Показано матеріалів: 201-210
Урок 77 Тема. Контрольна робота № 5Мета: перевірити знання учнів за темою «Додавання й віднімання двоцифрових чисел». |
Урок 76 Тема. Додавання й віднімання двоцифрових чисел (повторення)Мета: удосконалювати вміння учнів виконувати додавання й віднімання двоцифрових чисел; підготувати учнів до контрольної роботи. |
Урок 75 Тема. Усне й письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за коротким записом. Розпізнавання кутів різних видівМета: удосконалювати вміння учнів виконувати усне й писемне додавання й віднімання двоцифрових чисел; формувати вміння складати задачі за даним коротким записом; формувати вміння розпізнавати кути різних видів. |
Урок 74 Тема. Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел (продовження). Творча робота над задачеюМета: формувати в учнів уміння застосовувати загальний прийом віднімання двоцифрових чисел до різних випадків віднімання. |
Урок 73 Тема. Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел (продовження). Творча робота над задачеюМета: удосконалювати вміння виконувати віднімання двоцифрових чисел; формувати вміння встановлювати відповідність між поданим виразом та змістом задачі. |
Урок 72 Тема. Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел. Розв’язання задачМета: ознайомити учнів із загальним алгоритмом усного віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток; формувати вміння розв’язувати задачі за малюнками і числовими даними. |
Урок 71 Тема. Віднімання виду 53 – 8. Творча робота над задачеюМета: ознайомити учнів з випадком усного віднімання одноцифрового числа від двоцифрового з переходом через десяток; формувати вміння ставити запитання до виразів, складених за числовими даними задачі. |
Урок 70 Тема. Закріплення прийому обчислення виду 40 – 8. Порівняння виразу і числа. Складання задач за даним виразом. Гострий і тупий кутиМета: закріплювати опрацьований матеріал; вправляти учнів у складанні задач за поданим виразом; формувати уявлення про гострий і тупий кути. |
Урок 69 Тема. Усне віднімання виду 40 – 8. Вправи та задачі на закріплення прийому відніманняМета: ознайомити учнів з прийомом віднімання одноцифрового числа від круглого двоцифрового; розвивати вміння виконувати віднімання за допомогою числової шкали. |
Урок 68 Тема. Додавання виду 38 + 52. Задачі на зустрічний рухМета: опрацювати з учнями випадок додавання двоцифрових чисел, коли сума одиниць доданків дорівнює десяти; ознайомити з поняттям «зустрічний рух». |