Показано матеріалів: 231-240
Урок 47 Тема. Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків виду 54 + 30, 54 + 3. Короткий запис задачі за зразкомМета: опрацювати випадки додавання круглого та одноцифрового чисел; формувати вміння виконувати короткий запис задачі. |
Урок 46 Тема. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десятокМета: продовжувати навчати учнів додавати двоцифрові числа без переходу через десяток; ознайомити з новим типом задач, які містять відношення «на… більше», «на… менше»; формувати уявлення про довжину і ширину прямокутника. |
Урок 45 Тема. Аналіз контрольної роботи. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десятокМета: проаналізувати помилки, допущені у контрольній роботі; ознайомити учнів із загальним випадком додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток; вправляти в розв’язанні простих і складених задач. |
Урок 44 Тема. Контрольна робота № 3Мета: перевірити знання учнями нумерації чисел першої сотні, обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі, знаходити числові значення буквених виразів. |
Урок 43 Тема. Розв’язання задач складанням виразу. Одиниці вимірювання часуМета: ознайомити учнів із розв’язанням задач складанням виразу, з одиницями вимірювання часу (година, хвилина); розвивати вміння записувати числа у вигляді розрядних доданків. |
Урок 42 Тема. Прямокутник. Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження значень буквених виразів. КалендарМета: формувати поняття прямокутник; формувати вміння користуватися календарем; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі. |
Урок 41 Тема. Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданкаМета: вправляти учнів у додаванні круглих десятків; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього доданка, розвивати логічне мислення. |
Урок 40 Тема. Додавання та віднімання круглих десятків. Вправи та задачі на закріплення вивченогоМета: вправляти учнів у додаванні й відніманні круглих десятків; розвивати вміння розв’язувати задачу на знаходження невідомого від’ємника. |
Урок 39 Тема. Закріплення випадків додавання й віднімання, пов’язаних з нумерацією чисел. Прямий кут. Задачі на знаходження третього доданкаМета: формувати поняття прямий кут; розвивати вміння розв’язувати задачу на знаходження третього доданка; виховувати уважність, розвивати логічне мислення. |
Урок 38 Тема. Випадки додавання й віднімання, пов’язані з нумерацією чисел. Вправляння у роботі з лінійкою. Елементи трикутника. Творча робота над задачеюМета: вправляти учнів у знаходженні значень виразів; розвивати вміння творчо працювати над задачею; розвивати логічне мислення, кмітливість. |