Показано матеріалів: 1541-1550
УРОК 51 Хвалиться обновою срібною, шовковою радісна зима. Тема. Я. Щоголів «Зимовий ранок». М. Рильський «Зима». Леся Українка «Сніг з морозом...»Мета: вчити дітей правильно, виразно читати поетичні твори, зв'язно виловлювати свої думки; збагачувати словниковий запас учнів, розвивати творчу уяву, спостережливість, виховувати любов до природи. |
УРОКИ 49-50 Тема. Д. Красицький «Тарас Шевченко». Т. Шевченко «Світає...», «Встала весна...», «Вранці», «Зоре моя вечірняя...», «Зацвіла у лузі червона калина...»Мета: учити дітей читати в особах, формувати навички правильного і виразного читання текстів шляхом добору відповідної інтонації, збагачувати словниковий запас, розвивати образне сприймання довкілля; виховувати шанобливе ставлення до народної творчості, звичаїв і традицій. |
УРОК 48 Тема. Твій друг — книга. Урок позакласного читанняМета: пояснити учням значення малюнків для розкриття змісту книжки; допомогти дітям відчути красу і силу графічного мистецтва; розвивати художній смак учнів, збагачувати їхній словниковий запас; виховувати любов і бережливе ставлення до книжки. |
УРОК 47 Умійте природу любити. Тема. П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Бабусина радість». Підсумок з теми.Мета: поглиблювати навички роботи над різними жанрами творів; розвивати зв'язне мовлення, навички читання, логічне мислення, увагу; виховувати бережне ставлення до природи. |
УРОК 46 Умійте природу любити. Тема. А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика».Мета: поглиблювати навички роботи над різними жанрами творів, розвивати зв'язне мовлення учнів під час висловлювання своїх думок, навички виразного читання, увагу, виховувати бережне ставлення до природи. |
УРОК 45 Де руки і охота, там ладнається робота. Тема. Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів'я. А. Костецький «Просто арифметика».Мета: формувати уміння відшукувати під керівництвом учителя у тексті влучні слова і вирази, розвивати у дітей художнє сприймання явищ природи, творчу уяву, образність мовлення, уміння виразно читати; виховувати чуйне ставлення до природи. |
УРОК 44 І птахи, і звірі, й квіти у природі вільні діти. Тема. Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль, та не дуже, плакала б, та не хочеться».Мета: розвивати уміння формулювати оцінні судження, збагачувати мовлення дітей образними словами, виховувати бережне ставлення до природи. |
УРОК 43 Учіться природу любити. Тема. В. Чухліб «Повінь». Прислів'я.Мета: удосконалювати навички виразного читання, уміння швид- ко орієнтуватись у тексті, порівнювати зміст різних творів, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати навички виразного читання, увагу, пам'ять, логічне мислення, виховувати любов до природи, привчати їх до мудрого використання багатств природи. |
УРОК 42 Тема. Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читанняМета: формувати в учнів допитливість, спостережливість, бажання здобувати нові знання. Розвивати читацькі навички. Виховувати любов і бережливе ставлення до природи. |
УРОК 41 Тема. Картини природи початку зими. М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм». О. Тунець «Чи є зима?»Мета: навчати учнів сприймати змальовані образи природи у прозових і віршованих текстах; спостерігати за особливостями переходу однієї пори року в іншу, за підготовкою тваринного і рослинного світу до зими, працювати над планом твору; розвивати усне мовлення; уяву, спостережливість, самостійність; виховувати любов до зимової пори, інтерес до краси й неповторності природи; формувати бережливе ставлення до неї. |