Тема: Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків і одиниць. Назви розрядних чисел. Мета: закріпити знання про розрядні числа і розрядний склад трицифрових чисел. ХІД УРОКУ I. Перевірка домашнього завдання • Повідомити розв’язання задачі 477. • Пояснити розв’язання нерівностей і рівностей завдання 478. II. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань 1. Робота з картками. Картка 1 Розкласти на розрядні доданки числа. 25, 130, 109. Знайти значення виразу Ь : 8, якщо Ь = 64, Ь = 40. Картка 2 Розкласти на розрядні доданки числа. 38, 105, 190, 183. Знайти значення виразу Ь + Ь : 8, якщо Ь = 64, Ь = 40. Картка 3 Розкласти на розрядні доданки числа. 46,110,254,386. Знайти значення виразу Ь + Ь : 8 + 2, якщо Ь = 64, Ь = 40. 2. Колективна робота. Полічити від 146 до 164, 185 до 200. Назвати всі числа третього розряду (круглі сотні). III. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності 3. Математичний диктант Записати цифрами числа. 100,105, 136, 200, 300,1000. Записати цифрами числа від 118 до 125. Записати «сусідів» числа 145, 199. Записати число, в якому 3 десятки, 4 одиниці; 5 десятків; 7 одиниць; 9 десятків, 9 одиниць. IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу • Завдання 479, с. 72. Учні з допомогою вчителя вчаться утворювати трицифрові числа. Розглядають малюнки паличок. З’ясовують, скільки паличок зображено на кожному малюнку? Що зображує один великий пучок? один менший пучок? Називають числа (з допомогою таблиці). З’ясовують, що у першому числі є одиниці всіх розрядів, у другому немає одиниць першого розряду, а в третьому — немає одиниць другого розряду. • Завдання 480, с. 72, 73. Усне виконання. V. Розвиток математичних знань • Завдання 481, с. 73. Назвати і записати числа в зошиті. • Завдання 482, с. 73. Записати в зошиті перший стовпчик усно, другий — самостійно. • Завдання 483, с. 73. Усне виконання. Узагальнення і систематизація знань. • Завдання 484, с. 73. Самостійне розв’язання задачі. Для полегшення перевірки один учень працює на закритій частині дошки. • Завдання 485, с. 73. Фронтальна робота над задачею. Додаткові завдання (на вибір) а) Поставити такі знаки дій, щоб записи були правильними. 14 * 6 * 6 * 9 = 18(84 * 20) *8 * 6 = 48 72 * 9 * 4 * 8 = 4093 * 47 * 7 * 3 = 67 13 * 7 * 3 * 8 = 44 87 * 49 * 7 * 20 = 100 б) Порівняти. 128 □ 120425 □ 452 900 □ 9 547 □ 54880 □ 800200 □ 200 1000 □ 100 в) У трикутнику дві сторони по 6 см, довжина третьої сторони становить 1 дм. Знайти периметр цього трикутника. г) Скласти і розв’язати задачу. 1—190 кг II — ? на 30 III — ? на 30 IV — ? кг ґ) Якщо Мар’яна купить 1 цукерку, то в неї залишиться 1к., а на 2 цукерки в неї вистачить 3 к. Скільки коштує цукерка? VI. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання. VII. Домашнє завдання Завдання 486, 487, с. 73. Підсумки уроку Назвати число, в якому: 2 сотні 6 десятків 4 одиниці; 8 сотень 7 десятків; 5 сотень 3 одиниці. кг б. кг б. 1000 кг | |
| |
Переглядів: 1821 | |
Різноманітність рослин |
Дикі та свійські тварини |
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с... |
Ліплення з пластиліну (гриби) |
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб... |
Всього коментарів: 0 | |