1100 + 600 ґ) У фігурі 6 квадратів. Закреслити 5 паличок так, щоб залишилося 3 квадрати. VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 524, 525, с. 79. Підсумки уроку. Скільки всього десятків у числі 250? Скільки всього сотень у числі 503? Скільки всього одиниць у числі 764? | |
| |
Переглядів: 1696 | |
Дива природи. Редагування текстів |
Аплікація з паперу «курчатко» |
Ліплення з пластиліну. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування д... |
Догляд за кімнатними рослинами |
Конструювання. Курочка Ряба |
Всього коментарів: 0 | |