Показано матеріалів: 1521-1530
УРОК 72 Відчиняє двері казка. Тема. Н. Забіла «Вовк і козенята», М. Підгірянка «Безконечні казочки»Мета: продовжити знайомити учнів із жанром літературної казки, вчити визначати самостійно дійових осіб; удосконалювати вміння переказувати стисло прочитане; розвивати навички свідомого читання, логічне мислення, пам'ять; виховувати бажання робити добро. |
УРОК 71 Відчиняє двері казка. Тема. І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'яМета: ознайомити учнів із жанром літературної казки; навчити самостійно визначати дійових осіб; інсценувати частини казки; удосконалювати уміння стисло переказувати прочитане; розвивати навички свідомого виразного читання. |
УРОК 70 Хочеш бути щасливим, не будь лінивим. Тема. А. Григорук «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим». М. Коцюбинський «Артист». Підсумок за темоюМета: розширити знання школярів про значення праці в житті; учити визначати дійових осіб твору, виділяти основну думку, висловлювати своє ставлення до прочитаного: узагальнити знання з теми; розвивати навички швидкого свідомого читання; виховувати любов до праці. |
УРОК 69 Поганим бути легко, а хорошим — важко. Тема. В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький»Мета: розширити уявлення дітей про добрі і погані вчинки; вчити аналізувати та оцінювати поведінку, вчинки дійових осіб; розвивати навички правильного і усвідомленого читання, розвивати уміння визначити головну думку та пояснювати її; спонукати наслідувати добрі справи однолітків. |
УРОК 68 Цікавий світ навколо тебе. Тема. В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці»Мета: працювати над удосконаленням навичок виразного і правильного читання; вчити аналізувати літературний твір; розвивати допитливість, інтерес до навколишнього життя; вчити брати краще з літературних джерел для самовиховання. |
УРОК 67 Тема. Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читанняМета: познайомити дітей з періодичними виданнями; розвивати читацькі інтереси; виховувати любов до рідного слова. Обладнання: виставка дитячих журналів («Барвінок», «Малятко», «Соняшник», «Пізнайко», «Чомусик», «Яблунька», «Стежка», «Загадкова скарбничка» та ін.), добірка окремих журналів, каталожні картки. |
УРОК 66 Загадка — цікава розумна задача. Тема. М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломієць «Загадка». Підсумок з темиМета: продовжити знайомити учнів із віршами-загадками, виділяти у них головний зміст, доводити на прикладах змісту загадок красу рідного слова, багатство, влучність української мови; розвивати спостережливість, увагу, кмітливість, мову дітей. Виховувати любов до української мови. |
УРОКИ 64-65 Тема. Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?»Мета: ознайомити із віршами-загадками; вчити виділяти у них головний зміст; показати на прикладах загадок красу рідного слова, багатства, влучність мови; розвивати увагу, кмітливість, навички виразного читання; виховувати любов до рідної мови, рідного слова. |
УРОК 63 Тема. Олена Пчілка «Безконечна пісенька». В. Лучук «Послухайте, люди». І Світличний «Безконечник». Т. Коломієць «Дідів обід». О. Орач «Пташко-літашко»Мета: ознайомити дітей із віршами-безконечниками, вчити визначати особливості цих творів, удосконалювати уміння виразно читати віршовані твори, збагачувати мову учнів новими словами, розвивати навички правильного емоційного читання; виховувати любов до рідної мови, бажання вивчати її. |
УРОК 62 Тема. Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця». «Приказка-небувалиця» (з народного)Мета: ознайомити учнів із незвичною формою небилиць: лічилкою, скоромовкою і приказкою; розвивати увагу, спостережливість, кмітливість, увагу, навички виразного читання; виховувати любов до краси рідного слова, до рідної мови. |