Показано матеріалів: 1561-1570
УРОК 30 Великдень — славне свято, та без писанки не обійтись. Тема. «Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка»Мета: розширювати знання дітей про традиції святкування Великодня, розвивати уміння виділяти у тексті головну думку, виразно читати вірші, виховувати повагу до українських звичаїв і традицій. |
УРОКИ 28-29 Коло брами вже Новорічень стоїть. Тема. Д. Чередниченко «Рідні краєвиди». Л. Глібов «Зимня пісенька». «Сію, сію, посіваю...» «Колядники». Колядки. «Щедрівочка щедрувала».Мета: розширювати знання дітей про народні традиції колядування, щедрування; навчати спостерігати, як у віршових і прозових творах зображено святкування традиційних свят українського народу; виховувати любов і повагу до народних звичаїв. |
УРОК 27 Калина — символ України. Тема. Г. Демченко «Калинка». ЗагадкиМета: розширити знання про калину як символ України, вдосконалювати читацькі навички; уміння ділити текст на логічно закінчені частини і добирати до них заголовки; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати у дітей уміння обмінюватись думками; слухати товариша. Виховувати любов до рідного краю, бережне ставлення до природи. |
УРОК 26 Хліб на столі — щастя на землі. Тема. П. Тичина «Де не глянь — колоски». Т. Коломієць «Хліб»Мета: навчити дітей виразно читати, формувати уміння переказувати, виділяти основну думку прочитаного, збагачувати словниковий запас школярів, розвивати пам'ять, увагу; виховувати бережне ставлення до хліба. |
УРОК 25 Тема. У світі чарівної казки. Урок позакласного читанняМета: поглибити знання учнів про казку як вид усної народної творчості, вчити визначати головну думку казки; розвивати словниковий запас, читацькі навички, інтерес до читання; виховувати любов до усної народної творчості. |
УРОК 24 Над самим Дніпром, на горах, Київ виріс і розцвів. Тема. Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани»Мета: дати уявлення про столицю нашої країни — Київ, ознайомити з історією виникнення міста; розвивати навички виразного читання, працювати над введенням нових слів у мовлення учнів; виховувати інтерес до історії рідного краю, бажання її вивчати. |
УРОК 23 Є у нас одна-єдина Батьківщина — Україна. Тема. А. Костецький «Батьківщина», М. Чернявський «Рідний край», В. Сухомлинський «Дідова колиска».Мета: дати школярам образне уявлення про життя в нашій країні, про її природу, про працю людей; розвивати навички читання і мовлення, працювати над образними словами; виховувати любов до Батьківщини, почуття гордості за неї. |
УРОК 22 Маленькі казки багато розуму дають. Тема. Українська народна казка «Дрізд і голуб». Прислів'я. Загадки. Підсумок із темиМета: систематизувати знання дітей про народні казки, загадки, прислів'я; розвивати увагу, мислення пам'ять; виховувати любов до народної творчості, до книги; на матеріалі казок виховувати гостинність, дружелюбність. |
УРОК 21 Без трудів не їстимеш пирогів. Тема. Українська народна казка «Колосок»Мета: вчити дітей читати казку в особах; аналізувати вчинки дійових осіб, давати їм характеристики; розвивати навички правильного, виразного читання; виховувати бажання допомагати дорослим і один одному; викликати негативне ставлення до ледарства. |
УРОК 20 Яке частування — таке й дякування. Тема. Українська народна казка «Лисичка та журавель»Мета: вчити дітей виділяти в тексті дійових осіб, давати їм елементарну характеристику, спостерігати за структурою і сюжетом казки, формувати навички правильного і свідомого читання мовчки та вголос; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати гостинність, порядність. |