Тема: Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду Мета: ознайомити учнів з утворенням і назвою числа 200 та інших розрядних трицифрових чисел. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Розказати план розв’язання задачі 467, с. 70. • Повідомити результати обчислень завдання 468, с. 70. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками. Картка 1 Записати 4 послідовних числа, починаючи із 123. Обчислити. 25 : 5 + 4 (45 + 27): 9 8 • 4 + 8; 2 • 4 • 3 Картка 2 Записати 6 послідовних чисел, починаючи із 179. Обчислити. Картка 3 Записати 8 послідовних чисел, починаючи із 125. Обчислити. 2. Колективна робота. • Назвати числа, що передують кожному з поданих чисел, а також числа, що йдуть за ними. 90, 101, 119, 134, 155, 179, 198. • Завдання 469, с. 70. Усне виконання. 3. Математичний диктант. Записати цифрами такі числа: 103, 121, 130, 148, 159. Записати 4 послідовних числа, починаючи із 140. До суми чисел 50 і 50 додати 1. До суми чисел 111 і 1 додати 1. Від числа 151 відняти 1. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Завдання 470, с. 70. Усне виконання. • Завдання 472, с. 70. Учні розглядають числа, записані в таблиці. Читають їх. З’ясовують, скільки сотень (десятків, одиниць) в числі 199. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання473, с. 71. Розглянути малюнок і пояснити, як утворили число 200. 199 + 1 = 100 + (99 + 1) = 100 + 100 = 200. Наступне за числом 199 число складається з двох сотень, його називають «двісті». • Завдання 474, с. 71. Розглянувши рівності, учні з’ясовують, що одноцифрові числа від 1 до 9 ми називаємо числами першого розряду, числа 10, 20,..., 90 — це числа другого розряду. До третього розряду належать числа, які складаються з однієї, двох, трьох, чотирьох, п’яти, шести, восьми, дев’яти сотень. Прочитати, як вони утворюються і назвати їх. Ознайомлення з числом 1000 — першим числом четвертого розряду. Прочитати назви чисел третього розряду. Пояснити: скільки сотень у числі п’ятсот? Як утворити число чотириста, шістсот? V. Розвиток математичних знань • Завдання475, с. 71. Після ознайомлення зі змістом задачі учні складають стислий запис і самостійно розв’язують задачу. Купили — ? Витратили — 9 б. Залишилось — у 3 р. б. • Завдання 476, с. 71. Самостійна робота. Під час перевірки учні читають вирази, у яких першою є дія ділення. Додаткові завдання (на вибір) а) Завдання 471, с. 70. Коментоване виконання. б) Розмісти числа у порядку збільшення. 200, 19, 400, 199, 124, 6. в) Розмістити числа у порядку зменшення. 500, 148, 300, 5, 189,25. г) Як записати 10 п’ятьма однаковими цифрами, з’єднавши їх знаками дій? ґ) Довжина прямокутника становить 27 см, а ширина — на 8 см менша. Чому дорівнює периметр прямокутника? д) З однієї грядки зірвали 20 кавунів, а з другої 25. Усі кавуни поклали в 5 ящиків порівну в кожний. Скільки кавунів поклали в кожний ящик? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 477, 478, с. 71.. Підсумки уроку. Назвати числа третього розряду. | |
| |
Переглядів: 1579 | |
Значення природи для життя людини |
«Приховала». О. Орач «Вчуся у мами». П. Осадчук «Я навчаюся у тата». «Наш Анд... |
Способи згинання паперу |
Природа в місті (селі) та його околицях |
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація... |
Всього коментарів: 0 | |