Тема: Контрольна робота. Обчислювальні навички, знання порядку дій, вміння розв’язувати задачі, рівняння Мета: перевірити обчислювальні навички учнів, знання порядку дій, вміння розв’язувати задачі, рівняння. ХІД УРОКУ I варіант. • Виконати дії. 9 ■ 6 - 5 ■ 9 81 : 9 + 42 :7 68 - 27 : 9 9 ■ (53 - 46) 36 : (87 - 78) 71+2 ■ 9 (5 + 4) ■ 7(29 -20) ■ 846+ 8 ■ 7 (47 + 39) - (9 ■ (56 - 48)) 81 : (72 -63) + 64 - 25 7 ■ 8 + 6 ■ 4 - 5 ■ 7 • Під час гри юнацька футбольна команда забила 54 голи, а пропустила у свої ворота у 9 разів менше. На скільки голів більше команда забила, ніж пропустила? • Розв’язати рівняння. 72 : х =8х :7 = 7 Накреслити прямокутник зі сторонами 6 см і 9 см. Знайти периметр. II варіант. • Виконати дії. 9 ■ 7 - 4 ■ 9 72 : 9 + 49 :7 57 - 36 : 9 9 ■ (84 - 76) 63 : (64 - 55) 66+ 3■9 (6 + 3)■2(49 - 40)■536+ 8 ■ 7 (26 + 58) - (9 ■ (77 - 68)) 72 : (84 - 75) + 74 - 36 7 ■ 9 + 6 ■ 3 - 5 ■ 9 • З дослідної ділянки зібрали 45 кг кукурудзи, а пшениці з такої самої ділянки зібрали на 36 кг менше. У скільки разів менше зібрали пшениці, ніж кукурудзи? • Розв’язати рівняння. 54 : х = 6 х :7 = 9 • Накреслити прямокутник зі сторонами 5 см і 7 см. Знайти периметр. Додаткові завдання (на вибір) а) Заповнити цікаві квадрати. 4542 30 1815 1413 10 76 б) Написати підряд сім цифр: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. З’єднати їх знаками плюс та мінус так, щоб вийшло 40. в) Які чотири числа при додаванні й множенні дають одне й те саме число? г) На уроці фізичного виховання учні вишикувалися в шеренгу на відстані 1 м один від одного. Вся шеренга розтяглася на 25 м. Скільки було учнів? ґ) Скільки всього трикутників на малюнку? | |
| |
Переглядів: 938 | |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми |
Весна. Рослини навесні. Охорона здоров'я навесні |
Незвичайний стадіон |
Наш вернісаж |
Всього коментарів: 0 | |