💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У розділі матеріалів: 1682
Показано матеріалів: 1581-1590
Сторінки: «« 1 2 ... 157 158 159 160 161 ... 168 169 »»

УРОК 9

Тема. Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитяча народна гра «Ой, ходить Іванко».

Мета: розширювати знання дітей з усної народної творчості, формувати в учнів навички читання діалогу, виховувати любов до Батьківщини, українського фольклору, шанобливе ставлення до історії рідного краю.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4958 | Додав: SYLER

УРОК 8

Тема. Колискові пісні, записані поетом М. Сингаївським: «Ой люлі, ой люлі...», «Тиха ніченька теплесенька...», «Ходить котик по горі...».

Мета: розширювати знання дітей про усну народну творчість, ознайомити дітей з історією виникнення і особливостями виконання колискових пісень; учити виділяти дійових осіб; розвивати навички швидкого читання, мову, кмітливість; виховувати почуття любові до народної творчості.

2 Клас | Читання | Переглядів: 3884 | Додав: SYLER

УРОК 7

Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово...

Тема. Л. Забашта «Рідна мова», М. Сингаївський «Колискова пісня, колискова...»

Мета: розвивати навички правильного та виразного читання; вчити учнів висловлювати власну думку, давати повні відповіді на запитання; виховувати бажання до вивчення рідної мови.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4070 | Додав: SYLER

УРОК 6

Тема. Шкільними стежками. Урок позакласного читання

Мета: учити аналізувати свої вчинки та вчинки інших людей, робити правильні висновки; формувати уявлення учнів про загальнолюдські цінності, роль знань у житті людини; сприяти розвитку самооцінки власних учинків; виховувати повагу до оточення.

2 Клас | Читання | Переглядів: 5333 | Додав: SYLER

УРОК 5

Немає сили, сильнішої за розум.

Тема. Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми

Мета: учити захоплюватись силою розуму; розвивати допитливість і кмітливість, уміння оцінювати ситуацію; розвивати в учнів уміння читати в особах, дотримуватись правильного інтонування речень, опираючись на вказівки автора; виховувати повагу до співрозмовника, чемність.

2 Клас | Читання | Переглядів: 7162 | Додав: SYLER

УРОК 4

Хитрощі не люблять совісті.

Тема. В. Сухомлинський «Як Наталя у Лисиці хитринку купила»

Мета: вчити орієнтуватися в тексті, аналізувати і виділяти головне у творі; розвивати навички швидкого, свідомого читання; формувати вміння оцінювати вчинки дійових осіб; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки.

2 Клас | Читання | Переглядів: 5906 | Додав: SYLER

УРОК 3

Все добре переймай, а зла уникай.

Тема. Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови»

Мета: учити аналізувати поведінку дійових осіб, знаходити у тексті слова і вирази для характеристики головних персонажів; формувати в учнів уявлення про правильну поведінку в групі однолітків, серед однокласників, виховувати бажання наслідувати кращі зразки поведінки.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4820 | Додав: SYLER

УРОК 2

Не одежа красить людину, а добрі діла.

Тема. О. Буцень «На вулиці». В. Струтинський «Сідайте, будь ласка».

Мета: формувати вміння сприймати зміст твору, визначати його головну думку, вчити оцінювати учинки дійових осіб; розвивати спостережливість, навички читання; виховувати чуйність, доброту.

2 Клас | Читання | Переглядів: 3090 | Додав: SYLER

УРОК 1

Наче вулик наша школа.

Тема. Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться»

Мета: ознайомити дітей із новим підручником, його структурою, навчити виразно читати вірші, правильно інтонувати речення; формувати уміння працювати над текстом, вникати у його зміст; розвивати навички аналізувати вчинки дійових осіб, увагу, логічне мислення; виховувати у школярів інтерес до школи, до навчання.

2 Клас | Читання | Переглядів: 5063 | Додав: SYLER

Урок № 17

Тема: Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі

Мета уроку:

  • ознайомити учнів з назвами шахових фігур;
  • побудова геометричних фігур в програмі «Paint»;
  • розвивати логічне і образне мислення;
  • виховувати цікавість до шахової гри.