Показано матеріалів: 1581-1590
УРОК 9 Тема. Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитяча народна гра «Ой, ходить Іванко».Мета: розширювати знання дітей з усної народної творчості, формувати в учнів навички читання діалогу, виховувати любов до Батьківщини, українського фольклору, шанобливе ставлення до історії рідного краю. |
УРОК 8 Тема. Колискові пісні, записані поетом М. Сингаївським: «Ой люлі, ой люлі...», «Тиха ніченька теплесенька...», «Ходить котик по горі...».Мета: розширювати знання дітей про усну народну творчість, ознайомити дітей з історією виникнення і особливостями виконання колискових пісень; учити виділяти дійових осіб; розвивати навички швидкого читання, мову, кмітливість; виховувати почуття любові до народної творчості. |
УРОК 7 Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово... Тема. Л. Забашта «Рідна мова», М. Сингаївський «Колискова пісня, колискова...»Мета: розвивати навички правильного та виразного читання; вчити учнів висловлювати власну думку, давати повні відповіді на запитання; виховувати бажання до вивчення рідної мови. |
УРОК 6 Тема. Шкільними стежками. Урок позакласного читанняМета: учити аналізувати свої вчинки та вчинки інших людей, робити правильні висновки; формувати уявлення учнів про загальнолюдські цінності, роль знань у житті людини; сприяти розвитку самооцінки власних учинків; виховувати повагу до оточення. |
УРОК 5 Немає сили, сильнішої за розум. Тема. Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з темиМета: учити захоплюватись силою розуму; розвивати допитливість і кмітливість, уміння оцінювати ситуацію; розвивати в учнів уміння читати в особах, дотримуватись правильного інтонування речень, опираючись на вказівки автора; виховувати повагу до співрозмовника, чемність. |
УРОК 4 Хитрощі не люблять совісті. Тема. В. Сухомлинський «Як Наталя у Лисиці хитринку купила»Мета: вчити орієнтуватися в тексті, аналізувати і виділяти головне у творі; розвивати навички швидкого, свідомого читання; формувати вміння оцінювати вчинки дійових осіб; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки. |
УРОК 3 Все добре переймай, а зла уникай. Тема. Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови»Мета: учити аналізувати поведінку дійових осіб, знаходити у тексті слова і вирази для характеристики головних персонажів; формувати в учнів уявлення про правильну поведінку в групі однолітків, серед однокласників, виховувати бажання наслідувати кращі зразки поведінки. |
УРОК 2 Не одежа красить людину, а добрі діла. Тема. О. Буцень «На вулиці». В. Струтинський «Сідайте, будь ласка».Мета: формувати вміння сприймати зміст твору, визначати його головну думку, вчити оцінювати учинки дійових осіб; розвивати спостережливість, навички читання; виховувати чуйність, доброту. |
УРОК 1 Наче вулик наша школа. Тема. Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться»Мета: ознайомити дітей із новим підручником, його структурою, навчити виразно читати вірші, правильно інтонувати речення; формувати уміння працювати над текстом, вникати у його зміст; розвивати навички аналізувати вчинки дійових осіб, увагу, логічне мислення; виховувати у школярів інтерес до школи, до навчання. |
Урок № 17 Тема: Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у ГаннусіМета уроку:
|