💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду

Тема: Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду

Мета: ознайомити учнів з утворенням і назвою числа 200 та інших розрядних трицифрових чисел.

ХІД УРОКУ

I. Перевірка домашнього завдання

• Розказати план розв’язання задачі 467, с. 70.

• Повідомити результати обчислень завдання 468, с. 70.

II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та

опорних знань

1.Робота з картками.

Картка 1

Записати 4 послідовних числа, починаючи із 123.

Обчислити. 25 : 5 + 4 (45 + 27): 9

8 • 4 + 8; 2 • 4 • 3

Картка 2

Записати 6 послідовних чисел, починаючи із 179. Обчислити.

Картка 3

Записати 8 послідовних чисел, починаючи із 125. Обчислити.

2. Колективна робота.

• Назвати числа, що передують кожному з поданих чисел, а також числа, що йдуть за ними.

90, 101, 119, 134, 155, 179, 198.

• Завдання 469, с. 70. Усне виконання.

3. Математичний диктант.

Записати цифрами такі числа: 103, 121, 130, 148, 159.

Записати 4 послідовних числа, починаючи із 140. До суми чисел 50 і 50 додати 1.

До суми чисел 111 і 1 додати 1.

Від числа 151 відняти 1.

III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

• Завдання 470, с. 70. Усне виконання.

• Завдання 472, с. 70. Учні розглядають числа, записані в таблиці. Читають їх. З’ясовують, скільки сотень (десятків, одиниць) в числі 199.

IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

• Завдання473, с. 71. Розглянути малюнок і пояснити, як утворили число 200.

199 + 1 = 100 + (99 + 1) = 100 + 100 = 200. Наступне за числом 199 число складається з двох сотень, його називають «двісті».

• Завдання 474, с. 71. Розглянувши рівності, учні з’ясовують, що одноцифрові числа від 1 до 9 ми називаємо числами першого розряду, числа 10, 20,..., 90 — це числа другого розряду. До третього розряду належать числа, які складаються з однієї, двох, трьох, чотирьох, п’яти, шести, восьми, дев’яти сотень. Прочитати, як вони утворюються і назвати їх. Ознайомлення з числом 1000 — першим числом четвертого розряду. Прочитати назви чисел третього розряду. Пояснити: скільки сотень у числі п’ятсот? Як утворити число чотириста, шістсот?

V. Розвиток математичних знань

• Завдання475, с. 71. Після ознайомлення зі змістом задачі учні складають стислий запис і самостійно розв’язують задачу.

Купили — ?

Витратили — 9 б.

Залишилось — у 3 р. б.

• Завдання 476, с. 71. Самостійна робота. Під час перевірки учні читають вирази, у яких першою є дія ділення.

Додаткові завдання (на вибір)

а) Завдання 471, с. 70. Коментоване виконання.

б) Розмісти числа у порядку збільшення.

200, 19, 400, 199, 124, 6.

в) Розмістити числа у порядку зменшення.

500, 148, 300, 5, 189,25.

г) Як записати 10 п’ятьма однаковими цифрами, з’єднавши їх знаками дій?

ґ) Довжина прямокутника становить 27 см, а ширина — на 8 см менша. Чому дорівнює периметр прямокутника?

д) З однієї грядки зірвали 20 кавунів, а з другої 25. Усі кавуни поклали в 5 ящиків порівну в кожний. Скільки кавунів поклали в кожний ящик?

VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання

VII. Домашнє завдання

Завдання 477, 478, с. 71..

Підсумки уроку.

Назвати числа третього розряду.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (18.10.2015)
Переглядів: 1579 | Рейтинг: 0.0/0
Значення природи для життя людини
«Приховала». О. Орач «Вчуся у мами». П. Осадчук «Я навчаюся у тата». «Наш Анд...
Способи згинання паперу
Природа в місті (селі) та його околицях
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]