Показано матеріалів: 221-230
Урок 57 Тема. Письмове додавання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження третього доданка. Творча робота над задачеюМета: вправляти учнів у письмовому додаванні двоцифрових чисел; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього доданка. |
Урок 56 Тема. Письмове додавання двоцифрових чисел. Творча робота над задачеюМета: ознайомити учнів із алгоритмом письмового додавання; розвивати творчість у роботі над задачею. |
Урок 55 Тема. Задачі на знаходження невідомого від’ємникаМета: продовжувати розвивати в учнів уміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого від’ємника; розвивати логічне мислення, удосконалювати обчислювальні навички. |
Урок 54 Тема. Вправи та задачі на додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вправи на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій. Побудова прямого кута на папері у клітинкуМета: вправляти учнів у додаванні й відніманні двоцифрових чисел без переходу через десяток; проводити підготовчу роботу до розв’язання задач на знаходження невідомого від’ємника; формувати практичне вміння будувати прямий кут на папері в клітинку. |
Урок 53 Тема. Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел до прикладів виду 79 – 40, 79 – 4. Знаходження остачі (здачі) в задачах на купівлю товаруМета: розглянути особливі випадки віднімання без переходу через десяток; вправляти учнів у знаходженні остачі при купівлі товарів, у знаходженні невідомого компонента. |
Урок 52 Тема. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі на дві дії, в яких результат першої дії треба порівняти з одним із даних задачіМета: розглянути нові види задач на дві дії; закріплювати в учнів уміння виконувати додавання й віднімання двоцифрових чисел. |
Урок 51 Тема. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). Задачі на дві діїМета: ознайомити учнів із загальним випадком віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; вправляти в розв’язанні задач на дві дії. |
Урок 50 Тема. Числові вирази. Складання й читання числових виразів. Повторення вивченогоМета: формувати поняття числовий вираз, значення числового виразу, вправляти учнів у розв’язанні арифметичних задач. |
Урок 49 Тема. Квадрат. Застосування різних прийомів знаходження суми двоцифрових чиселМета: формувати поняття квадрат; навчати порівнювати різні способи знаходження суми, розвивати логічне мислення, удосконалювати навички розв’язання задач. |
Урок 48 Тема. Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до прикладів виду 40 + 47, 2 + 47. Розв’язання задач складанням виразуМета: опрацювати випадки додавання круглого та одноцифрового числа; вправляти учнів у розв’язанні задач складанням виразу |