Тема: Читання трицифрових чисел, записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел Мета: закріплювати знання натурального ряду чисел у межах 1000 і розрядний склад трицифрових чисел. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Повідомити відповіді задач 486, 487. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1.Робота з картками. Картка 1 Обчислити. 8 ■ (35 - 26)9 ■ 7 - 8 • 5 60 - 72 : 854 : 9 + 56 : 8 Розв’язати рівняння. х ■ 7 = 49х: 6 = 6 Картка 2 Обчислити. 81 : 9 - 64 : 813 + 7 ■ 9 6 ■ 9 - 8 ■ 778-56: 7 Розв’язати рівняння. 4■х = 3242:х = 6 Картка 3 Обчислити. 9 ■ 9- 6 ■ 8 24+6 • 4 72 : 9 + 2 ■ 8 80- 27 : 9 Розв’язати рівняння. 54 : х = 6 х ■ 7 = 63 2. Колективна робота. • Завдання 488, с. 73. Усне виконання. • Завдання 489, с. 73. Усне виконання. III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності • Із чисел 23, 235, 746, 2, 100, 8, 65, 1, 89 вибери: а) одноцифрові числа; б) двоцифрові числа; в) три- цифрові числа. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 490, с. 74. Учні розглядають таблиці, з’ясовують, які числа подано в першій таблиці; зачитують числа другої таблиці. • Завдання491, с. 74. Додавання розрядних чисел. Перший рядок виконати коментовано 500 + 30 + 5 = = 5 сотень 3 десятки 5 одиниць = 535. Другий, третій — самостійно, по варіантах. • Гра «Знайти число» 130 202 957 860 492 V. Розвиток математичних знань • Завдання 492, с. 74. Колективне виконання. • Завдання 493, с. 74. Розбір задачі. Складання запитання. 4 сот. 9 дес. 2 од. 8 сот. 6 дес. 2 сот. 2 од. 9 сот. 5 дес. 7 од. 1 сот. 3 дес. • Завдання 494, с. 74. Творча робота над задачею. Учні складають задачу, пояснюють її розв’язання. Кілька розв’язань задач записують у зошити. Додаткові завдання (на вибір) а) Завдання 495, с. 75. Усне виконання. б) Прочитати числа і пояснити, що означає кожна цифра у запису цих чисел 46, 106, 160. Намалювати їх зображення у вигляді зірочок у таблицю. Сотні Десятки Одиниці Заповнити пусті квадрати. 128 46 1822 • Як ламаною лінією, що складається з 4 ланок, не відриваючи олівця від паперу, перекреслити 9 точок, розміщених так, як показано на рисунку? • Обчислити периметр трикутника, у якого одна сторона має довжину 9 см, друга — на 3 см довша, а третя — у два рази коротша, ніж друга. VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання VII. Домашнє завдання Завдання 496, 497, с. 75. Підсумки уроку. Назвати число. Сотні Десятки Одиниці | |
| |
Переглядів: 1024 | |
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль... |
Українська народна казка «Рукавичка» |
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб... |
Природа в місті (селі) та його околицях |
Догляд за кімнатними рослинами |
Всього коментарів: 0 | |