Показано матеріалів: 1511-1520
УРОК 82 Як виникла війна між тваринами. Тема. Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільмуМета: ознайомити з чеською казкою, вчити стисло переказувати зміст прочитаного з творчим доповненням, визначити тему, виділяти головну думку; розвивати вміння зіставляти зміст прочитаного з малюнками до твору, диференціювати ознаки доброго і лихого, удосконалювати навички виразного читання; виховувати інтерес та повагу до культурної спадщини народів Європи, усвідомлення неминучої кари за вчинене зло. |
УРОК 81 Коли щось робиш, думай про наслідки. Тема. Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змія»Мета: опрацювати болгарську казку, вчити учнів складати план до неї, стисло переказувати текст за планом; розвивати навички виразного читання, вміти регулювати темп читання, силу голосу; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки, бажання робити людям добро. |
УРОК 80 Легкого хліба ніде нема. Тема. Білоруська народна казка «Легкий хліб»Мета: опрацювати білоруську казку, вчити стисло переказувати зміст прочитаного, малювати словесні картини до кожної із частин, ділити текст на частини; розвивати навички виразного читання, вміння аналізувати прочитаний текст; виховувати інтерес до білоруської народної казки; повагу до професії хлібороба. |
УРОК 79 Легкого хліба ніде нема. Тема. Російська народна казка «Лисичка»Мета: ознайомити учнів з європейською казкою про тварин, зокрема російською, її особливостями і формою, вчити аналізувати зміст, ділити казку на частини; розвивати навички виразного читання казки в особах, вміння висловлювати свою думку; виховувати такі моральні якості, як правдивість, чесність, спостережливість, обачність. |
УРОК 78 Казки маленькі, а розуму в них багато. Тема. В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із темиМета: систематизувати знання учнів із теми «Казки українських письменників»; розвивати навички читання, діалогічне і монологічне мовлення; виховувати бажання поповнювати свої знання, вивчати творчість українських письменників. |
УРОК 77 Тема. «А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читанняМета: поглибити знання учнів із теми «Весна»; розширити читацький кругозір; розвивати допитливість і спостережливість, виковувати любов до природи. |
УРОК 76 Не боїмося погроз, не злякає нас мороз. Тема. О. Буцень «Чи е зима?». ЗагадкиМета: розширити знання учнів про особливості зимівлі окремих тварин; удосконалювати техніку читання прозових творів, насичених діалогами; виробляти навички чіткої й виразної вимови, інтонаційної передачі настрою дійових осіб; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати спостережливість. |
УРОК 75 Потрібно учиться — завжди пригодиться. Тема. Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка»Мета: удосконалювати навички правильного і виразного читання та навички літературного аналізу; розвивати уяву, спостережливість, логічне мислення; виховувати бажання прийти на допомогу в скрутному становищі. |
УРОК 74 І найтонший колосок має власний голосок. Тема. В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар»Мета: вчити дітей читати віршовані твори, працювати над текстом, вникати в його зміст; розвивати навички читання, словниковий запас, уяву. Виховувати спостережливість. |
УРОК 73 Друзі пізнаються в біді. Тема. М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку»Мета: вчити орієнтуватись у змісті твору; правильно з відповідною інтонацією читати казку; ділити на частини твір; формувати вміння визначати головну думку твору; розвивати навички виразного читання, спостережливість, уміння переказувати за малюнковим планом; виховувати любов до казки. |