Показано матеріалів: 1491-1500
УРОК 102 Тема. Сторінками улюблених книг. Урок позакласного читанняМета: закріпити знання учнів про жанри літературних творів, розвивати читацькі інтереси, мову учнів, виховувати потребу поповнення знань, любов до книги. |
УРОК 101 Веселіше буде жити, якщо вмієш дружити. Тема. Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із темиМета: вчити читати вірші з інтонацією, що відповідає почуттям, настрою героїв, розвивати мовлення дітей, навички читання; виховувати бережливе ставлення до навколишньої природи. |
УРОК 100 Грайся, веселися, не сумуй і не журися. Тема. В. Сухомлинський «Про що думала Марійка». О. Буцень «Новий м'яч»Мета: вчити правильно і свідомо читати текст, удосконалювати техніку читання; розвивати уміння переказувати зміст близько до тексту; розвивати мову дітей, читацькі навички; виховувати любов до гри, чесність. |
УРОК 99 Лічилки. Мирилки. Заклички. Тема. С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередниченко «Лічилки». А. Качан «Закличка», «Мирилка». Н. Мовчан-Карпусь «Біля дуба»Мета: розширити уявлення дітей про малі віршові форми, вчити виділяти в них головний зміст, розвивати навички правильного, виразного читання; виховувати інтерес до рідного слова. |
УРОК 98 Ігри бувають різні. Тема. «Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні співанки). Г. Бойко «Ну й охочий брат мій Ігор...». І. Січовик «Сонце»Мета: продовжити знайомити учнів з іграми, використовувати гру як засіб розваги і самовиховання, збагачувати словниковий запас, розвивати зв'язне мовлення і мовне чуття; вдосконалювати читацькі навички; виховувати інтерес до ігор і бажання гратись. |
УРОК 97 В коло кличе гра. Тема. «Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). ЛічилкаМета: розширити уявлення учнів про народні дитячі ігри, вчит аналізувати зміст і форму дитячої гри, використовувати гру як засіб розваги і самовиховання, збагачувати свій життєвий досвід надбанням народу; розвивати навички читання; виховувати бажання ширше знайомитись із літературною творчістю для дітей. |
УРОК 96 Тема. «І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом». Урок позакласного читанняМета: розширити знання учнів про характерні ознаки літа; розвивати навички виразного читання; виховувати любов до природи рідного краю. |
УРОК 95 Він живий?! Тема. В. Сухомлинський «Оленчин горобчик». О. Зима «Дві білки і лисиця». «Сонячна пелюстка». Підсумок із темиМета: удосконалювати навички правильного і виразного читання та навички літературного аналізу твору, уміння самостійно працювати; розвивати зв'язне мовлення, фантазію, читацькі навички; виховувати любов до природи. |
УРОК 94 Підкажи словечко. Тема. А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Малик «Що для чого треба?»Мета: вчити добирати до слів рими, розвивати вміння аналізувати віршований текст, удосконалювати навички читання; виховувати інтерес до поезії, бажання складати вірші. |
УРОК 93 Чи легко стати поетом? Тема. П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»Мета: вчити виразно читати в особах; розвивати уміння інтонаційно правильного читання, збагачувати мовний запас школярів; виховувати спостережливість. |