Показано матеріалів: 1501-1510
УРОК 92 Я хочу сказати своє слово. Тема. В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В. Коломієць «Ліс і Лис»Мета: вчити орієнтуватись у структурі тексту, формувати в учнів уміння спостерігати за навколишнім світом і добирати слова поетичної мови для передачі краси природи, розвивати образне мислення, зв'язне мовлення, читацькі навички; виховувати любов до рідного слова. |
УРОК 91 Тема. В. Артамонова «їжачок-реп'яшок»Мета: удосконалювати вміння читання в особах, додержуватись інтонування згідно з авторськими вказівками, розвивати уяву, фантазію, читацькі навички, мову, виховувати бережне ставлення до тварин. |
УРОК 90 Тема. Материнська свята доброта. Урок позакласного читанняМета: розширити, поглибити знання учнів про значення матері в житті людини; формувати у дітей культуру почуттів; виховувати шанобливе ставлення до матері. |
УРОК 89 Думаєш, що дива далеко, а вони тут, поруч, — тільки придивись. Тема. Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хмара на коня»Мета: розширювати і поглиблювати уявлення дітей про цікаве та незвичайне у природі, розвивати навички виразного читання, спостережливість, фантазію, зв'язок мовлення; виховувати любов до природи. |
УРОК 88 Скільки цікавого відкривається тому, хто вміє фантазувати! Тема. І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В. Струтинський «Жива казка»Мета: вчити захоплюватися красою природи, розвивати уяву, фантазію, навички і способи виразного читання, зв'язне мовлення; виховувати любов до природи. |
УРОК 87 Що посієш, те й пожнеш. Тема. «Вовк і кіт» (латинська народна казка). «Що ти знаєш і що вмієш?»Мета: ознайомити учнів з латинською народною казкою, вчити виділяти головну думку твору, ділити його на частини в ігровій формі, перевірити знання учня за темою «Казки народів Європи»; розвивати уміння обґрунтовувати свою оцінку прочитаного, навички виразного читання; виховувати шляхетність, співчуття, бажання приходити на допомогу іншим. |
УРОК 86 Де дружба і кмітливість, там і перемога. Тема. «Бременські музиканти» (німецька народна казка). ПродовженняМета: вчити знаходити у тексті вирази (слова), які характеризують героїв твору, їхню поведінку, давати оцінні судження вчинків персонажів; розвивати фантазію та уяву, зв'язне мовлення, вчити досліджувати текст; виховувати інтерес до вивчення народної творчості, прищеплювати любов до книжок, читання. |
УРОК 85 Де дружба і кмітливість, там і перемога. Тема. «Бременські музиканти» (німецька народна казка)Мета: ознайомити учнів із німецькою народною казкою, вчити визначати послідовності дій у творі; розвивати навички швидкого, правильного читання, увагу, вміння вибірково зачитувати відповідні уривки, виховувати почуття дружби та взаємодопомоги. |
УРОК 84 Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читанняМета: формувати читацькі інтереси учнів, розвивати любов до казок та повагу до їх авторів; виховувати шанобливе ставлення до книги. |
УРОК 83 Тема. Чому пташки в'ють гнізда по-різному? Англійська народна казка «Сороче гніздо»Мета: ознайомити учнів з англійською казкою, вчити самостійно визначати дійових осіб, давати їм характеристики, описувати процес праці, розширювати знання дітей про поведінку тварин; розвивати навички швидкого виразного читання, уміння знаходити в тексті висновки; виховувати терпіння, почуття поваги та вдячності до майстрів праці, бажання виконувати будь-яку справу якісно. |